Gå til innhold

Noen som har erfaringer med frisørsalongene på Solsiden kjøpesenter i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en ny frisør, og lurer på om noen har positive (eller negative) erfaringer med salongene på Solsiden? Googlet frem to, OK og SjakkMatt, mener å ha sett en til i området rundt kjøpesenteret også, men husker ikke hva den heter.

Hvordan er prisene på Ok? På SjakkMatt var de temmelig stive, stivere enn den svært gode, supertrendy, superpopulære salongen jeg brukte i Bergen.

Noen som kan anbefale andre salonger/frisører i Trondheim sentrum? Er ute etter salonger som er oppdaterte på nye trender, men en frisør som ikke avsluttet lærlingetiden sin for et par minutter siden- jeg vil ha en erfaren frisør. Om prisene er tilnærmet sympatiske, og de kanskje til og med gir studentrabatt, og salongen lett å finne frem til (ny i byenm, derfor jeg er interessert i frisør på Solsiden, det er nabolaget mitt, så jeg er kjent der), blir jeg en happy bunny.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har klippet meg flere ganger på OK og har vært fornøyd med det. Husker ikke prisen, mellom 4-500 kr for en vask og en klipp kanskje.

Skrevet

Jeg har vært hos Wang Cappelen. De er veldig flinke der, men jeg tror de er ganske dyre.

Skrevet
Jeg har vært hos Wang Cappelen. De er veldig flinke der, men jeg tror de er ganske dyre.

Ahh, det var Wang Cappelen jeg ikke kunne komme på hva het. Trass i at jeg har gått forbi der hundre ganger...

Gjest Gjest
Skrevet

Den som ligger midt inne på Solsiden-senteret (oppe) synes jeg er bra. Har klipt meg hos forskjellige frisører der, de har både lærlinger og dyktige utdannede folk. Prisene var greie nok. Lenge siden jeg har klipt meg der nå, fordi jeg har en annen bra og billig salong der jeg bor utenfor Trondheim.

Skrevet

Syns ikke prisene på Sjakk Matt så avskrekkende ut, har klipt meg på dyere plasser i byen. CCC på Bakklandet f.eks. Men de var meget flinke der. Har time der en av de kommende dagene på Sjakk Matt, så kan komme med tilbakemelding på hva jeg synes.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært et par ganger hos OK på Solsiden. Selv bor jeg ikke i Trondheim, men har reist ekstra eller tilpasset reise slik at jeg kan dra dit.

Jeg synes de er kreative og dyktige!!!

Skrevet

Flott, takk alle sammen!

Skrevet

Godt fornøyd med Sjakk Matt :) Var ikke like dyrt som jeg hadde sett for meg heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...