Gå til innhold

brystpuling

Fremhevede innlegg

Skrevet

*tenker*

er sånne tråder som det her gratis ronkemat til TS?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
*tenker*

er sånne tråder som det her gratis ronkemat til TS?

Det gjelder vel for 80-90% av trådene her inne, tenker jeg. Det er bare å se på noen av gjengangerne, som "hvordan skal jeg ri", "hvordan suge", "har dere hatt gruppesex" (de fleste svarer selvsagt ja). Og alle som beskriver i detalj (og med samme skrivefeil) hvordan de liker å tisse på seg. Og ikke minst "hvordan onanerer dere jenter, detaljer pliiiis" :gjeiper:

Skrevet

Hmm, hvis han klarer å få noe ut av å pule strykebrettbrystet mitt skulle han med glede fått komme både fire og fem ganger..

Skrevet
Det gjelder vel for 80-90% av trådene her inne, tenker jeg. Det er bare å se på noen av gjengangerne, som "hvordan skal jeg ri", "hvordan suge", "har dere hatt gruppesex" (de fleste svarer selvsagt ja). Og alle som beskriver i detalj (og med samme skrivefeil) hvordan de liker å tisse på seg. Og ikke minst "hvordan onanerer dere jenter, detaljer pliiiis" :gjeiper:

også tror jeg kanskje ikke at "uerfarenjente" er så veldig uerfaren som de fleste kanskje vil tro, om hun i det hele tatt ER jente da :P haha

Gjest Gjest
Skrevet
men så kommer jeg ganske mye også da, tipper det er det som har vært litt avtennede for mange.

Ja, det er bare ekkelt.

Gjest Gjest
Skrevet
også tror jeg kanskje ikke at "uerfarenjente" er så veldig uerfaren som de fleste kanskje vil tro, om hun i det hele tatt ER jente da :P haha

Jeg tenker også at hun er gutt hvis hun må poengtere at hun er jente :ler:

Skrevet

Min mann får gjerne knulle puppene mine og sprute alt han klarer.

i love it!

Skrevet

Har ikke noe imot brystpuling nej.

Så ja han får det, men derimot ikke om han bruker 30 min.

Å skal heller ikkje få det rett i tryne når han kommer.

Skrevet

Sambo får knulle brystene mine når som helst. Ser at han synes det er digg, så da tenner det meg... Ekstra stas blir det hvis jeg rekker frem tungen og slikker han på kukhodet samtidig... Ofte er det jeg som presser brystene sammen også.

Skrevet
Sambo får knulle brystene mine når som helst. Ser at han synes det er digg, så da tenner det meg... Ekstra stas blir det hvis jeg rekker frem tungen og slikker han på kukhodet samtidig... Ofte er det jeg som presser brystene sammen også.

Som om jeg skulle sagt det selv ;)

Uheldigvis for meg klarer han ikke å komme av det, så da blir det veldig lite søl på meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...