Gå til innhold

Gruppesex

Gjest Gjest_Katrine_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Noen her på Kvinneguiden som har vært med på gruppesex med fire eller flere? Hvor gammel var du? Hvor mange var dere? Hvordan opplevdes det? Byttet dere partner?

Ønsker seriøse svar, ikke tullesvar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen her på Kvinneguiden som har vært med på gruppesex med fire eller flere? Hvor gammel var du? Hvor mange var dere? Hvordan opplevdes det? Byttet dere partner?

Ønsker seriøse svar, ikke tullesvar!

Du umuliggjør jo at du får noen svar i det hele tatt. :ler:

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Tydeligvis ingen som har prøvd.

Nei vel...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja særlig, lever du i en drømmeverden eller har du seriøse problemer. God dag manns økseskaft spørsmål, spør du meg.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Hehe, det har jeg prøvd :)

Var i syden med en venninne. Jeg, hun, en annen jente og en gutt traff hverandre på byen og vi ble spurt om vi ville være med.

Godt fulle svarte vi ja på dette og ble med de på et hotellrom. Vi dusjet sammen og så gikk vi inn i sengen og hun ene jenten begynte å fingre oss, så slikket venninnen min meg, etter etterspørsel fra han gutten som var der. Og etter litt kosing om hverandre endte gutten og jenten med å pule..

Vi var 19 år da det skjedde, og det var CRAZY.

Skrevet

Vel jeg har prøvd og vi var 4 stk.

Sikkert ikke mange som tror på meg men jeg hadde 3 jenter i senga. det her skjedde i mai i år og jeg er 21. kunne gjerne tenke meg gruppesex igjen, men da når jeg har dame.

Og det var veeeldig veldig deilig. Tanken på at jeg kunne bytte rundtom hvordan jeg selv ville var veldig turn-on.

Hvorfor spør du egentlig?

Gjest Javisst
Skrevet

Har opplevd det flere ganger.

Jeg er kvinne på 43, har gjort det gjentatte ganger det siste året.

Alt fra en ekstra kvinne til 3 par og med veldig mange flere par rundt (på klubb)

Ja det er blitt byttet partnere, men påpasselige med kondomer.

Om forholdet er trygt og godt, slik som vårt, er dette meget morsomt krydder.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt gruppesex én gang, på en fest, på et avlåst soverom. Vi var fire stykker, et par, meg og en gutt som jeg hadde møtt den samme dagen. Vi koste med hverandre alle fire og brukte hender og munn på hverandre. Pulingen gjorde vi i par, det var sinnsykt opphissende å ha sex i samme rom som et annet par. Jeg var vel ca. 24 år da. Det var den mest fantastiske sexen jeg har hatt i hele mitt liv! Dette er ikke tull: Jeg kom _tre_ ganger under samleie, og jeg hadde aldri kommet under samleie før... Vi brukte kondom, siden vi ikke kjente hverandre og jeg ikke gikk på noen hormonprevensjon.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet
Vel jeg har prøvd og vi var 4 stk.

Sikkert ikke mange som tror på meg men jeg hadde 3 jenter i senga. det her skjedde i mai i år og jeg er 21. kunne gjerne tenke meg gruppesex igjen, men da når jeg har dame.

Og det var veeeldig veldig deilig. Tanken på at jeg kunne bytte rundtom hvordan jeg selv ville var veldig turn-on.

Hvorfor spør du egentlig?

Hvorfor jeg spør?

Fordi jeg er ei vanlig, kåt jente som synes det er pirrende å høre hva andre har opplevd rundt dette. Derfor takk til dere som har svart.

Selv har jeg ikke prøvd firkant eller mer. Nærmeste jeg har vært er en hendelse i fjor etter en fest da jeg og ei venninne dro med oss en kompis inn på soverommet og begynte å rote alle tre. Småfulle var vi, og det ble en del tafsing og suging både her og der, men ikke noe pulings, selv om jeg var mer enn klar.

Skrevet

Det er jo som å vinne i lotto da. ikkeno man kan planlegge, det bare skjer av seg selv :)

Kommer nok til å skje en dag serru ;)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lisbeth_*
Skrevet
Det er jo som å vinne i lotto da. ikkeno man kan planlegge, det bare skjer av seg selv :)

Kommer nok til å skje en dag serru ;)

Det er fint mulig å planlegge. Du spør mennesker som du vil ha med og avtaler et tidspunkt som passer for alle. Eller så innviterer du til gruppesex på et gitt tispunkt og så for de inviterte rydde kalenderen hvis de vil være med. Det er ikke verre enn å invitere til middag. Vi lever tross alt i 2009.

Skrevet
Det er fint mulig å planlegge. Du spør mennesker som du vil ha med og avtaler et tidspunkt som passer for alle. Eller så innviterer du til gruppesex på et gitt tispunkt og så for de inviterte rydde kalenderen hvis de vil være med. Det er ikke verre enn å invitere til middag. Vi lever tross alt i 2009.

Hvis det å invitere på middag og det å invitere til 4-5 kant og gruppesex er det samme for deg, så skyldes det nok mer sånn som du er som person, enn at du lever i 2009. :klø:

• Liker 2
  • 1 år senere...
Skrevet

Nei, men vil gjerne prøve! har en kosevenn da, vi snakker om å finne en til mann.. Mmmm!!:D Så en jente til ham etterpå.. Kanskje vi skal ha begge samtidig... :P

• 7 måneder senere...
Gjest jente 19
Skrevet

var meg og en venninne som hadde sex med to andre gutter som var venner.. vi var 18 da det skjedde :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var 19. Det var meg og tre andre gutter. Det var spennende, men litt mange pikker å holde styr på for min smak.

• 2 måneder senere...
Gjest Marianne
Skrevet

Hvorfor jeg spør?

Fordi jeg er ei vanlig, kåt jente som synes det er pirrende å høre hva andre har opplevd rundt dette. Derfor takk til dere som har svart.

Selv har jeg ikke prøvd firkant eller mer. Nærmeste jeg har vært er en hendelse i fjor etter en fest da jeg og ei venninne dro med oss en kompis inn på soverommet og begynte å rote alle tre. Småfulle var vi, og det ble en del tafsing og suging både her og der, men ikke noe pulings, selv om jeg var mer enn klar.

Hvor er midt navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...