Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Si at jeg blir tagget på facebook i et album som bare vennene til vedkommende kan se (i følge album-innstillingene). Kommer det opp i news-feeden (under highlights) til alle vennene mine da? Og kan de se hele albumet ved å trykke på album-tittelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Si at jeg blir tagget på facebook i et album som bare vennene til vedkommende kan se (i følge album-innstillingene). Kommer det opp i news-feeden (under highlights) til alle vennene mine da? Og kan de se hele albumet ved å trykke på album-tittelen?

Hvis den som eier albumet har krysset av for at "kun hans/hennes venner" kan se bildene så kan ingen andre enn hans/hennes venner se bildene.

Dvs at hvis du har venner som han/hun ikke har får ikke de se at du er tagget i det gitte bildet en gang.

Men hvis albumeieren har krysset av for andre ting, f.eks at alle kan se albumet, eller at venners venner kan se bildene etc så kan dine venner se både det bildet du er tagget i og resten av albumet.

Hvis du er usikker kan du gå inn på settings-privacy-newsfeed/wall og så kan du se hvordan en venn ser din profil. Skriv inn navnet på en venn og dermed får du opp en visning av din profil slik han/hun ser den. Hvis du da nylig har blitt tagget i et bilde så kommer jo dette opp på wallen din sant, og hvis du nå går inn å ser hvordan en person ser profilen din ser du om vedkommende kan se den tagge-posten eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...