Gå til innhold

brystpuling

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

får han pule deg mellom puppene til det går for ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis han bruker 30 min. på å komme, men ellers; ja ;)

Skrevet
får han pule deg mellom puppene til det går for ham?

Det må da absolutt være lov hehe. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Det må da absolutt være lov hehe. :ler:

Wow, manboobs?

Skrevet
Wow, manboobs?

Nei, dessverre. Men sikkert andre menn som har det her, du får regga deg på noen homofile datingsider på nett. Lykke til.

Skrevet
Wow, manboobs?

Nå lo jeg godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, er ikke det en utsatt posisjon for jenter da? Plutselig kommer han jo rett opp i fleisen hvis han får fart på sakene....

Skrevet
Tja, er ikke det en utsatt posisjon for jenter da? Plutselig kommer han jo rett opp i fleisen hvis han får fart på sakene....

Det må jo dama tåle. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Det må jo dama tåle. :ler:

:fnise: Ja, spørs vel det da, kommer an på dama det. Noen ler litt av det mens andre ikke er fullt så happy for det...

Hilsen ihuga brystpuler

Skrevet

Er ikke det halve gleden da?

Skrevet

Det gjør jo ingen verdens ting!

Skrevet
Er ikke det halve gleden da?

Jo, :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet
Det gjør jo ingen verdens ting!

:fnise: Godt det er noen som ikke har noe spesielt imot det da. De jeg har "brystpult" har reagert veldig varierende, men så kommer jeg ganske mye også da, tipper det er det som har vært litt avtennede for mange.

Skrevet

ikkeno galt i brystpuling, bare at det er svært lite givende for meg, jenta. og syns at det er litt "bortkasta" om han skal komme av brystpuling :( foretrekker at han gjør det av rumpe/musepuling.

Skrevet

Hehe, I wish.. Er ikkje akkurat velutstyrt i fronten, så om han hadde villa det hadde det ikkje gått fordi eg har for små pupper.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Hehe, I wish.. Er ikkje akkurat velutstyrt i fronten, så om han hadde villa det hadde det ikkje gått fordi eg har for små pupper.

Gjør jo ingenting det, de trenger ikke være så store for at det skal være behagelig :)

Skrevet

Yupp.

Og siden puppene gjerne blir behandlet litt røft så er det godt for min del og. vinn vinn situasjon.

Skrevet
Gjør jo ingenting det, de trenger ikke være så store for at det skal være behagelig :)

Godt mulig det, men litt ubehagelig å sitte presse de sammen så det skal bli godt for han :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Godt mulig det, men litt ubehagelig å sitte presse de sammen så det skal bli godt for han :)

Går også fint, trenger ikke være så hardt "press" for min del hvertfall, hovedsaken er at mange tenner mentalt på det. Kombinert med litt olje f. eks og litt håndarbeid blir det riktig så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...