Gå til innhold

navn til hunkatte

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har forslag til søte kattenavn til hunkatte?? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Noen som har forslag til søte kattenavn til hunkatte?? :)

*Missy* *Nusse* *Kissy* *Pussi**Molly*

Skrevet

Det er jo så mange fine navn da! Du kan jo f.eks kalle henne opp etter meg. :jepp:

Selv har jeg alltid valgt navn til kattene mine ut ifra impuls. Når jeg ser de flyr bortetter gulvet eller ligger i armkroken så kommer det liksom et navn poppende opp helt av seg selv.. Hun jeg har nå, har dessverre ikke et særlig fint navn.. Hun var en av mine fosterhjemskatter, og skulle bare være her noen uker, men jeg måtte ha noe å kalle henne når jeg skulle kjefte litt på henne f.eks.. Det er litt synd, for hun er så vakker, og jeg tenker ofte at hun hadde fortjent et mer spesielt og fint navn. Men en ting er sikkert, man døper ikke om en katt. Så da får jeg bare stå og gaule dette rare navnet i 15-16 år til. :sjenert:

Ellers synes jeg det er morsomt med litt spesielle navn som ikke alle puser har. Katten til venninna mi heter Ragnhild, og det passer hun av en eller annen grunn akkurat til å hete. :ler:

Ikke så mange konkrete forslag herfra altså, men det får du sikkert mange av etterhvert. Og har du fått pus i hus, så kan du jo kanskje "kjenne" hva som passer du og?

Skrevet

Her er det flere katter, noe oppkalt etter engler, en med et tradisjonellt norsk navn

som ikke er mye i bruk og til slutt en som aldri fikk noe navn men går under frue, pys, frøken pus osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...