Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Øhh... Har slått av en prat nå og da med en gutt. Det er oftest han som tar kontakt, men jeg gjør det også av og til. I går var vi på et utested sammen og han sa han at han skulle i parken i dag, hvis været ble fint nok. Vil du være med? sa han. Jeg sa at det kunne jo vært gøy, og at jeg kanskje ble med. Da sa han at han ringer meg når han er klar, ganske tidlig på dagen. Det ble ganske sent for oss begge i natt, men jeg sto opp tidlig og var klar til å dra til parken, men fikk ingen telefon... Traff han senere på dagen. Jeg nevnte ingenting og vi snakket litt før han sa at han sov lenge i dag og at det ikke ble noe parktur, derfor hadde han ikke ringt meg. Det var jo greit nok. Han spurte om jeg skulle ut i kveld og, jeg sa jeg ikke visste helt. Jeg er på ******** kl 23 sa han, og lurte på om jeg var der da. Jeg sa at det kunne hende. Da sa han at han ringer meg hvis jeg ikke er der, så vi kan treffes et annet sted eller noe. Jeg sa ok. Da kvelden kom gikk jeg og noen venninner til en kafè og ble værende der til nå. Jeg var mao ikke på ******** kl 23, og regnet med å høre fra han. Ikke et pip nå heller... Hvorfor si at man skal ringe uten å faktisk gjøre det? Jeg har ikke mast om at han må ringe, det er han som sier at han vil gjøre det... Tenkte at det med å ringe er noe han bare sier så vi kan si snakkes og gå hvert til vårt igjen. Men han er ikke unnvikende når vi snakker sammen, det er han som er mest "på" selv om jeg viser at jeg også ønsker kontakt, og jeg gjør ingenting som tyder på at jeg vil være sammen med han "hele tiden" så han føler han må si at han ringer... Hvilke grunner kan han ha til å være sånn?? Kunne bare spurt han, men vil ikke gjøre big deal ut av det.
Go'jenten Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Du er laidback, og kanskje litt hard to get når du gir usikre svar om hvor du skal være, kanskje han prøver å spille med?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Det kan hende. Pokker, så irriterende isåfall. Er ikke meningen å være hard to get...
kevlar Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Det er lov å vise litt interesse selv om han ikke ringer. Kanskje han er på utestedet og har det moro med venner, da er det fort for å glemme den telefonen man skulle ta. Vær din egen lykkes smed, send en melding om hvor du havnet i stedet, og foreslå å komme over dit han er. Passivitet dreper!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Det er jo fint hvis han koser seg med vennene sine, men når man selv foreslår å gjøre noe så må man gjøre det synes jeg. Kanskje han glemte det ja, men det var samme med parkturen... Har ikke nummeret hans serru.. Kanskje det er greia. Han vil egentlig ikke at jeg skal ha nummeret hans...
Gjest EmilyLane Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Jeg tror nok du ødelegger litt for deg selv med denne "hard to get"greia. Vil du bli med i parken i morgen? "kanskje det" Skal vi møtes på byen? "det kan jo hende" Jeg skjønner godt at denne fyren ikke gidder å jakte på deg men enn han gjør. Kanskje han venter på at du ringer han? Om jeg hadde sagt til en fyr jeg var interessert i at jeg var der og der klokken ditt og datt, og han hadde sagt han kanskje skulle kommet, men ikke gjort det, hadde jeg tatt hintet med mindre han hadde sendt melding og sagt han dessverre ikke kunne komme. Du graver nok din egen grav her gitt.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Dæmn! EmilyLane og BM enige to dager på rappen Sorry TS men du dytter han fra deg.
Gjest EmilyLane Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Dæmn! EmilyLane og BM enige to dager på rappen På tide å ta en pause fra hverandre så det ikke skjer igjen...ever!
Gjest Gjest_Bastian_* Skrevet 26. juli 2009 #9 Skrevet 26. juli 2009 Jeg vet ikke hva som skjer med han, men hadde jeg vært han så hadde jeg tenkt at du ikke var det minste interessert, også hadde jeg gått på jakt etter noen som er det. Hard to get er kjedelig. Det hjelper ikke hvor interessert du er når det bare syns når du sitter og venter på telefon fra han alene hjemme. Du må vise HAN det. Spør om telefonnummeret hans, vær litt med, ta initiativ en gang i blant du også. Ikke bare si tja og ha og kanskje. Da hører han "nei", "nei", og "gåvekkmeddeg".
Kamikatze Skrevet 26. juli 2009 #10 Skrevet 26. juli 2009 (endret) Du er laidback, og kanskje litt hard to get når du gir usikre svar om hvor du skal være, kanskje han prøver å spille med? Spille med? Haha. Når du vet så lite om hva som får gutta til å tikke og gå, burde du være mer tilbakeholden med å analysere dem. :gjeiper: Typen er ikke til å stole på når det gjelder småting. Kanskje han er bortskjemr på dette feltet, kanskje bare ignorant. Og ja, litt rett kan nok 'Go'jenten ha, til den grad at han muligens er en som lirer av seg tomme løfter, fordi de gir en positiv respons, og skaper god stemning der og da. Kjenner en del sånne som ikke legger mer bak "lovnadene" sine enn varmlufta de puster ut. Det er bare å jatte med, men siden drite i å møte opp. Selvsagt skal du ikke love å stille, men alltid ta forbehold. "Ja, jeg kommer dit hvis jeg er i humør", "det kunne vært arti, det", "ja, hvis venninna vil", "sannsynligvis", "vi kan ringes da, hvis det blir aktuelt". Når du vet at det kun er varmluft, kan du bestemme deg der og da, når han ringer, men se bort fra alle løfter om å ringe, eller våttevvah. Du vil selvsagt heller aldri kunne stole på at han følger opp andre ting han sier han skal gjøre. Forhold er klart utelukket, hvis du ikke er selvpiner. Du kan liksom se alle frustrasjonene som står i kø, allerede herfra. Selvsagt - er dette så frustrerende for deg at det nesten blir et problem, er det kke verre enn at du unnlater å ta, eller opprettholde kontakt. Men når du vet at han ikke er eller kommer til å kunne stoles på, så kan du selvsagt ha moro av å feste med ham, og være med på moroa. Men for all del aldri bli sittende å vente på telefon fra ham. Gutter spiller ikke spill uten ball og gressmatte. Selvsagt kan han være en av de få, som gjør slikt av ubetenksomhet. Altså at han ikke tenker så langt som at der finns en mottaker i andre enden av løftene. Luft frustrasjonene dine neste gang. Direkte tale: "Jo, men de gangene du har sagt at du skal ringe meg eller at vi skal treffes, så har du ikke fulgt opp. Hvorfor skal jeg avlyse ting og tang og sitte og nikjede meg for en telefon som aldri ringer? Hvorfor skal jeg tro at den ringer noe mer denne gangen?" Hvis han fortsetter med det etter dette, er ethvert løftebrudd ikke bare varmluft, men et tegn på at han har null respekt for deg. Du er en forbruksartikkel lik en hamburger når han blir sulten, eller et stykke dasspapir, hvis dritten skulle finne på å komme ut den veien også. PS Det er ikke å spille hard-to-get å avtale å ringes, når en er positiv til noe i utgangspunktet. Er jo å be om løftebrudd å avtale en tur i parken tidlig en søndag morgen. Det ligger jo i kortene når de avtaler å ringes om det, at det er fordi det er usikkerhet om tidspunkt, grad av fyllesyke, vær og force majeur. Men det skal ikke mye energi til å trykke 'ring' og si at parken er nedlagt på grunn av at tømmermenn er i ferd med å hugge ned trærne. Endret 26. juli 2009 av Kamikatze
Tja Skrevet 26. juli 2009 #11 Skrevet 26. juli 2009 Enten så tar du tak i han og sier at enten så ringer han neste gang han sier han skal det, eller så driter du i han. Eller så lar du han fortsatt vite at han har deg uansett hvor dårlig han behandler deg..
Kamikatze Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Har ikke nummeret hans serru.. Kanskje det er greia. Han vil egentlig ikke at jeg skal ha nummeret hans... Oi, der var visst kommet inn endel svar, siden jeg gikk fra maskina i natt. Må bli flinkere med å trykke på 'oppdater'. Skjus mi? a) Har ikke telefonen din historikk, der du kan bla tilbake og hente nummeret til inkommende samtaler, og lagre det? b) Står ikke avsendernummeret på SMSer? c) Eksisterer ikke fyren på telefonkatalogen.no eller 1881.no? Hemmelig nummer er i alle fall skjelden et godt tegn på en gubbe, og som oftest heller ikke på damer. Nei, nå stikker jeg, før Lane og BM starter på makeupsexen.
Go'jenten Skrevet 26. juli 2009 #13 Skrevet 26. juli 2009 Men hallo? Hvorfor vil han ikke at du skal ha nr hans? Det hadde jeg reagert på..
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #14 Skrevet 26. juli 2009 Det er jo bare spekulasjoner fra TS hvorvidt han vil eller ikke vil at hun skal ha nummeret hans. Har ikke nummeret hans serru.. Kanskje det er greia. Han vil egentlig ikke at jeg skal ha nummeret hans...
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #15 Skrevet 26. juli 2009 At han ikke vil at jeg skal ha nummeret hans er bare spekulasjon fra min side ja. Kanskje han ikke liker mas, men liker muligheten til å kunne ta kontakt hvis han vil. Jeg er ikke hard to get med vilje, det er bare greit å ta ting litt som de kommer. Når jeg har svart kanskje og det høres gøy ut, så er det fordi jeg synes dèt... Og siden han har nummeret mitt kan han jo bare sende en sms og høre senere. Kanskje han ikke vil fremstå som desperat etter kontakt? Føler meg fjortis nå... Hvis jeg lufter frustrasjonene tror jeg han får litt hetta. Vi kjenner ikke hverandre så godt ennå. Men jeg vil jo gjerne møte han og bli bedre kjent. Tror jeg rett og slett spørr om han vil møtes i kveld jeg, tidspunkt og sted fastsatt med en gang istedet for å snakkes på tlf. Og så må jeg igrunn få nummeret hans, i tilfelle noe dukker opp så jeg ikke kan komme. Hvis han sier ja da. "Men det skal ikke mye energi til å trykke 'ring' og si at parken er nedlagt på grunn av at tømmermenn er i ferd med å hugge ned trærne" Ikke sant... Har ikke hatt kontakt med han på telefon ennå, ikke vet vi hverandres etternavn heller. Og han har selvsagt et veldig vanlig navn, så det går ikke å søke han opp på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #16 Skrevet 26. juli 2009 Vil du bli med i parken i morgen? "kanskje det" Skal vi møtes på byen? "det kan jo hende" Jeg skjønner godt at denne fyren ikke gidder å jakte på deg men enn han gjør. Kanskje han venter på at du ringer han? Han har sagt at han skal ringe henne. TO ganger uten å gjøre det.. Jeg ville ikke ofret fyren flere tanker engang!
Gjest EmilyLane Skrevet 26. juli 2009 #18 Skrevet 26. juli 2009 Jeg fatter ikke hva som skjer med sånn "hard-to-get"greier. Greit nok at man ikke trenger å oversvømme fyren med sms, komplimenter og klengings, men når ble det negativt å vise en fyr at man liker'n? Om fyren ikke blir interessert i deg med mindre du har en sånn "whatever"attitude, så er han vel ganske enkelt ikke...interessert....i deg. Jeg vil ha en fyr som flyger etter meg uansett hvor mye jeg smiler, sier ja til dates og viser at jeg liker ham. De andre kan bare flyge et annet sted.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #19 Skrevet 27. juli 2009 Har han nummeret ditt da? Nei faen, det har jeg ikke gitt han! hehe.... Jeg inviterte han med ut i går. Avtalte tid og sted og han dukket opp! Nå har jeg jeg nummeret hans og... Fryd og gammen.. Haha.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #20 Skrevet 29. juli 2009 Jeg fatter ikke hva som skjer med sånn "hard-to-get"greier. Greit nok at man ikke trenger å oversvømme fyren med sms, komplimenter og klengings, men når ble det negativt å vise en fyr at man liker'n? Om fyren ikke blir interessert i deg med mindre du har en sånn "whatever"attitude, så er han vel ganske enkelt ikke...interessert....i deg. Jeg vil ha en fyr som flyger etter meg uansett hvor mye jeg smiler, sier ja til dates og viser at jeg liker ham. De andre kan bare flyge et annet sted. Godt sagt. Ja, hvorfor i all verden skal man skjule at man liker en person? Noen ganger må man holde litt tilbake, men det blir mer for å ikke frmstå som needy og usikker. Jo mer oppmerksomhet jeg får fra jenta jeg liker jo gladere og mer forelsket blir jeg selv. De som ikke har det sånn, mener jeg har en liten personlighetsforstyrrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå