Gå til innhold

avstand fra vegg til karm

Anbefalte innlegg

Gjest fjerne
Skrevet

jeg har et rom med strukturmaling, og har nå skjønt at det er umulig å få bort....

veggen er ikke helt plane - dvs at det ikke er helt lik avstand fra vegg til karm på alle dører....

dørene er av gammel 70-talls årgang, og jeg har derfor en mistanke om at det ikke er så lett å fore dem ut(eller hva man bruker å gjøre dersom avstanden er litt kort).

så: hva bør den minste avstand være fra vegg til karm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har et rom med strukturmaling, og har nå skjønt at det er umulig å få bort....

veggen er ikke helt plane - dvs at det ikke er helt lik avstand fra vegg til karm på alle dører....

dørene er av gammel 70-talls årgang, og jeg har derfor en mistanke om at det ikke er så lett å fore dem ut(eller hva man bruker å gjøre dersom avstanden er litt kort).

så: hva bør den minste avstand være fra vegg til karm?

OT, men...

Vi hadde strukturpuss på en pipe og tilstøende vegg. Jeg fikk ogås vite at det ikke gikk an å fjerne... Så da tenkte jeg "OK, da kliner jeg på masse maling for å dempe den litt" Og malte så med vanlig 07 på veggen, og tror du ikke pussen myknet og lot seg skrape vekk... Så da "malte" jeg pipen også, og nå er både veggen og pipen glatte og fine ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...