Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2009 #21 Del Skrevet 26. juli 2009 Måtte løpt etter deg med champisen og mast og mast om å få drikke av skoene dine da. Hehe. Jeg er nok for gammel til at du hadde løpt etter meg. :smil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. juli 2009 #22 Del Skrevet 26. juli 2009 Hehe. Jeg er nok for gammel til at du hadde løpt etter meg. :smil: Tror ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 26. juli 2009 #23 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg får endel blikk og kommentarer når jeg har stæsja meg opp med kjole, fiksa håret og sånn. Forresten, det hender jeg får en del rare blikk og, har det visst med å gjøre rare ting når jeg er full og hyper på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 26. juli 2009 #24 Del Skrevet 26. juli 2009 Nå må dere ikke ta alle blikk for god fisk da jenter, vi gutter stirrer av naturlige instinkter ... Men for all del, det hjelper virkelig om dere kler og trives i det dere går i, samtidig som dere smiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #25 Del Skrevet 26. juli 2009 Klart det. Folk glor jo særdeles mye på byen og da, det sitter jo alltid minst en guttegjeng rundt et bord og bare glaner på ALLE damene som går forbi. Og så har du de som sitter i baren og stirrer deg ned når du står i kø for å bestille en drink. Jeg tror de har sett det funke på en film en gang. Jeg får mest blikk når jeg kler meg trendy, men da er det helst jenter og homofile som kommer bort for å si at jeg ser fantabolous ut. Mannfolk glor mer når man viser kløft og bein. Tror fylla medfører ekstra mye gloing. I edru tilstand er menn flinkere til å trekke blikket til seg fordi det er litt dårlig folkeskikk å stirre som en besatt, men i fylla er det tydeligvis vanskeligere å styre seg hvis de ser noe interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. juli 2009 #26 Del Skrevet 26. juli 2009 Naar jeg var singel fikk jeg det sjelden tror jeg. Er glad jeg slipper aa tenke paa det naa, aa gaa paa byen var alltid et nederlag.. Aner ikke om jeg faar det naa. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashpink Skrevet 26. juli 2009 #27 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg tror ikke at jeg får noen blikk på byen. Har aldri tenkt over å sjekke om noen ser på meg - er alt for opptatt med å være ute å ha det moro sammen med venner og kjente til å legge merke til noens negative eller positive blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 26. juli 2009 #28 Del Skrevet 26. juli 2009 Aldri fått noen blikk fra menn/gutter da jeg var yngre, og får det ikke nå heller (skjønt det er veldig lite tid jeg tilbringer på byen uten å ha armen til kjæresten rundt meg nå for tiden, som vel kan benyttes som "forklaring"). Får veldig mye komplimenter fra tilfeldige jenter på gata/butikker og lignende, har visst en stil som appellerer mer til (edru) jenter enn gutter. Rimelig gjennomsnittlig utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 26. juli 2009 #29 Del Skrevet 26. juli 2009 yeah right.. Det er faktisk helt sant. Hvorfor skulle jeg lyve liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #30 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er faktisk helt sant. Hvorfor skulle jeg lyve liksom? Gir deg penger? Det hørtes skummelt ut ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 27. juli 2009 #31 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, som oftest gamle menn som absolutt skal ha en "sommerklem" og ønske meg god sommer. Eww. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 27. juli 2009 #32 Del Skrevet 27. juli 2009 Gir deg penger? Det hørtes skummelt ut ....... De er veldig hyggelige. Noen av de som er fulle kan være litt kravstore, men ellers er det bare fryd og gammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene- ikke innlogget Skrevet 27. juli 2009 #33 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja jeg får endel blikk og positive kompliementer når jeg en sjelden gang går ut på byen. Tror det er fordi jeg er hyggelig og blid selv. Man er jo ute for å ha det gøy. Dessuten går jeg ofte med gode venner eller sammen med kjæresten, og når en ikke er på leting etter noen, så virker det som magnet på andre har jeg oppdaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #34 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) De er veldig hyggelige. Noen av de som er fulle kan være litt kravstore, men ellers er det bare fryd og gammen. Jobber du i en restaurant eller utested og får tips da eller? Endret 28. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjaj Skrevet 28. juli 2009 #35 Del Skrevet 28. juli 2009 Litt for mange blikk, men stort sett av det sjokkerte "hva-faen-er-det-der"- og"EWW-WTF"-slaget... Heldigvis av folk jeg ikke har noen interesse av å bli noe særlig kjent med uan-z. Norge er lite og kjedelig, I need a bodymod freak, und it does not exist here. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 29. juli 2009 #36 Del Skrevet 29. juli 2009 Hm, nei, tror ikke det. Hender det er folk som stirrer andre steder da. F eks på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 31. juli 2009 #37 Del Skrevet 31. juli 2009 De er veldig hyggelige. Noen av de som er fulle kan være litt kravstore, men ellers er det bare fryd og gammen. For meg virker du litt tøsete, siden jeg har aldri vært borti at menn gir penger til jenter. Med mindre det er dama som skal på shopping eller betale for sex. Og da mener jeg ikke sex med dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #38 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja, får du mange blikk når du er ute på byen en lørdags kveld? Det gjør vel alle jenter så lenge de ikke ser syke ut. Menn søker jo etter noen å dra med seg hjem når byen stenger. Og standaren er vel ikke kjent for å være spesiellt høy, i hvertfall ikke når disse blikkene blir sendr fra berusende menn i mørke lokaler. Selvfølgelig blir jeg sett på. Ikke er jeg spesiellt pen heller, men det er ikke så veldig viktig i slike situasjoner, så jeg tar i ikke denne stirringen som noe smigrende kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Christa_* Skrevet 1. august 2009 #39 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, og jeg nyter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå