Gå til innhold

surfthechannel

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ettersom dette kun er streaming, som YouTube, regner jeg med det er fullt lovlig å spørre om dette her?

Jeg prøver å se et par episoder av Buffy, men siden den henter fra sier jeg er i feil region. Kan man bytte region på instillinger? Hva gjør dere andre som ser via surfthechannel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke velge en annen side, eller ligger det bare linker til en på surfthechannel? På de seriene jeg ser på ligger det som regel linker til flere forskjellige sider, jeg pleier å bruke tudou eller youku.

Skrevet

Har aldri hatt problemer med å se serier på surfthechannel så kan dessverre ikke hjelpe deg! :)

Skrevet

De har bare Hulu som er gratis, ellers er det Amazon eller iTunes. Har prøvd youku også, men den stopper alltid halvveis i serien.

Skrevet
Ettersom dette kun er streaming, som YouTube, regner jeg med det er fullt lovlig å spørre om dette her?

Jeg prøver å se et par episoder av Buffy, men siden den henter fra sier jeg er i feil region. Kan man bytte region på instillinger? Hva gjør dere andre som ser via surfthechannel?

Jeg tror ikke du kan bytte region, det er vel sånn at IP-adressen din forteller hvilket land du er i. Men det er jo andre sider enn surfthechannel som har register over videostreams, kanskje du kan prøve det?

Skrevet
De har bare Hulu som er gratis, ellers er det Amazon eller iTunes. Har prøvd youku også, men den stopper alltid halvveis i serien.

virker som det programmet du vil se bare er lagt ut i programmer som må betales for.

jeg pleier å bruke megavideo når jeg ser serier ol. på surfthechannel.

hvis jeg ikke finner en steamer for det programmet jeg vil se som er gratis, pleier jeg og se om de ligger på youtube eller megavideo sine sider.

beklager hvis det ikke var så veldig til hjelp :P

Gjest Gjest
Skrevet

Hulu kan du se på med en proxy, men det kan være vanskelig å finne en som fungerer bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Mulig det funker med anonymouse.org, men har ikke prøvd det selv. Det er en nettside for anonym surfing, brukt mye i Kina hvor utallige sider blir blokkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...