Gjest what to do? Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Vurderer sterkt å kjøpe meg en ipod touch, men er så usikker.. Har lest her inne at batterikapasiteten bl.a er dårlig, men det er ganske gamle innlegg, så det kan jo hende det gjelder for den tidligere ipod touch'en..? Er det noen som kan være så snill å dele sine erfaringer med ipod touch med meg?
Gjest what to do? Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Er det virkelig ingen med formening/erfaring ang ipod touch her inne??
Gjest what to do? Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Det var visst ingen med noen som helst formening/erfaring, nei;) Men, men:) Jeg endte iallefall opp med BÅDE ipod touch OG en MacBook Pro...:-S Så man kan si at jeg nå er noen tusenlapper fattigere.. Men fornøyd;)
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Hvis du har begge kjøpene på samme kvittering kan du få omtrent 1500 kr avslag på ipod touchen. Men du må i utgangspunktet være student eller ha en form for lærerstilling eller lærerutdanning. Men regner med at de fortalte det til deg i butikken. http://store.apple.com/no/browse/campaigns...?mco=NzM5NDEzNA
Babyrus Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har en Apple Ipod Touch og er strålende fornøyd. Batterikvaliteten er ikke den beste, men den er slettes ikke dårlig. Fordelen med en Ipod Touch er at man vanligvis har en stor skjerm som er bra hvis man har biler, filmer og musikkvideoer på ipoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå