Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemte meg for at dette var en bedre plass for denne tråden enn "klær og mote"-forumet.

Jeg er ute etter en god sports-bh, ikke så altfor dyr, som er veldig behagelig å ha på- jeg har bare c-cup, og er nok snart nede i b igjen, så jeg trenger ikke så ekstremt mye støtte. Jeg har aldri opplevd at det har gjort det minste vondt når jeg har løpt eller hoppet etc. uten bh overhodet heller.

Bør man ha cup-er med spile? Siden jeg er på vei ned i størrelse vil jeg helst ikke ha en som er for stor etter to uker. Jeg er bred over ryggen, så det "jevner seg ut" hvis jeg kjøper en uten cup-er.

Mener å huske at Shock Absorber kom best ut i en test i et nummer av Fitness Magazine en gang for veldig lenge siden, er de fortsatt regnet blant de beste? Hva med Champions Sports-bh-er? Som denne, eller denne, eller disse.

Noen som har erfaringer med de nevnte, både negative og positive? Hva med andre merker?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

En B-cup er ikke bare en B-cup. En 80B er mye større i cupen enn en 65B. Du sier du sier du er bred over ryggen, hva legger du i det?

Jeg personlig liker sportsbh'er uten spiler, og at den sitter stramt. Poenget med en sportsbh er at puppene ikke skal kunne bevege seg noe særlig, og er bh'en slækk så er hele poenget borte.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er størrelse 75B. Jeg er veldig fornøyd med Svemark sine spileløse bh'er, som kan kjøpes på Lindex til 200 kr eller deromkring. De ser ut som sånn typisk "kort topp". Jeg trener mye kampsport, så da er det en god del hopping og bevegelse. Bh'en sørger for at puppene holder seg helt i ro under hele økten. De varer lenge også, jeg har hatt mine i tre-fire år, uten at de er blitt slappe i strikken.

Skrevet

Jeg bruker størrelse 70B i bher, men det er ofte litt i det mindste laget, så jeg ligger mellom 70 B og C. I sporstbher har jeg to stykker, en elendig en fra hm, og en kjempegod fra Casall. Den fra Casall er kanskje litt stram i strikken, men den holder nå alt på plass akkurat der det hører hjemme :)

Skrevet

Før brukte eg Bavac sin sports-bh, den var veldig god og puppene satt heilt fast. Trur Bavac sin passer bra til mindre pupper. Dei eg hadde er dessverre for små no, etter graviditet og amming.

Eg er no veldig fornøyd med Swegmark sine sports-bhar (80C). (Dei har forresten også dei beste amme-bhaene! ;) )

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker triumph tri action workout sportsbh når jeg trener. Synes den er veldig god siden den holder puppene på plass uten å klemme de flate, den har brede stropper som justeres med borrelås og den har en bred strikk under bysten som sørger for støtte, men det skal sies at det er veldig individuelt hva som passer til enhver.

Ser at noen anbefaler swegmark, og de har fått god kritikk i tester, så du kan kanskje prøve den?

Triumph selges ihvertfall på cubus, og swegmark på lindex.

Skrevet

Jeg har hatt mange typer sports-bher oppgjennom, men etter jeg prøvde Shock Absorber sin er jeg helfrelst. Dog er jeg i str. D og bruker den til løping, så trenger endel støtte....

Gjest shakeitlikejello
Skrevet
Jeg har hatt mange typer sports-bher oppgjennom, men etter jeg prøvde Shock Absorber sin er jeg helfrelst. Dog er jeg i str. D og bruker den til løping, så trenger endel støtte....

Hvor selges de?

Skrevet
Hvor selges de?

Jeg har sett dem på Figleaves.co.uk og Timarco.no, på sistnevnte side kostet de dobbelt så mye som på Figleaves, selv om du nok må betale moms og fortollingsavgift vil du spare penger om du bestiller et par stykker- og om du trener ofte trenger du iallefall to å veksle mellom, med mindre du vasker klær 24/7.

Skrevet

Glemte å takke alle for gode tips, jeg endte opp med å bestille et par fra Champion som jeg har sett anbefalt, siden de var de eneste jeg fant som ikke hadde bøyler. Dessuten var de lekre, i den grad sports-bh-er kan bli lekre, og var nedsatt med 40%, sunnmøringen i meg kunne ikke motstå et slikt tilbud. :D

Skrevet
Hvor selges de?

Jeg kjøpte min på Løplabbet, der hadde de flere type modeller.

Jeg bruker den som heter D+ (kommer kun i D-cup og oppover).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...