Miss X Skrevet 25. juli 2009 #1 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvordan høres denne mannen ut i deres øyne? - Ønsker et liv med kjærlighet - Er litt lat - Vil gjerne være hjemmeværende og ta vare på hus og barn - Kosete og kjærlig - Liker å gå turer og holde seg i noenlunde form - Svarer alltid med sine egne meninger - Er fleksibel - Glemsom - Forteller at man kan finne bedre menn enn ham - Fullførte ikke vgs fordi han var ukonsentrert, men er ikke det lenger, og ville ha klart det nå - Liker å sitte sammen med kjæresten og se på en god film - Har et utseende litt over gjennomsnittet - Rolig og stabil - Litt usikker på om han er godt reflektert - Har ikke noe imot å være gift med en kvinne med høyere utdannelse enn ham Det var alt jeg kom på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #2 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvordan høres denne mannen ut i deres øyne? - Ønsker et liv med kjærlighet - Er litt lat - Vil gjerne være hjemmeværende og ta vare på hus og barn - Kosete og kjærlig - Liker å gå turer og holde seg i noenlunde form - Svarer alltid med sine egne meninger - Er fleksibel - Glemsom - Forteller at man kan finne bedre menn enn ham - Fullførte ikke vgs fordi han var ukonsentrert, men er ikke det lenger, og ville ha klart det nå - Liker å sitte sammen med kjæresten og se på en god film - Har et utseende litt over gjennomsnittet - Rolig og stabil - Litt usikker på om han er godt reflektert - Har ikke noe imot å være gift med en kvinne med høyere utdannelse enn ham Det var alt jeg kom på nå.Høres ut som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 25. juli 2009 #3 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvordan høres denne mannen ut i deres øyne? - Ønsker et liv med kjærlighet - Er litt lat - Vil gjerne være hjemmeværende og ta vare på hus og barn - Kosete og kjærlig - Liker å gå turer og holde seg i noenlunde form - Svarer alltid med sine egne meninger - Er fleksibel - Glemsom - Forteller at man kan finne bedre menn enn ham - Fullførte ikke vgs fordi han var ukonsentrert, men er ikke det lenger, og ville ha klart det nå - Liker å sitte sammen med kjæresten og se på en god film - Har et utseende litt over gjennomsnittet - Rolig og stabil - Litt usikker på om han er godt reflektert - Har ikke noe imot å være gift med en kvinne med høyere utdannelse enn ham Det var alt jeg kom på nå. Jeg er i hvert fall glemsom, men jeg trener mye. Date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2009 Hehe, dette var ikke akkurat noen forespørsel, men en beskrivelse av en mann jeg vil bli bedre kjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 25. juli 2009 #5 Del Skrevet 25. juli 2009 Hehe, dette var ikke akkurat noen forespørsel, men en beskrivelse av en mann jeg vil bli bedre kjent med. Jeg skjønner, en du allerede har truffet. Break a leg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 25. juli 2009 #6 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvordan høres denne mannen ut i deres øyne? - Ønsker et liv med kjærlighet Ja flott det ! - Er litt lat hmm, kan by på problemer ?? - Vil gjerne være hjemmeværende og ta vare på hus og barn flott ! - Kosete og kjærlig ja, det er digg ! - Liker å gå turer og holde seg i noenlunde form flott ! - Svarer alltid med sine egne meninger perfekt ! - Er fleksibel flotters ! - Glemsom hmm,kaffetrakter`n ?? Hvor er bilnøklene ? Hvoer UNGEN ? - Forteller at man kan finne bedre menn enn ham hmmm,hva med selvtillitten ? - Fullførte ikke vgs fordi han var ukonsentrert, men er ikke det lenger, og ville ha klart det nå javel, men kan lese og skrive og svarer med egne meninger, greit nok ! - Liker å sitte sammen med kjæresten og se på en god film ja, hvorfor ikke ?! - Har et utseende litt over gjennomsnittet good ! - Rolig og stabil ja "laid back " ok - Litt usikker på om han er godt reflektert hmm, check it out !! - Har ikke noe imot å være gift med en kvinne med høyere utdannelse enn ham 10 points to him ! så var resten opp til deg hva DU synes om fyren...... Det var alt jeg kom på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg skjønner, en du allerede har truffet. Break a leg. Problemet er at jeg han bor i Australia. Holder daglig kontakt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #8 Del Skrevet 25. juli 2009 Hehe, dette var ikke akkurat noen forespørsel, men en beskrivelse av en mann jeg vil bli bedre kjent med. Mye bra - men må få si han hørtes noe passiv og tilskueraktig ut. Det er negativt, synes jeg. Og det er ikke alle kvinner som takler en mann som kunne tenke seg å "gå hjemme" som et karriereløp. I perioder med småbarn ja, men en mann som "bare vil være hjemme"...? Skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 25. juli 2009 Mye bra - men må få si han hørtes noe passiv og tilskueraktig ut. Det er negativt, synes jeg. Og det er ikke alle kvinner som takler en mann som kunne tenke seg å "gå hjemme" som et karriereløp. I perioder med småbarn ja, men en mann som "bare vil være hjemme"...? Skeptisk. Nei, selvfølgelig ikke. Han skal til å lage sin egen lille forretning nå, så får vi se hvordan det går. Jepp, negativt at han er litt på latsiden, men positivt at han vil gjøre husarbeid osv, for jeg vil heller jobbe og tjene penger enn gjøre husarbeid. Får en sånn litt sprudlende følelse når jeg snakker med ham, selv om det bare er på MSN, så det kan jo bare være noen hormoner som driver ap med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #10 Del Skrevet 25. juli 2009 Får en sånn litt sprudlende følelse når jeg snakker med ham, selv om det bare er på MSN, så det kan jo bare være noen hormoner som driver ap med meg.. Har du ikke møtt ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. juli 2009 #11 Del Skrevet 25. juli 2009 Problemet er at jeg han bor i Australia. Holder daglig kontakt, da. Australia er så langt bort du kan komme på denne planeten. Hvis ingen er villig til å flytte så blir det rimelig håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 25. juli 2009 Har du ikke møtt ham? Nei, det er en smule vanskelig når han som sagt bor på andre siden av jordkloden. Det er egentlig en god ting i nuet, for da får vi se om vi holder ut med å snakke til hverandre i minst 2-3 år før vi kan møtes. Da finner man ut om det kan bli noe. Har selvfølgelig ikke tenkt til å ha noe forhold med ham enda, så dum er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 25. juli 2009 Australia er så langt bort du kan komme på denne planeten. Hvis ingen er villig til å flytte så blir det rimelig håpløst. Jeg er absolutt villig til å flytte om jeg finner kjærligheten. Det tror jeg han er også. Han har sagt at han skal til Norge en gang fordi han elsker naturen her, så da kan man jo kanskje slå to fluer i en smekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 25. juli 2009 #14 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Problemet er at jeg han bor i Australia. Holder daglig kontakt, da. Får håpe han er en blanding av Russel Crowe og Mel Gibson, ellers går du glipp av noe når du avviser meg altså. Endret 25. juli 2009 av Inx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 25. juli 2009 Får håpe han er en blanding av Russel Crowe og Mel Gibson, ellers går du glipp av noe når du avviser meg altså. Oh la la. Neida. Du er nok for gammel og jeg way too young. Det er jeg 110% sikker på, uten å vite alderen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #16 Del Skrevet 25. juli 2009 Du kan gnåle så mye du vil om kafeeieren her på KG, men det vil aldri skje noe. Ikke så lenge du ikke går ut IRL og kaprer fyren der. Og, det å ikke starte et forhold nå handler mer om at du er redd for å bli avvist enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 25. juli 2009 Du kan gnåle så mye du vil om kafeeieren her på KG, men det vil aldri skje noe. Ikke så lenge du ikke går ut IRL og kaprer fyren der. Og, det å ikke starte et forhold nå handler mer om at du er redd for å bli avvist enn noe annet. Hehe, dette er nok ike kafeeieren, du. Det å ikke starte et forhold handler om alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #18 Del Skrevet 25. juli 2009 Hehe, dette er nok ike kafeeieren, du. Det å ikke starte et forhold handler om alder. Det er en dårlig unskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er en dårlig unskyldning. Haha. Nei, det er det nok ikke. Hvor gammel tror du jeg er, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #20 Del Skrevet 25. juli 2009 Haha. Nei, det er det nok ikke. Hvor gammel tror du jeg er, forresten? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå