Gå til innhold

Footjob

Gjest Gjest_Truls_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet

Hvordan stiller dere jenter dere til footjobs?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Helt ok en gang i blant, hvis det er noe han tenner på og har lyst til.

Skrevet

Jeg puler med sokkene på.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg puler med sokkene på.

må le, ikke sikker på om dette er ment som ironi.

men det gjør jeg å

Skrevet

Kan noen opplyse meg om hva footjob er? :sjenert:

Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet
Kan noen opplyse meg om hva footjob er? :sjenert:

Bare hvis du legger ut bilde av føttene dine ;) (kukk mellom føttene til jenta, altså hvis du ronker meg med føttene dine, så gir du meg en footjob)

Skrevet
Bare hvis du legger ut bilde av føttene dine ;) (kukk mellom føttene til jenta, altså hvis du ronker meg med føttene dine, så gir du meg en footjob)

Aah... var vel egentlig noe sånt jeg forestilte meg, men man kan jo aldri vite :fnise: Kunne vært noe mye merkeligere.

Har egentlig aldri falt meg inn å gjøre, men hadde ikke hatt noe problemer med det hvis kjæresten ville. Men forestiller meg at det blir litt klumsete og latterfullt :P Noe som også kan være bra hehe

• 2 måneder senere...
Gjest underende
Skrevet

har nettopp begynt å gjøre det på min med tynne knestrømper på. skal kjøpe stay-ups snart. noen som har utført lignende? :sjenert:

Skrevet

Off nei, jeg har skikkelig fotfobi :nei:

Heldigvis er ikke kjæresten min så glad i føtter han heller.

Gjest underende
Skrevet
Off nei, jeg har skikkelig fotfobi :nei:

Heldigvis er ikke kjæresten min så glad i føtter han heller.

Er hverken fobi eller elsk her, men må nok vende meg til det tror jeg. Litt rart, men det gjør jeg for min kjære.. :)

Skrevet

Har vel skjedd et par ganger for noen år siden at jeg har gjort det, men det begynner å bli lenge siden. Liker ikke føtter noe spesielt, men hadde ikke hatt noen problemer med å gjøre det hvis partneren ville prøve. Liker å tilfredstille han så hadde nok kledd meg opp i regnbukse og støvler og afroparykk om det var det han tente på :jepp:

Skrevet

Det er jeg helt med på. Er bare litt redd for å skade han.

Uten at jeg har noen fotfetisj syns jeg føtter burde være en større del av sexlivet til hvermannsen.

Skrevet
Uten at jeg har noen fotfetisj syns jeg føtter burde være en større del av sexlivet til hvermannsen.

Jeg har fotfetisj og er naturlig nok enig. :jepp:

Skrevet

Footjob er vel en av de få tingene jeg ser negativt på. Liker ikke føtter, fiss :s Men for de som liker det er det sikkert fantastisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...