Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har skiftet bank, og fått nytt Visakort. Jeg greier ikke å legge til dette i Paypal, får beskjed om "link and confirm credit card". Check your card statement in 2-3 days and find the 4-digit PayPal code for the charge.Return to PayPal and enter the 4-digit code to confirm your credit card. har jeg fått på mail, men jeg forstår ikke hva de mener. Kan se at det har blitt trukket 15 kr i nettbanken...
Gjest Gjest_Fjest_* Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Sjekk kontoutrskriften (i nettbanken) og finn den 4-sifra PayPal-koden for belastningen. Returner til PayPal og skriv inn den 4-sifra koden for å bekrefte kortet ditt.
Gjest ts Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Sjekk kontoutrskriften (i nettbanken) og finn den 4-sifra PayPal-koden for belastningen. Returner til PayPal og skriv inn den 4-sifra koden for å bekrefte kortet ditt. Det står ikke noen kode der. Vet ikke om det er noe som kommer etter noen dager?
Gjest Gjest_Fjest_* Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Det står ikke noen kode der. Vet ikke om det er noe som kommer etter noen dager? Om det ikke står hvem som har trekt det enda, så må du nok vente til utpå mandag en gang trolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå