Gjest TS Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg er ute etter erfaringer - fra de som har opplevd å være sent ute uten å være gravide? Eventuelt noen som har testet negativt og likevel vært gravide. Ligger temmelig regelmessig på 30 dager. Er nå 9 dager sen. Tok test (ikke morgenurin) da jeg var 5 dager sen, denne var negativ. Jeg har ingen andre klare symptomer. Men har slitt med stikninger/mensmurringer siden forventet menstruasjon.
Saeria Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Det kan hende du har hatt en syklus uten eggløsning. Det kan forsinke mensen.
Gjest TS Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Det kan hende du har hatt en syklus uten eggløsning. Det kan forsinke mensen. Mulig, men synes det er noe merkelig å oppleve dette nå, når jeg har hatt helt regelmessige perioder i to år siden jeg sluttet på pillen, samt i 5-6 år før jeg begynte på pillen. Har aldri tidligere opplevd uteblitt mens, eller å være så sen.
Gjest Gjest_pippen_* Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg har også forsinka mens denne syklusen. 5 dager over nå, og negativ test. har aldri opplevd det før heller, har sykluser på 30-32 dager. Jeg lurer også på hva som har skjedd. Men følte veldig sterkt at jeg hadde eggløsning på den dagen jeg forventa mensen. Så kanskje EL var veldig forsinka av en eller annen grunn?
Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Hei Jeg er i samme båt som dere . Vet ikke helt hva som skjer . Jeg er i dag 10 dager etter ikm. Tok test i dag Negativ Jeg sluttet på pilla for et halvt år siden . Menstrasjonen har hele tiden vært veldig presis. Magen min romler, stikninger i siden , kjempe varm,utflod, litt kvalm noen ganger, Kviser på steder jeg aldri har hatt(hørt dette også kan være ett syntom) Blir fort kvass til min kjære. Bestilt time til legen på tirsdag. Skjønner ikke hva som skjer jeg, hva er normalt , hva kan jeg gjøre, kan jeg være gravid selv om testen er negativ etter 10dager. Håper noen kan svare
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Eneste måten å vite sikkert at du har hatt eggløsning er vel EL-test eller temping. Så kanskje du skal begynne med det? For forsinka mens kan vel også bare bety forsinka eggløsning av en eller annen grunn. Mange som opplever det iblant:) Men ta en test til om litt da!
Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Eneste måten å vite sikkert at du har hatt eggløsning er vel EL-test eller temping. Så kanskje du skal begynne med det? For forsinka mens kan vel også bare bety forsinka eggløsning av en eller annen grunn. Mange som opplever det iblant:) Men ta en test til om litt da! Ja jeg får ta en test søndag eller mandag og se. Ellers får vi se hva legen sier Takk for svar !
Gjest ts Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 TS her igjen, har ikke sett det var flere innlegg i tråden min før nå. Vel, status er at det fortsatt ikke har skjedd noe. Jeg tok ny test da jeg var ti dager sen - negativ. Ventet en uke, ringte legen siden jeg fortsatt hadde murringer og stikninger.. Fikk da beskjed om at det var mulig at jeg testet for tidlig (!) da enkelte ikke produserer hcg så tidlig. Jeg testet på nytt i dag tidlig. Testet, tok en kort dusj, kastet et blikk på testen som var negativ. Rett før jeg skulle ut døra (30 min etter testtidspunkt) skulle jeg kaste testen, og i litt bedre lys så jeg da at det var en svak strek som markerte positivt. Og jeg er veldig usikker på om denne var her i utgangspunktet eller ikke, siden jeg knapt så på den første gang. Men har heller aldri opplevd falsk positivt resultat ved tidligere testing. Så nå er jeg bare forvirret... Usikker på om jeg skal ta enda en test, ringe legen, eller bare se det ann noen uker til.
Gjest gjest_pita Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 TS her igjen, har ikke sett det var flere innlegg i tråden min før nå. Vel, status er at det fortsatt ikke har skjedd noe. Jeg tok ny test da jeg var ti dager sen - negativ. Ventet en uke, ringte legen siden jeg fortsatt hadde murringer og stikninger.. Fikk da beskjed om at det var mulig at jeg testet for tidlig (!) da enkelte ikke produserer hcg så tidlig. Jeg testet på nytt i dag tidlig. Testet, tok en kort dusj, kastet et blikk på testen som var negativ. Rett før jeg skulle ut døra (30 min etter testtidspunkt) skulle jeg kaste testen, og i litt bedre lys så jeg da at det var en svak strek som markerte positivt. Og jeg er veldig usikker på om denne var her i utgangspunktet eller ikke, siden jeg knapt så på den første gang. Men har heller aldri opplevd falsk positivt resultat ved tidligere testing. Så nå er jeg bare forvirret... Usikker på om jeg skal ta enda en test, ringe legen, eller bare se det ann noen uker til. Jeg ville ha tatt en ny test for å være på den sikre siden, men da ville jeg brukt CB digital.. da ser du med en gang i klartekst om du er gravid eller ikke :-) Lykke til!
Gjest gjest_pita Skrevet 10. august 2009 #10 Skrevet 10. august 2009 TS her igjen, har ikke sett det var flere innlegg i tråden min før nå. Vel, status er at det fortsatt ikke har skjedd noe. Jeg tok ny test da jeg var ti dager sen - negativ. Ventet en uke, ringte legen siden jeg fortsatt hadde murringer og stikninger.. Fikk da beskjed om at det var mulig at jeg testet for tidlig (!) da enkelte ikke produserer hcg så tidlig. Jeg testet på nytt i dag tidlig. Testet, tok en kort dusj, kastet et blikk på testen som var negativ. Rett før jeg skulle ut døra (30 min etter testtidspunkt) skulle jeg kaste testen, og i litt bedre lys så jeg da at det var en svak strek som markerte positivt. Og jeg er veldig usikker på om denne var her i utgangspunktet eller ikke, siden jeg knapt så på den første gang. Men har heller aldri opplevd falsk positivt resultat ved tidligere testing. Så nå er jeg bare forvirret... Usikker på om jeg skal ta enda en test, ringe legen, eller bare se det ann noen uker til. Jeg ville ha tatt en ny test for å være på den sikre siden, men da ville jeg brukt CB digital.. da ser du med en gang i klartekst om du er gravid eller ikke :-) Lykke til!
Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 TS her igjen, har ikke sett det var flere innlegg i tråden min før nå. Vel, status er at det fortsatt ikke har skjedd noe. Jeg tok ny test da jeg var ti dager sen - negativ. Ventet en uke, ringte legen siden jeg fortsatt hadde murringer og stikninger.. Fikk da beskjed om at det var mulig at jeg testet for tidlig (!) da enkelte ikke produserer hcg så tidlig. Jeg testet på nytt i dag tidlig. Testet, tok en kort dusj, kastet et blikk på testen som var negativ. Rett før jeg skulle ut døra (30 min etter testtidspunkt) skulle jeg kaste testen, og i litt bedre lys så jeg da at det var en svak strek som markerte positivt. Og jeg er veldig usikker på om denne var her i utgangspunktet eller ikke, siden jeg knapt så på den første gang. Men har heller aldri opplevd falsk positivt resultat ved tidligere testing. Så nå er jeg bare forvirret... Usikker på om jeg skal ta enda en test, ringe legen, eller bare se det ann noen uker til.
Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 12. august 2009 #12 Skrevet 12. august 2009 Hei Jeg ville da tatt en ny test. Jeg var hos lege i går .. 2 uker etter ikm. her har det enda ikke skjedd noe .. Legen min sa det samme at det er ikke altid at hcg hormonet kommer så tidlig . Så ville jeg skulle vente i to uker og at iløpet av to uker så kom enten menstrasjon eller testen ville bli posetiv.. Så sitter her og har ikke noe mer svar.. Føler jeg enda har masse symtomer og ikke noe tegn til tante rød... dette her er så frustrerende .. Vil vite enten om jeg blir glad eller lei meg . bare jeg får ett svar iallefall... Noen som har noen råd og gi ?? Utenom og vente .. :D
honningmelon Skrevet 12. august 2009 #13 Skrevet 12. august 2009 Da TR var 5 dager for sen i våres tok jeg en test, men til min og sambos store skuffelse viste denne negativ. Jeg ventet 10 dager til, graviditetssymptomene ble tydligere og tydligere. Jeg slet med oppblåsthet, murringer, osv. Så vi kjøpte en ny test, som til alles viste positiv 1
Gjest TS Skrevet 12. august 2009 #14 Skrevet 12. august 2009 I morgen er det tur til legen for blodprøve, da er det 17-22 dager etter IKM, så da må jeg jo kunne få et klart svar på hva som skjer. Har unngått mer testing, blir jo bare unødvendige opp og nedturer. For å sortere mine tanker litt.... + svak, svak rosa strek + mensmurringer (ga seg forrige uke) + stikninger i livmoren (begynte i går) + uteblitt menstruasjon for første gang på ca 16 år - negativ test et-par uker etter IKM - ingen kvalme, trøtthet, brystøkning/ømhet eller andre helt entydige symptomer - har lest mye negativt om quick responsetestene på nett.. ser ut som om mange har fått falskt positivt med disse.
Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 I morgen er det tur til legen for blodprøve, da er det 17-22 dager etter IKM, så da må jeg jo kunne få et klart svar på hva som skjer. Har unngått mer testing, blir jo bare unødvendige opp og nedturer. For å sortere mine tanker litt.... + svak, svak rosa strek + mensmurringer (ga seg forrige uke) + stikninger i livmoren (begynte i går) + uteblitt menstruasjon for første gang på ca 16 år - negativ test et-par uker etter IKM - ingen kvalme, trøtthet, brystøkning/ømhet eller andre helt entydige symptomer - har lest mye negativt om quick responsetestene på nett.. ser ut som om mange har fått falskt positivt med disse. Ja håpe du får mer svar av lege enn jeg gjorde Jeg var der 14 dager etter ikm og han sa det bare var for tidlig og komme at jeg måtte vente i 14 dager til .. Det er sikkelig kjedelig for han hadde jo kunne gitt meg svar om han hadde gidde og jobba litt.. Sint blir jeg .. men men ikke noe og få gjort noe med... Det virker som det er flere som er i samme båt som oss så vi får håpe vi er like heldige som noen Jeg har heller ikke testet noe mer .. orker ikke bli mer skuffet.. så venter til over helga tenkte jeg . Lykke til og si åssen det går da Håper det er det vi håper på
Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 13. august 2009 #16 Skrevet 13. august 2009 Da TR var 5 dager for sen i våres tok jeg en test, men til min og sambos store skuffelse viste denne negativ. Jeg ventet 10 dager til, graviditetssymptomene ble tydligere og tydligere. Jeg slet med oppblåsthet, murringer, osv. Så vi kjøpte en ny test, som til alles viste positiv Åååå så gøy.. håper jeg min viser også .. men vente litt med og ta en ny test. så blir livet blir perfekt hihi :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå