Gjest Gjest.. Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Dette er en situasjon jeg ikke trodde jeg skulle komme i, men here goes. Mannen min og jeg snakker om å få barn, jeg har sluttet på pillene, men han sier ting som gjør at det ikke virker som han er klar, og så dagen etter er han helt med, og det forvirrer meg. Jeg ønsker jo ikke å bli gravid uten at han er klar også. Han pleier å komme utenfor, og det er greit nok for meg, men nå har det vært noen ganger hvor han har kommet inne i meg, trodde jeg hvertfall.. Når jeg skal gå på do etter sex så kommer det rett og slett ingenting ut igjen.. Første gangen tenkte jeg ikke så mye over det, men når det skjedde igjen så var det jo ganske påfallende.. Jeg pleier jo også å kjenne at han kommer inni meg, men jeg gjorde ikke det heller. Han "skrøt" også av det, og lurte på om jeg ikke var glad for at han kom inni meg sånn at vi nå kunne bli gravide.. Hvordan kan jeg ta opp dette? Syns det er så ufattelig dårlig gjort også, i og med at han da evt. lurer meg til å tro på at han er med på at vi prøver.. Og om jeg tar det opp, og han IKKE har faket så vil han jo sannsynligvis bli veldig såra over at jeg tror noe sånt.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 DEN var kinking gitt...Jeg er dame, så jeg vet søren meg ikke hva jeg skal si. Annet enn at du får forsøke å prate med ham. Å få barn er stort for mange, en del menn freaker helt ut og gjør de rareste ting, selv om de selv har satt ballen igang. Eller så får du ta s(t)aken i egne hender, bokstavelig talt. Og sette deg på fyren! Hvis han greier å fake seg unna da, så må jeg si jeg er imponert...
Miss Undercover Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Her er det vel ingen vei utenom direkte tale? Du får innlede med å si at om han ikke er helt klar enda, så er det en real sak, men da må han faktisk SI det, ikke forlede deg til å tro noe annet. Prøv å ikke vær for sint, men litt rettferdig harme er strengt tatt helt på sin plass. Veldig feig og uredelig behandling av deg. Har du presset han veldig og mast mye, tro? Om du har det, er det også på sin plass å gå litt i seg selv. Ta en prøvepause og prøv så senere å ha noen ærlige samtaler om dette hvor begge prøver å være tydelige uten å presse den andre til noe.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Her er det vel ingen vei utenom direkte tale? Du får innlede med å si at om han ikke er helt klar enda, så er det en real sak, men da må han faktisk SI det, ikke forlede deg til å tro noe annet. Prøv å ikke vær for sint, men litt rettferdig harme er strengt tatt helt på sin plass. Veldig feig og uredelig behandling av deg. Har du presset han veldig og mast mye, tro? Om du har det, er det også på sin plass å gå litt i seg selv. Ta en prøvepause og prøv så senere å ha noen ærlige samtaler om dette hvor begge prøver å være tydelige uten å presse den andre til noe. Nei, har ikke presset han eller mast i det hele tatt. For å være ærlig har det virket som om det er han som har mest "hastverk", helt fram til nå når ting begynner å bli litt mer alvorlig, kanskje.. Jeg har heller ikke kommentert på noen måte at han har kommet på meg i stedet for i meg, da det har vært greit for meg. Allikevel syns jeg det er så dårlig gjort å lure meg til at han vil noe han kanskje ikke vil, ennå hvertfall.. Blir vel nødt til å ta det opp med han, ja, men det er så vanskelig..
Miss Undercover Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Nei, har ikke presset han eller mast i det hele tatt. For å være ærlig har det virket som om det er han som har mest "hastverk", helt fram til nå når ting begynner å bli litt mer alvorlig, kanskje.. Jeg har heller ikke kommentert på noen måte at han har kommet på meg i stedet for i meg, da det har vært greit for meg. Allikevel syns jeg det er så dårlig gjort å lure meg til at han vil noe han kanskje ikke vil, ennå hvertfall.. Blir vel nødt til å ta det opp med han, ja, men det er så vanskelig.. Da er det høyst ugrei oppførsel ,ja, for å si det mildt. Han lurer deg, og det om noe så viktig. Er dere veldig unge? Det er en veldig umoden oppførsel, synes jeg. Ikek vanskelig å skjønne om han kanskje freaker ut etter at beslutningen er tatt, men da må man kunne forvente at han er ærlig med deg. Om du syne sdet er veldig vanskelig å ta opp, så betyr vel det at dere ikke pleier å være direkte i samtaler dere har sammen? For meg ville det vært naturlig å kommentere umiddelbart, men jeg skjønner godt at man har ulikt samspill i ulike forhold. Om det er slik at dere er kommet så langt i forholdet at barn er neste stoppested, er det helt sikkert en god idé å uansett øve seg på å ha litt tydeligere meningsutvekslinger. Håper du klarer å ta mot til deg og bringe det på bane så rakt som mulig. Om dette får pågå over tid, vil det jo ende med at du blir virkeligf rasende/såret og da blir det desto vanskeligere å snakke om på en saklig måte. Det enkle er ofte det beste. Vent til dere begge er i et ok humør og har overskudd - så legger du fram saken med så få ord som mulig. " Vi har bestemt oss for å prøve å lage barn, men jeg legger merke til at du ikke kommer i meg nrå vi har sex. Betyr det at du ikke vil at jeg skal bli gravid likevel?" Helt rolig, prøv å ikk evise sinne eller frustrasjon - så sier du ikke mere, men bare venter på svaret.
Gjest TS Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Da er det høyst ugrei oppførsel ,ja, for å si det mildt. Han lurer deg, og det om noe så viktig. Er dere veldig unge? Det er en veldig umoden oppførsel, synes jeg. Ikek vanskelig å skjønne om han kanskje freaker ut etter at beslutningen er tatt, men da må man kunne forvente at han er ærlig med deg. Om du syne sdet er veldig vanskelig å ta opp, så betyr vel det at dere ikke pleier å være direkte i samtaler dere har sammen? For meg ville det vært naturlig å kommentere umiddelbart, men jeg skjønner godt at man har ulikt samspill i ulike forhold. Om det er slik at dere er kommet så langt i forholdet at barn er neste stoppested, er det helt sikkert en god idé å uansett øve seg på å ha litt tydeligere meningsutvekslinger. Håper du klarer å ta mot til deg og bringe det på bane så rakt som mulig. Om dette får pågå over tid, vil det jo ende med at du blir virkeligf rasende/såret og da blir det desto vanskeligere å snakke om på en saklig måte. Det enkle er ofte det beste. Vent til dere begge er i et ok humør og har overskudd - så legger du fram saken med så få ord som mulig. " Vi har bestemt oss for å prøve å lage barn, men jeg legger merke til at du ikke kommer i meg nrå vi har sex. Betyr det at du ikke vil at jeg skal bli gravid likevel?" Helt rolig, prøv å ikk evise sinne eller frustrasjon - så sier du ikke mere, men bare venter på svaret. Takk for svar. Nei, vi er ikke så unge heller, han er i midten av tredveårene.. Vanligvis snakker vi om det meste, men jeg føler bare at dette er et såpass sårt tema som kan være veldig fornærmende også, og jeg syns det er vanskelig å ta opp, men skjer det igjen er jeg jo bare nødt til å gjøre det.. Håper nesten at jeg bare tar feil. At det kom lite eller et eller annet. Det er helt ok for meg om han ikke er klar for barn ennå, jeg skulle bare ønske at han var ærlig med meg. Han kunne faktisk bare latt være å komme inni meg i det hele tatt siden han ikke pleier det, ikke gi meg håp på denne måten..
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Det har skjedd én gang at jeg har trodd typen har faket - jeg merket ingenting og det kom ikke noe særlig ut. Han virket ikke annerledes enn vanlig, fornøyd og i godt humør. Han hadde ikke noen annen grunn til å fake enn å "teste" meg om jeg merket det eller ikke, men han insisterte på at han ikke faket og forstod ikke først at jeg var seriøs når jeg spurte ham om det. Så jeg regner med det er en mulighet for at du tar feil - at han faktisk ikke faker. Slik du forklarer det så høres det jo logisk ut det du mistenker, men trekk ikke forhastede slutninger. Dere får jo bare sette dere ned og snakke sammen =)
Gjest Gjest_Ole_* Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Du bare sier, "Jasså, du later som du kommer, men hvor er sæden? Jeg forlanger sæd i fitta mi!"
LadyB Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Er enig i at du burde ta det opp på en saklig og rolig måte, og se hva han svarer. Er jo litt flaut hvis det da viser seg at han ikke faker allikevel, men så lenge du ikke hisser deg opp, skal det nok gå bra uansett Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå