Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Tittelen sier vel sitt... Hører med til historien at vi har gledet oss lenge til denne turen, men det er vel også en selvfølge i og med at det er bryllupsreise. Hva ville dere gjort? Evt forholdsregler dere ville tatt?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jeg ville reist. Influensaen er på full fart hit. I verste fall er dere ferdig med den før majoriteten av den norske befolkningen.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg ville reist så lenge: *Ingen av dere har en sykdom/tilstand som øker risikoen for et alvorlig sykdomsbilde. *Dere har reise/helseforsikring i orden. H1N1 i USA: http://www.cdc.gov/h1n1flu/
angeleyes Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Har dere reiseforsikringen i orden og ikke har noen andre sykdommer som vil gjøre at svineinfluensaen slår dere hardere enn andre ville jeg reist. USA er et land der man blir godt tatt vare på på sykehus hvis man har penger/forsikring til det.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Vi skal også reise til florida på bryllupsreise. (men ikke før neste år). Vi skal først ei uke til bahamas. Men vi hadde reist uansett pandemi... Influensaen kommer og om du får den så vil den bare arte seg som en vanlig influensa. Med mindre du har fysiske årsaker til at du skulle bli sykere da. Reis og kos dere!! Yeeehaaa!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå