Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Hvilket band/artist er i dine øyne mest oppskrytt og mest undervurdert? Jeg kan jo begynne med å presentere fasiten: Mest oppskrytt: Oasis. Det er et sympatisk trekk å være fan av Manchester City, men bortsett fra Wonderwall har de levert lite annet minneverdig enn ymse verdensrekorder i dop pr. medlem. Hype, hype, hype, og lite annet! Mest undervurdert: Delt førsteplass mellom Kinks og Lyle Lovett. Kinks var geniale, og med en låtkatalog som står som en påle også i dag! Enkelte av historiene er så sykt dekadente at selv ikke Lennon på...eh...kosttilskudd hadde klart å komme opp med noe liknende! Lyle Lovett er mest kjent for å ha vært gift med Julia Roberts. Dersom verden var rettferdig, ville Julia Roberts vært mest kjent for å ha vært gift med Lyle Lovett. Han lager genresprengende musikk i all sin enkelhet; en slags jazzgospelpopcountrysinger/songwriterkrysning som i sine beste øyeblikk er magisk. Hør "Just the morning" og bli forelsket! Sånn, der var fasiten på plass - men andres oppfatninger blir selvsagt lyttet til før de forkastes...
Livets datter Skrevet 4. august 2003 #2 Skrevet 4. august 2003 Mest oppskrytt? Tja, har aldri likt Kristian Valen bl.a. Hvem hadde han vært uten Elin Tvedt?
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #3 Skrevet 4. august 2003 Mest oppskrytt? Tja' date= har aldri likt Kristian Valen bl.a. Hvem hadde han vært uten Elin Tvedt? Innlegget er slettet. Orakel - moderator
chimp Skrevet 4. august 2003 #5 Skrevet 4. august 2003 Mest oppskrytt har jeg aldri vært i tvil om: D er åttitalls-heltene Duran Duran! Mest undervurdert må jeg komme tilbake til.....
Tjorven Skrevet 4. august 2003 #6 Skrevet 4. august 2003 Må si at jeg synes Bjørk er veldig oppskrytt jeg da... Har aldri helt skjønt at hun er så populær.
Gjest gurimalla Skrevet 4. august 2003 #7 Skrevet 4. august 2003 Av norske artister/band synes jeg D'Sound er sinnsykt oppskrytt, jeg fryser på ryggen...
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #8 Skrevet 4. august 2003 Mest undervurdert: De norske bandene Brent ...og Fabel. Uten tvil!! har vært på konsert med begge bandene og de er dødsbra. Når de ikke slår an mer så får det meg til å tenke at livet ikke alltid er rettferdig. Tror de har nettsider der musikken kan sjekkes ut...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. august 2003 #9 Skrevet 4. august 2003 Totalt enig med både Trøffelhelten og Tjorven. Må i tillegg si at jeg ikke ser det helt store med Robbie Williams, er ikke helt enig med at mannen kan synge. Og denne vet jeg høster hets, men here I go: Lenny Kravitz. I mine øyne er han ikke annet enn en Jimmi Hendrix-wannabe. Undervurderte? Det er for så vidt en hel del artister, det. Noen her som egentlig har hørt om Gary Allan?
ragnalina Skrevet 4. august 2003 #10 Skrevet 4. august 2003 overvurdert: Kurt Nilsen, også kjent som idol-kurt. 'du synger vakrere enn morten harket' (etter hunting high and low på Idol) - *sikkert* Undervurdert: Bendik Hofseth! så mange mange flere burde hört litt på ham!
Gjest Hilde Skrevet 4. august 2003 #11 Skrevet 4. august 2003 Livets datter skrev: Mest oppskrytt? Tja, har aldri likt Kristian Valen bl.a. Hvem hadde han vært uten Elin Tvedt? Jeg synes Kristian Valen er kjempefin - det er ikke mange som imiterer personer like godt som ham. Han har vært en av Stavangers mest populære programledere på radio i årevis og en høyt ansett revyartist med bakgrunn fra bl.a. Rogaland Teater. Bare lurer på hvordan du kan underbygge påstanden om at det er Elin Tvedt som er årsaken til hans suksess ? En ting er at man ikke liker vedkommende - en helt annen ting er å fare med usannheter og løgn.
Joplaya Skrevet 4. august 2003 #12 Skrevet 4. august 2003 Her må jeg støtte Hilde. Elin Tvedt har ingenting med hans suksess å gjøre. Det som derimot kanskje er en sannere påstand må være at Elin ikke ville sett to ganger på Valen om han ikke hadde vært der han var da de møttes... Sibbe var den jeg hørte mest på i Russetiden - for den mannen kan underholde med sine latterlige tekster og sanger Sibbe = Kristian Valen Overvurdert: Elin Tvedt og hennes evne til å gi andre mennesker suksess. Undervurdert: eehhhh... Britney?
Kid-a Skrevet 4. august 2003 #13 Skrevet 4. august 2003 Veldig, veldig enig i at Bendik Hofseth er undervurdert. Mesteparten av vg-lista er oppskrytt og jævlig. Fysj og fysj. Bjørk er fantastisk, den som mente noe annet, jah... nuvel.
Livets datter Skrevet 5. august 2003 #14 Skrevet 5. august 2003 Han har vært en av Stavangers mest populære programledere på radio i årevis og en høyt ansett revyartist med bakgrunn fra bl.a. Rogaland Teater. I Stavanger, ja. Men helt ærlig... jeg hadde aldri hørt om mannen før han ble sammen med Elin Tvedt. Men hele poenget mitt var da bare at JEG synes han er oppskrytt. Det må jeg da få lov til å synes..!? Bare lurer på hvordan du kan underbygge påstanden om at det er Elin Tvedt som er årsaken til hans suksess ? En ting er at man ikke liker vedkommende - en helt annen ting er å fare med usannheter og løgn. Mulig jeg tar feil her, men jeg tror ikke deres forholdt akkurat har lagt en demper på hans karriere. Og løgn... come on! Jeg er da ikke skribent for en av Norges største aviser, dette er kun min mening!
chimp Skrevet 5. august 2003 #15 Skrevet 5. august 2003 WildThing skrev: Og denne vet jeg høster hets, men here I go: Lenny Kravitz. I mine øyne er han ikke annet enn en Jimmi Hendrix-wannabe. Jepp! Nå beveger du deg ut på dypt vann, for nå mobber du en av mine store helter.....
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #16 Skrevet 5. august 2003 Mest oppskrytt= Elin Tvedt!!! Mest undervurdert= Depeche Mode.......
floyel Skrevet 5. august 2003 #17 Skrevet 5. august 2003 Kraftig undervurdert: Elastica Frontfiguren Justine Frishman har vært dama til både Brett Anderson i Suede og Damon Albarn i Blur - og enda har ikke folk fått med seg at hun har et driv som får begge til å virke som smågutter. Fløyel
Gjest Hilde Skrevet 5. august 2003 #19 Skrevet 5. august 2003 Livets datter skrev: Mulig jeg tar feil her, men jeg tror ikke deres forholdt akkurat har lagt en demper på hans karriere. Og løgn... come on! Jeg er da ikke skribent for en av Norges største aviser, dette er kun min mening! Jeg bare mener at det er ufint å komme med usannheter - uansett. Sa ikke noe på at du ikke likte mannen, kjære deg - det var den siste setningen din jeg reagerte på "hva hadde han vært uten Elin Tvedt ? ".
Livets datter Skrevet 5. august 2003 #20 Skrevet 5. august 2003 Vi blir nok ikke enige her, Hilde. Vi kan likegodt, først som sist, gjøre opp "utenfor"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå