Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes faktisk ikke det er noe pent jeg. Med slike smykker (om man ikke står på kloss hold) ser det ut som om man har spist og ikke renset tennene sine... :-?

Diamanter i tennene er kanskje hakket bedre, fordi det ikke bare ser ut som noe møkk som har satt seg fast, men jeg synes ikke det er så stilig det heller. Ser litt ut som en gammel reklame for tannkrem eller noe, der de skal vise at tennene blir superrene ved at det blinker i den ene hjørnetanna :wink: .

Skrevet

Ikke noe for meg i allefall, men folk må få gjøre som de vil. Trodde ikke jeg skulle si dette i en alder av 27 år.... Ungdommen nå til dags! :ler:

Jennifer

Skrevet

Det der er vel ikke noe nytt?

Husker det var kjempepopulært der jeg bodde før, for fire år siden.

Kom samtidlig som neglepiercingen...

Syns det var så stygt! Hadde ei i klassen med grønn "diamant". Så mer ut som et hull i hjørnetanna... :roll:

Skrevet

Enig med Jordbær, dette er da gammelt nytt?

Har aldri vært fristet til å ha slike tannsmykker. Å bleke tennene derimot - det kunne vært noe...

Skrevet

Synes heller ikke dette er fint. Men jeg bleker tennene en gang i mellom. De blir kjempe fine å hvite. Nå er det en stund siden sist..hmmm.. ringe tannlegen ja!!

Skrevet

Syns ikke det er noe fint..

Ser ut som de har hull i tennene..

Eller ikke pusset dem godt..

:sjarmor:

Skrevet

Tror dette er gammelt nytt, ja...

Men til poenget....

Jeg synes ikke dette er noe fint, nei.

Jobber sammen med ei som har et hjerte, og når hun prater så merker jeg at jeg blir så distrahert av det lille hjertet hennes at jeg ofte ikke får med meg mer enn halvparten av det hun sier. Dessuten, det gikk flere måneder før jeg oppdaga at det faktisk var noe som skulle være der, jeg trodde hun hadde matrester på tenna hele tiden, jeg :ler:

Når hun da i tillegg har en diger kjeft som sluker halve ansiketet når hun ler eller prater, så synes jeg iallfall det er distraherende.

Men jeg har sagt det til henne jeg, da :lol: At jeg detter ut av samtalene med henne pga det hjertet hennes :roll:

Lillian

Skrevet

Enda styggere er tannregulering i ulike farger synes jeg.

Men så langt så har jeg stort sett det på barn, - heldivis!

:briller:

Skrevet
Enda styggere er tannregulering i ulike farger synes jeg.

:o

Trodde morsmelkserstatnig med sjokoladesmak var det verste av markedsføring mot barn, jeg.....

Med farge???

Herre***....

Skrevet

Jepp! Du vet de små dingesene som er festet i tennene? De har ulike farger. Eller ulike motiver. I tillegg "matcher" selvsagt strengene som ungene har i munnen.

Det ser bare heeeeeeelt for ille ut! Men så lenge det gjør at barna synes det er kult med tannregulering, så har det kanskje en misjon....?

:briller:

Skrevet

Dette er nok gammelt nytt. Det står nederst på artikkelen at den ble publisert 11/6-01!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den tannsmykkeperioden er jeg ferdig med for lenge siden, men kult var det da :briller:

KATTAstrofe

Gjest Anonymous
Skrevet

Den tannsmykkeperioden er jeg ferdig med for lenge siden, men kult var det da :briller:

KATTAstrofe

Skrevet

Dette har jo vært i mange år...

Har aldri hatt det, fordi jeg synest det rett og slett er stygt!! :-?

Skrevet

Jeg synes det kan være fint å ha slik pynt på én tann, men det må være på en tann som ikke synes hele tiden - altså litt ut til siden...

Skal til tannlegen i løpet av høsten og har faktisk planer om å skaffe meg en liten diamant da. Plasseres slik at den såvidt synes når jeg smiler mitt aller bredeste smil... :D

Skrevet

Skal til tannlegen i løpet av høsten og har faktisk planer om å skaffe meg en liten diamant da. Plasseres slik at den såvidt synes når jeg smiler mitt aller bredeste smil...  :D

Hvorfor?

Skrevet
Hvorfor?

Hvorfor jeg skal ha det?

Fordi jeg synes det er fint, selvsagt.

Det blir bare limt på, så det er ikke noe problem å fjerne den når jeg blir lei.

(Hvorfor tar folk tatovering, piercing, silikon? Alt dette er varige endringer på kroppen, en liten diamant på en tann er en liten bagatell i forhold)

Skrevet

Hvorfor har du en indianer på tissen? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...