Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Hvordan forstå seg på kvinnter?? "Ja" = Nei. "Nei" = Ja. "Kanskje" = Nei. "Jeg beklager" = Du vil angre for dette "Vi trenger" = Jeg vil ha "Du bestemmer" = Den rette beslutningen burde være innlysende nå "Selvfølgelig... Bare gjør det" = Jeg vil ikke at du skal gjøre det "Gjør som du vil" = Dette vil du få igjen senere "Vi trenger å snakke sammen" = Jeg trenger å klage litt "Jeg er ikke sint!" = Selvfølgelig er jeg forbanna, din dust! " Er det noe lurt det her da ?= Jeg vil ta avgjørelsene "Du er jammen oppmerksom i kveld" = Er sex alt du tenker på? "Kjøkkenet er så upraktisk" = Jeg vil ha nytt hus "Jeg syntes vi trenger noen nye gardiner" = Og sofa, og bokhylle, og tapet... "Jeg hørte en lyd!" = Jeg la merke til at du nesten hadde sovnet "Elsker du meg?" = Jeg kommer til å spørre om noe kostbart "Hvor mye elsker du meg?" = Jeg gjorde noe i dag du ganske sikkert ikke kommer til å like "Jeg er klar om få minutter" = Ta av deg på bena og slå på TV'en "Har jeg litt for stor rumpe?" = Fortell meg hvor vakker jeg er "Du må lære deg å kommunisere bedre!" = Bare vær enig med meg. "Var det barnet vårt?" = Kom deg opp og vogg barnet i søvn igjen! "Jeg vet ikke jeg != Jeg gidder ikke å svare !
Gjest Zirine Skrevet 5. august 2003 #2 Skrevet 5. august 2003 Her i gården betyr definitivt nei nei - og alt det andre ... passer ikke på meg gitt. Mulig jeg er lite kvinnelig ...
*Lavendel* Skrevet 5. august 2003 #3 Skrevet 5. august 2003 Tja, ja, hva skal man si...noe av det stemte vel....
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #5 Skrevet 5. august 2003 "Jeg vet ikke jeg! = Jeg gidder ikke å svare!" Av og til
Gjest Zirine Skrevet 5. august 2003 #6 Skrevet 5. august 2003 hmm .... :D jeg ser ikke bort fra at jeg kan ha brukt den en og annen gang, jeg óg ... :krype til korset:
Gjest Kira Skrevet 5. august 2003 #8 Skrevet 5. august 2003 Noe stemte isåfall. Men ikke mye, faktisk.
Miew Skrevet 5. august 2003 #9 Skrevet 5. august 2003 "jeg orker ikke"=jeg vil ikke Tenkte jeg skulle putte på et par ting
Irka Skrevet 6. august 2003 #10 Skrevet 6. august 2003 "Kanskje" = Nei. "Jeg beklager" = Du vil angre for dette "Vi trenger" = Jeg vil ha "Du bestemmer" = Den rette beslutningen burde være innlysende nå "Selvfølgelig... Bare gjør det" = Jeg vil ikke at du skal gjøre det "Gjør som du vil" = Dette vil du få igjen se "Jeg er ikke sint!" = Selvfølgelig er jeg forbanna, din dust! " Er det noe lurt det her da ?= Jeg vil ta avgjørelsen "Var det barnet vårt?" = Kom deg opp og vogg barnet i søvn igjen! "Jeg vet ikke jeg != Jeg gidder ikke å svare ! Slik er det BARE!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #12 Skrevet 20. september 2003 Hentet meg inn igjen litt Bare glem det å prøve å forstå seg på kvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå