Gå til innhold

forlovers tale

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

min forlover hadde den mest grusomme talen man kan tenke seg.

Jeg trodde at sånne ting var en selvfølge og derfor pratet jeg heller ikke med henne i forkant hva hun absolutt ikke fikk prate om.

Fokuset i hennes tale var hvordan jeg hadde hatt det tidligere med tanke på andre menn, den gangen jeg jaktet litt rundt og var på "leting". Jeg hadde en eks som jeg ønsket å tilbake til en periode for noen år tilbake, og derfor ble det også nevnt i talen at jeg ble utnyttet og var fortvilt.

For min egen del er dette glemt for lenge siden og ikke noe jeg prater med min mann om.

Jeg gremmes fortsatt når jeg tenker på at mine foreldre og svigerforeldre måtte høre om dette, det var rett og slett pinlig..

Nå, ett år etter, har jeg nestet mistet kontakten med min forlover. HUn ødela mye av bryllupsdagen min. Ikke et eneste postivt ord om meg som person ble nevnt i hennes tale. Jeg angret sånn på valget mitt av forlover og blir fortsatt litt irritert når jeg tenker på det. Talen skulle visstnok være en morsom tale, men det var dessverre ingen som lo..

Mulig jeg er smålig når jeg fortsatt ikke greier å glemme dette, men jeg syns hun direkte skjemte meg ut på dagen min.. I dag tar jeg svært sjelden kontakt med henne, men vi bor også 60 mil unna hverandre..

Håper virkelig ingen trenger å oppleve noe sånt i sitt bryllup..

Det må da være en selvskreven regel at ekser og tidligere elskere holdes utenfor en bryllupstale. Dette er tross alt ting hun har blitt fortalt av meg i all fortrolighet..

Skrevet

Har hun beklaget seg for det eller skjønte hun ikke at det var kjipt for deg?

Gjest Gjest
Skrevet
Har hun beklaget seg for det eller skjønte hun ikke at det var kjipt for deg?

Tror ikke hun har skjønt det. Jeg har heller ikke fått meg tilå sagt noe til henne..

Skrevet

Så grumsomt!

Jeg husker at jeg spurte bruden om det var noe hun ikke ville at jeg skulle ha med i talen. Men de tingene hun nevnte, hadde jeg selv skjønt at jeg ikke kunne ta med. Ingen har lyst til å høre hva slags ting bruden har skjønt før hun møtte brudgommen. Ikke når det har med andre menn å gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet
min forlover hadde den mest grusomme talen man kan tenke seg.

Jeg trodde at sånne ting var en selvfølge og derfor pratet jeg heller ikke med henne i forkant hva hun absolutt ikke fikk prate om.

Fokuset i hennes tale var hvordan jeg hadde hatt det tidligere med tanke på andre menn, den gangen jeg jaktet litt rundt og var på "leting". Jeg hadde en eks som jeg ønsket å tilbake til en periode for noen år tilbake, og derfor ble det også nevnt i talen at jeg ble utnyttet og var fortvilt.

For min egen del er dette glemt for lenge siden og ikke noe jeg prater med min mann om.

Jeg gremmes fortsatt når jeg tenker på at mine foreldre og svigerforeldre måtte høre om dette, det var rett og slett pinlig..

Nå, ett år etter, har jeg nestet mistet kontakten med min forlover. HUn ødela mye av bryllupsdagen min. Ikke et eneste postivt ord om meg som person ble nevnt i hennes tale. Jeg angret sånn på valget mitt av forlover og blir fortsatt litt irritert når jeg tenker på det. Talen skulle visstnok være en morsom tale, men det var dessverre ingen som lo..

Mulig jeg er smålig når jeg fortsatt ikke greier å glemme dette, men jeg syns hun direkte skjemte meg ut på dagen min.. I dag tar jeg svært sjelden kontakt med henne, men vi bor også 60 mil unna hverandre..

Håper virkelig ingen trenger å oppleve noe sånt i sitt bryllup..

Det må da være en selvskreven regel at ekser og tidligere elskere holdes utenfor en bryllupstale. Dette er tross alt ting hun har blitt fortalt av meg i all fortrolighet..

Huff! jeg forstår deg godt! høres ut som hun ikke helt hadde antennene på plass her,nei. :(

Skrevet

Mildt sagt spesielt... Du får trøste deg med at hun antagelig skjemte seg selv ut minst like mye som hun skjemte ut deg. Jeg ville ikke hatt særlig tiltro til hva en slik person sa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...