Plym Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hvordan er parkelingsmulighetene ved Valle Hovin? Er det enklest å parkere i sentrum og ta banen opp når man kommer utenbysfra?
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Det er en skole på vei inn mot hallen (et par hundre meter før), der går det an å parkere i skolegården, men aner ikke hvordan pågang det er i forb. med denne konserten da (med det mannskapet denne damen skal ha med seg er det vel fullt fra Valle til evigheten........).
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 I forbindelse med Springsteenkonserten endte vi med å gå hjem, det var så mye folk at banen var bare å glemme. Kjøre bil tør jeg nesten ikke tenke på en gang. Hvis det er snakk om Madonnakonserten så ville jeg vært tidlig ute og tatt bane opp, men hatt nok tid til å gå om nødvendig.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 hadde satset på parkering i nærheten av en t-banestasjon også tatt banen opp. Pleier jo å være fullstendig kaos når det er konserter der.
Plym Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2009 (endret) Takk for svar. Vi satser nok på bane og gange, ja Endret 26. juli 2009 av Plym
Rosalie Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Det pleier å være kaos på banen ned mot byen etter konserter, men helt greit på banene fra byen, så jeg ville sjekket opp rundt parkering langs linje 2, 3 eller 4. fra byen.
Gjest Glør Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Det pleier å være kaos på banen ned mot byen etter konserter, men helt greit på banene fra byen, så jeg ville sjekket opp rundt parkering langs linje 2, 3 eller 4. fra byen. God ide. Sist gang jeg var på Valle Hovin gikk vi ned til byen etterpå, siden det t-banen var stappa. Forsåvidt en fin gåtur, så tror jeg gjør det neste gang også.
Bex Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Ville nok parkert utenfor sentrumssonen, ja. Men hva med å finne en busslinje? 21-bussen går rett forbi (mot Sthanshaugen og Frogner). Evt går jo mange baner og busser fra Helsfyr, som ikke ligger så langt fra VH. Trafikanten.no er bra for å finne forskjellige løsninger! Er masse parkeringsplasser i nærheten av buss- og bankestopp rundt omkring!
lillesky Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Glem bil! Det blir fullstendig kaos, og det er lite parkeringsplasser. Itillegg til konserten er det Norway Cup, så det står busser og biler overalt.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Glem bil! Det blir fullstendig kaos, og det er lite parkeringsplasser. Itillegg til konserten er det Norway Cup, så det står busser og biler overalt. I prinsippet er jeg enig. Selv om det at det står biler overalt jo skulle tyde på at noen har klart å parkere
Gjest Glør Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 (endret) I prinsippet er jeg enig. Selv om det at det står biler overalt jo skulle tyde på at noen har klart å parkere Det største problemet er ikke å sette fra seg bilen, men å komme seg ut av kaoset når konserten er over. Går heller ned til byen enn å stå og vente i evigheter på å få bilen ut fra parkeringsplassen. Endret 27. juli 2009 av Glør
lillesky Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 I prinsippet er jeg enig. Selv om det at det står biler overalt jo skulle tyde på at noen har klart å parkere
Leifr Skrevet 28. juli 2009 #13 Skrevet 28. juli 2009 Ville nok parkert utenfor sentrumssonen, ja. Men hva med å finne en busslinje? 21-bussen går rett forbi (mot Sthanshaugen og Frogner). Evt går jo mange baner og busser fra Helsfyr, som ikke ligger så langt fra VH. Etter en stor konsert er det stappfullt av folk på Helsfyr stasjon. Skal man nedover, kan det være minst like greit å gå noen hundre meter lenger og ta banen fra Brynseng i stedet (det er ett hakk lenger fra byen, så alle som skal ta banen nedover fra Helsfyr har ikke kommet på ennå.)
Gjest Gjest lille blå Skrevet 28. juli 2009 #14 Skrevet 28. juli 2009 Åssen er det å parkere på Ikea Furuset - er det lettvint å komme seg derfra og til Vale Hovin?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 pleier å sette bilen på bensinstasjonen like ved. Ikke noe problem å sette bilden på IKEA furuset og å gå til Valle, nei
Gjest forrige gjest Skrevet 28. juli 2009 #16 Skrevet 28. juli 2009 Er forresten ikke noe problem å få parkert nært valle, bare være tidelig ute så går det helt fint. Er så mange som ikke tror at en kan parkere at det er ikke noe problem å få plass om en er litt tidlig ute.
Sunshine Skrevet 28. juli 2009 #17 Skrevet 28. juli 2009 Ikke noe problem å sette bilden på IKEA furuset og å gå til Valle, nei Det er et godt stykke å gå, så det ville jeg ikke anbefalt!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #18 Skrevet 28. juli 2009 Det er et godt stykke å gå, så det ville jeg ikke anbefalt! Spørs jo hvor vant en er til å gå, og om en tar snarveier. Om du ser på kartet ditt selv så ser du at det er ikke mye mer enn kanskje 3-4 km... Har aldri opplevd det som noe problem å gå på rundt 30-40 min.
marsy Skrevet 28. juli 2009 #19 Skrevet 28. juli 2009 Noen som kan tipse om steder nært t-banestasjoner der det går greit å parkere, og det ikke koster en dagslønn å stå? Orker ikke å bruke en formue på p-hus i sentrum
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #20 Skrevet 28. juli 2009 Noen som kan tipse om steder nært t-banestasjoner der det går greit å parkere, og det ikke koster en dagslønn å stå? Orker ikke å bruke en formue på p-hus i sentrum Gravlunden kan jo alltids brukes. Er en parkeringsplass der, like ved stasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå