Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Jeg har nettopp vært på 1 ukes syden tur med en kamerat, Vi ble kjent for ca et halvt år siden, og alt da, gjorde jeg det klart at jeg bare var ute etter et vennskap. Begge har tidligere vært i lange forhold. Vi drakk og kosa oss, holdt hender( mest for å holde folk vekk), Vi delte seng, og lå og holdt rundt hverandre hver dag. Men ikke noe mer! Jeg kjenner jeg er litt stolt av oss begge, Det går virkelig ann å bare være venner! Nesten ingen av vennene våres som tror på oss. hehe Noen som har opplevd noe lignende eller har noen meninger?? Hilsen Reisefeber
kristian82 Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Jeg har nettopp vært på 1 ukes syden tur med en kamerat, Vi ble kjent for ca et halvt år siden, og alt da, gjorde jeg det klart at jeg bare var ute etter et vennskap. Begge har tidligere vært i lange forhold. Vi drakk og kosa oss, holdt hender( mest for å holde folk vekk), Vi delte seng, og lå og holdt rundt hverandre hver dag. Men ikke noe mer! Jeg kjenner jeg er litt stolt av oss begge, Det går virkelig ann å bare være venner! Nesten ingen av vennene våres som tror på oss. hehe Noen som har opplevd noe lignende eller har noen meninger?? Hilsen Reisefeber Ikke dårlig hehe. Men siden du er litt stolt av dere begge, så hadde du kanskje lyst til noe mer? Er jo gjerne i fylla sånt kan skje. Har uttalige eksempler på gutt-jente,venner, sen natt er byen og fyll = sex, i alle fall om de skal dele seng. Tror ikke jeg kunne delt seng med en dame - så sant jeg syns hun var fin - uten å i alle fall ha lyst til å "klå" på henne, hehe. Men kanskje bare meg.
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Ikke dårlig hehe. Men siden du er litt stolt av dere begge, så hadde du kanskje lyst til noe mer? Er jo gjerne i fylla sånt kan skje. Har uttalige eksempler på gutt-jente,venner, sen natt er byen og fyll = sex, i alle fall om de skal dele seng. Tror ikke jeg kunne delt seng med en dame - så sant jeg syns hun var fin - uten å i alle fall ha lyst til å "klå" på henne, hehe. Men kanskje bare meg. Hehe, du er nok ikke alene om den tankegangen Før vi dro, så tenkte jeg " det som skjer, det skjer". men jeg håpet innerst inne at det ikke vill skje noe Tror det bare hadde fucka opp vennskapet.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Å fucke vennen, fucker opp vennskapet, ja. Det er min erfaring. Sjelden sexen er så veldig bra heller. Det har stort sett vist seg at det er en grunn til at vi var 'bare' kamerater.
Gjest lille_kvinne Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Jeg har nettopp vært på 1 ukes syden tur med en kamerat, Vi ble kjent for ca et halvt år siden, og alt da, gjorde jeg det klart at jeg bare var ute etter et vennskap. Begge har tidligere vært i lange forhold. Vi drakk og kosa oss, holdt hender( mest for å holde folk vekk), Vi delte seng, og lå og holdt rundt hverandre hver dag. Men ikke noe mer! Jeg kjenner jeg er litt stolt av oss begge, Det går virkelig ann å bare være venner! Nesten ingen av vennene våres som tror på oss. hehe Noen som har opplevd noe lignende eller har noen meninger?? Hilsen Reisefeber Og hvordan vet du at han ikke holdt rundt deg og holdt hender var fordi han er interessert og håpet på at noe mer skulle skje? Hele greia med å holde rundt hverandre høres merkelig ut for meg, jeg ligger da ikke og koser på vennene mine uansett hvilke kjønn de er..
Skram Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Dere minner meg om en eller annen romantisk komedie eller tv-serie hvor de to som "BARE" er venner plutselig oppdager at det er noe mer og forelsker dere øyeblikkelig.
Gjest MissBella Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Jeg var 2 uker på ferie med en fyr som jeg bare er venner med. Alle vennene mine sa til meg før vi dro at det kommer til å skje noe mellom oss. Men det gjorde det ikke. Jeg er absolutt ikke tiltrukket av han. Jeg vet at han har vært tiltrukket av meg men han prøvde seg ikke. Selvom vi sov i samme seng. Så ja, en jente og en gutt kan BARE være venner.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #9 Skrevet 26. juli 2009 Da er det som er innfor rammen vennskap forbigått for lenge siden. Forøvrig er fyren dritskuffet over å ikke ha fått pult deg. I tillegg til tror jeg du lever i fornektelse og innerst inne har lyst å han men tør ikke ta skrittet fullt ut.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #10 Skrevet 26. juli 2009 Så ja, en jente og en gutt kan BARE være venner. Kun så lenge HUN ikke inbyr til sex. Eventuelt at hun er eksepsjonelt lite tiltrekkenes.
Gjest MissBella Skrevet 26. juli 2009 #11 Skrevet 26. juli 2009 Kun så lenge HUN ikke inbyr til sex. Eventuelt at hun er eksepsjonelt lite tiltrekkenes. Jaså, sier det det? Må jenta det? Det har ikke noe med meg å gjøre. Gutten er lite tiltrekkenes.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Jeg har nettopp vært på 1 ukes syden tur med en kamerat, Vi ble kjent for ca et halvt år siden, og alt da, gjorde jeg det klart at jeg bare var ute etter et vennskap. Begge har tidligere vært i lange forhold. Vi drakk og kosa oss, holdt hender( mest for å holde folk vekk), Vi delte seng, og lå og holdt rundt hverandre hver dag. Men ikke noe mer! Jeg kjenner jeg er litt stolt av oss begge, Det går virkelig ann å bare være venner! Nesten ingen av vennene våres som tror på oss. hehe Noen som har opplevd noe lignende eller har noen meninger?? Hilsen Reisefeber Jeg har stor tro på gutt/jente-vennskap. Men jeg syns at vennskapene skal være på lik linje med vennskap med en av samme kjønn. Er det virkelig KUN vennskap når dere holder hverandre i hendene og holder rundt hverandre om nettene? Gjør du det med venninnene dine også?
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #13 Skrevet 26. juli 2009 Jaså, sier det det? Må jenta det? Det har ikke noe med meg å gjøre. Gutten er lite tiltrekkenes. Med andre ord, HUN innbydde IKKE til sex.
Monarabb Skrevet 26. juli 2009 #14 Skrevet 26. juli 2009 Har opplevd lignende ja. To av mine aller beste venner er gutter. Så kjenner meg igjen i situasjonen. Utrolig herlig med slike venner.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #15 Skrevet 26. juli 2009 Aldri slått dere at det er grunn til at kun kvinner sier slikt og aldri menn?
Gjest Gjest_Gustav_* Skrevet 26. juli 2009 #16 Skrevet 26. juli 2009 hehe...dette har jeg ingen tro på kommer til å vare. En av dere kommer til å få følelser for den andre og må enten leve med det og ikke komme videre eller ødelegge vennskapet. Jeg har og vært venner med personer jeg ikke trodde jeg kom til å få følelser for, men fikk det gradvis. Det skulle jeg gjerne ha vært foruten. For det er ikke kjekt å miste en venn på den måten.
PeeWee Skrevet 26. juli 2009 #17 Skrevet 26. juli 2009 Aldri slått dere at det er grunn til at kun kvinner sier slikt og aldri menn? Jeg synes det er fint å ha jenter bare som venner. Mener rett og slett er er veldig sundt å være venner med kvinner man ikke føler seg tiltrukket av, fordi man på den måten ikke blir kvinnehater selv om ting er langtfra perfekt på kjærlighetsfronten
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 26. juli 2009 #18 Skrevet 26. juli 2009 Jøss, jeg er imponert! Jeg møtte en fyr på den skolen jeg studerte. Vi begynte som gode venner (dro på byen, kino, kafeturer,ferier osv). Så ble det sex inn i bildet. Vi har regelmessig sex tre ganger i uka, men vi finner ikke lenger på ting sammen (utenom sexen da). Det har ødelagt meg fullstendig. Klarer ikke gi slipp på han, men samtidig klarer jeg ikke møte nye potensielle kjæreste-emner. Føler meg så knyttet til han at det å ha sex med andre, blir litt utroskapsaktig! Hold det på det nivået hvis du klarer. Det er garantert best i lengden
Gjest Gjest_gustav_* Skrevet 26. juli 2009 #19 Skrevet 26. juli 2009 Synes det er litt innlysende at du skriver i tittelen "BARE". Er det underbevistheten som spiller inn??
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #20 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Jeg har nettopp vært på 1 ukes syden tur med en kamerat, Vi ble kjent for ca et halvt år siden, og alt da, gjorde jeg det klart at jeg bare var ute etter et vennskap. Begge har tidligere vært i lange forhold. Vi drakk og kosa oss, holdt hender( mest for å holde folk vekk), Vi delte seng, og lå og holdt rundt hverandre hver dag. Men ikke noe mer! Jeg kjenner jeg er litt stolt av oss begge, Det går virkelig ann å bare være venner! Nesten ingen av vennene våres som tror på oss. hehe Noen som har opplevd noe lignende eller har noen meninger?? Hilsen Reisefeber Kjente du ikke antydning til ståpikk engang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå