Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. Så beklager hvis det blir feil.

OK. Mitt lille problem, jeg leste meldingene til kjæresten min.. Noe jeg hadde spurt om lov til fordi jeg kjeda meg.

Da fant jeg en del meldinger fra ei som jobber i samme yrke som han og de har blitt kjent igjennom det. De sender ''skitne''meldinger til hverandre.

Han hadde sletta de fleste sendte elementene hans, men jeg så noen der det sto f.eks: Det hadde vært så godt med sex nå.

Hun sender meldinger til han som det står : *stryke deg over kuken*, Elsker deg jo vettu vennen. *KOSE* Savner deg, og vil du komme på besøk til meg for kos, sexy. Osv...

Jeg synes dette var forkastelig, så jeg snakka med han om det.. Hans forklaring: Det er jo bare på tull.

Hva mener dere? Skal jeg bare tolerere dette?

Hele greia høres jo egentlig litt barnslig ut men.. Blir sinna av dette.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. spør du virkelig om du skal tolerere dette??

NEI NEI NEI.

Makan til oppførsel, og makan til kvinnfolk som i det hele tatt vurderer om dette er greit.

Skrevet
Hei alle sammen, visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. Så beklager hvis det blir feil.

OK. Mitt lille problem, jeg leste meldingene til kjæresten min.. Noe jeg hadde spurt om lov til fordi jeg kjeda meg.

Da fant jeg en del meldinger fra ei som jobber i samme yrke som han og de har blitt kjent igjennom det. De sender ''skitne''meldinger til hverandre.

Han hadde sletta de fleste sendte elementene hans, men jeg så noen der det sto f.eks: Det hadde vært så godt med sex nå.

Hun sender meldinger til han som det står : *stryke deg over kuken*, Elsker deg jo vettu vennen. *KOSE* Savner deg, og vil du komme på besøk til meg for kos, sexy. Osv...

Jeg synes dette var forkastelig, så jeg snakka med han om det.. Hans forklaring: Det er jo bare på tull.

Hva mener dere? Skal jeg bare tolerere dette?

Hele greia høres jo egentlig litt barnslig ut men.. Blir sinna av dette.

Takk for svar :)

Fyf...Han karen bør du dumpe på et sekund. Er vel ingen - så sant de er i nærheten av normale - som driver og tekster frem og tilbake med en jente på den måten NÅR de har kjæreste. Bare de meldingene er grunn nok til å dumpe han spør du meg. Vil absolutt også tro at han nok har gjort mer enn å bare sende meldinger - hatt sex med henne altså - ut i fra innholdet i de. Kjipe greier, noen folk er bare svin!

Skrevet

Takk for svar, dere åpna øynene mine litt nå.

Må jo fortelle at når jeg fortalte han om hvordan jeg følte det angående meldingene her om dagen, så slutta han å svare ''flørtende'' på meldingene hennes da. (Ikke hun derimot.) De må ha kontakt gjennom jobben sier han, så det er jo litt irriterende.

Tror ikke han har hatt sex med henne, det håper jeg virkelig ikke! Uff!

Vi har forøvrig vært sammen i 2 år. og samboere i 1.

Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i det hvertfall. Høres ut som om de har hatt sex for lengst.

Og om det bare er tull - Sånt er unødvendig å tulle med, og man tuller da ikke sånn med andre når man har kjæreste!

Skrevet

Uff, kom deg vekk, uansett hvor vanskelig det føles..

Skrevet (endret)
Hmm.. spør du virkelig om du skal tolerere dette??

NEI NEI NEI.

Makan til oppførsel, og makan til kvinnfolk som i det hele tatt vurderer om dette er greit.

Jepp, helt enig.

Dette er LANGT over grensen av hva som er akseptablt.

Jeg hadde klikket i vinkel om jeg fant ut av min kjæreste sendte/mottok sex-meldinger til/fra ei annen kvinne.

Det jeg ikke forstår, er hvorfor lar han deg sjekke sin mobil?? Med mindre han håpet at du ville oppdage disse meldingene.

Endret av Queen B
Gjest Cynthia
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden godtatt det.

Gjest Gjest
Skrevet

de har hatt sex for lenge siden, men du får ikke vite det for du er for godtroende

been there

Skrevet

Nei. Dette skal du ikke tåle. Ikke i det hele tatt.

Skrevet

Se det fra ett annet syn. Hvordan hadde han taklet å finne slike meldinger på din telefon? Hadde han godtatt at det bare hadde vært på tull? synes han det er greit du har kontakt m andre mannfolk på den måten? Neppe, i mine øyne har ahn gått langt over streken.

Kanskje han ikke har vært utro, men han har lyst på henne, og synes nok det er spennende og fristende!

om du synes det er greit, så lar du det ligge, evt hadde jeg tatt en skikkelig prat om hvor grensene går, og at du følger med og observerer fremtidig kontakt hvis de absolutt må omgås på jobb.

Jeg for min del hadde vært dritforbanna :kjefte:

Skrevet

NÅ har jeg prata med han skikkelig før han dro på jobb, om hvor grensene mine gikk for hva jeg tolererte og at ingen normal person oppfører seg sånn som han og om hvor forkastelig jeg synes meldingene deres var.

Han har sagt nå at han ikke skal prate noe mer med henne. Så det er da noe :-)

Jeg elsker jo mannen, så da er det vel bedre å bare ta et krafttak å få ting til å fungere.

Men tro meg, jeg skal ha øynene mine godt opne fremover.;)

Tusen takk for respons til dere alle! :)

Skrevet

Nå gir jeg ett råd av egen erfaring:)

Ikke vær naiv og stol blindt på d han sier nå. jeg tror han gjør dette for å averge ytterligere krangel, og han kommer til å bli mere forsiktig m kontakt fremover, men spenningen er der, og vanskelig å la være. jeg hadde i hvertfall fulgt magefølelsen. Den stemmer som regel, så pass på, og kvel ting i fødselen om det oppstår nye situasjoner..

Synes synd på deg. utrolig kjip følelse, men håper det ordner seg for dere.

Klem

Skrevet

Min erfaring er dessverre den samme Luckyme beskriver. Lykke til.

Skrevet

Min samboer og hans eks holdt på på akkurat samme måte for en stund tilbake.

Da leste jeg mld mens han var ute (siden de hadde sendt litt for mange mld sammen, ifølge min mening). Var veldig dårlig av meg å snoke rundt uten tillatelse, men da jeg så alle de mld. Fytti.. Da ble det nesten slutt, og svaret hans på hvorfor han holdt på sånn var "jeg vet ikke" eller "det var bare tull", ikke noe mening med det. Men så sa jeg også, hvordan hadde du følt det hvis jeg holdt på sånn. Neei, det hadde vært forjævlig.. Han avsluttet kontakt med henne (nesten) umidelbart.

Noen ganger kan gutter/menn være idioter, og rett og slett dumme.. Korttenkt :-)

Men vi har kommet over det nå, og har det fint sammen.

Gjest Gjest
Skrevet
NÅ har jeg prata med han skikkelig før han dro på jobb, om hvor grensene mine gikk for hva jeg tolererte og at ingen normal person oppfører seg sånn som han og om hvor forkastelig jeg synes meldingene deres var.

Han har sagt nå at han ikke skal prate noe mer med henne. Så det er da noe :-)

Jeg elsker jo mannen, så da er det vel bedre å bare ta et krafttak å få ting til å fungere.

Men tro meg, jeg skal ha øynene mine godt opne fremover.;)

Tusen takk for respons til dere alle! :)

nei og nei og atter nei!

Kan ikke fatte at du vil være i et forhold hvor du må "ha øynene godt åpne fremover". Det er så galt som det kan få blitt.

Skrevet

Hvis han sender sånne meldinger til en annen dame, betyr det at han antakelig savner noe i forholdet deres/er lei, og at han ser etter noe annet. Grunnen til at han sluttet nå, var fordi han ble oppdaget. I et godt og voksent forhold er det faktisk kun deg han skal være interessert i ha sex med og ingen andre, ærlig talt, det er vel en selvfølge. For meg hadde dette vært et tillitsbrudd jeg overhodet ikke hadde akseptert, for selv om du sier at du ikke tror de har hatt sex, har han i mine øyne vært utro

Gjest EmilyLane
Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke akseptert det. Den eneste han skal sende(og motta) slike meldinger fra er meg. Ingen unntak.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Et forhold som er på vei utfor stupet dette...

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

"Stryke deg over kuken.." ??? Sånt melder man KUN med en man alt har hatt sex med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...