Megana Skrevet 28. juli 2009 #21 Skrevet 28. juli 2009 Gravlunden kan jo alltids brukes. Er en parkeringsplass der, like ved stasjonen. Det synes jeg ærlig talt ikke noe om.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #22 Skrevet 28. juli 2009 Det synes jeg ærlig talt ikke noe om. Du bor vel i Oslo og tar banen tenker jeg?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #23 Skrevet 28. juli 2009 Det må da være bedre å gå til sentrum enn å reise opp til Furuset og gå derfra. Jeg synes også gravlundens parkeringsplasser er for gravlundens besøkere, uten at jeg har noen illusjoner om at folk vil bry seg om det akkurat i kveld.
Megana Skrevet 28. juli 2009 #24 Skrevet 28. juli 2009 Du bor vel i Oslo og tar banen tenker jeg? Jeg kjører, men skal ikke på konserten så det er ikke aktuelt for meg. Uansett er det irrellevant hvor jeg bor og om jeg kjører, jeg synes fremdeles det er feil å misbruke en parkeringsplass til en gravlund til å parkere mens man er på konsert.
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2009 #25 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg kjører, men skal ikke på konserten så det er ikke aktuelt for meg. Uansett er det irrellevant hvor jeg bor og om jeg kjører, jeg synes fremdeles det er feil å misbruke en parkeringsplass til en gravlund til å parkere mens man er på konsert. Nå husker ikke jeg i farta om det står skilt der med "Parkering kun for besøkende til gravlunden", og gjør det det kan man jo få bot om man står der i flere timer. Er det ikke skiltet slik, er det vel bare fritt fram å stå der. Parkeringsplassen der er uansett smekk full hver gang det er konsert på Valle Hovin. Veldig kjedelig å skulle besøke en grav og ikke få parkert pga konsert. Endret 28. juli 2009 av Pet
lillesky Skrevet 28. juli 2009 #26 Skrevet 28. juli 2009 Er forresten ikke noe problem å få parkert nært valle, bare være tidelig ute så går det helt fint.Bare beregn god tid til trafikk-kaos! Orker ikke å bruke en formue på p-hus i sentrum Er billig å parkere ved Valle Hovin! Kun kr. 250!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. juli 2009 #27 Skrevet 30. juli 2009 Var ved Valle Hovin på tirsdag i forbindelse med Norway Cup, og etter litt leting fant vi parkering ved Hasle skole (tror jeg det var. Hvertfall ved Narvesens hovedkontor). Så at noen hadde prøvd seg på private parkeringsplasser, Falken var kjapt på plass til beboernes store fornøyelse. Vi dro igjen før Madonna hadde startet konserten sin, så det var ikke noe problem, men kan tro det er kaos når hun er ferdig
Bex Skrevet 30. juli 2009 #28 Skrevet 30. juli 2009 Det synes jeg ærlig talt ikke noe om. Nå er det vel kanskje ikke så veldig mange som besøker graver mellom kl 20 og 24, eller? Uansett er det nok ikke kjempemange som skal dit så sent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå