Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hva anbefaler dere? Og dersom dere anbefaler nettbutikk, hvilken nettbutikk er best?
Zzyzx Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Jeg anbefaler å kjøpe på nett, men det er ikke sikkert det passer best for deg. Stort sett får jeg det jeg vil ha til en lavere pris enn om jeg skulle kjøpt i fysisk butikk, spesielt hvis den fysiske butikken er Elkjøp eller lignende. Mange nettbutikker kan anbefales, det er mer hensiktsmessig å finne maskinen du har lyst på og deretter bestemme deg for hvilken butikk den skal handles i.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Det er en drøss gode nettbutikker. F.eks. Komplett, Ps, MPX mm. I mange tilfeller kan det være verdt å gå inn på en prisguide og se hvor maskinen du vil ha er billigst.
11kr Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Det er generelt alltid billigere på nett, mer derimot i butikker er det mange som "klargjør" den for deg gratis.
Gjest TS Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 TS her. Takk for svar, Jeg skal bruke litt tid på å sjekke ulike nettsteder denne uka
plosiv Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg anbefaler nettbutikk, og da spesielt amentio. Ellers har elkjøp en genial greie, hvor du kan bestille på nett, få nettpris, og hente selv i valgt butikk. Jeg kjøpte et kamera på denne måten, og fikk dermed kameraet 800 kr billigere enn jeg ville fått om jeg hadde kjøpt det direkte i butikken. Se elkjøps nettsider og Collect@store: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ontentKey=13612
Snill Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Et tips til hvordan du kan finne best mulig pris. La oss si du bestemmer deg for å sjekke prisene på "Asus Eee PC 1000HE 160 GB", for å ta et tilfeldig eksempel. Gå til hardware.no sin prisguide her. Du kan spesifisere utifra ulike merker om du vil, eller andre kriterier som harddiskstørrelse, skjermstørrelse etc, eller bare søke etter "Asus Eee PC 1000HE 160 GB" om du vil. Søker du etter eksempelet jeg bruker vil du finne ett treff, trykk på det, og du vil få liste over alle nettbutikker som fører denne modellen. I skrivende stund varierer prisene fra 3450 til 3995 (mulig noen har mer utstyr inkludert i prisen), så det er fort å spare noen kroner her. Selv fant jeg bærbaren min på nett til f.eks. 6000, jeg gikk i butikken som hadde samme, men til 7000. Jeg prutet da prisen ned til 6000 + ca 300 i porto. Resultat: god pris + muligheten til å ha support i en ordinær butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå