Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg pleier å se på sminke klipp på youtube. Å er veldig imponert over hvor stor samling med make-up mange har, det kan vel ikke bli brukt opp før noe blir en bakteriebombe. Men samtidig blir jeg gira på å kjøpe mere, det er jo så mye fint, å det kommer stadig noe nytt. Så jeg har ca 4-5 eyelinere. 4 mascara, 5 rouge, 2 pudder, 5 solpudder, 3 leppestifter, pluss endel til, å samlingen vokser å lommeboken blir tynnere. Må legge til at jeg kjøper Chanel, Guerlain osv, så det er ikke billige produkter. Har dere andre mye sminke? eller satser dere på å få brukt opp noe før dere kjøper nytt?
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg pleier å se på sminke klipp på youtube. Å er veldig imponert over hvor stor samling med make-up mange har, det kan vel ikke bli brukt opp før noe blir en bakteriebombe. Men samtidig blir jeg gira på å kjøpe mere, det er jo så mye fint, å det kommer stadig noe nytt. Så jeg har ca 4-5 eyelinere. 4 mascara, 5 rouge, 2 pudder, 5 solpudder, 3 leppestifter, pluss endel til, å samlingen vokser å lommeboken blir tynnere. Må legge til at jeg kjøper Chanel, Guerlain osv, så det er ikke billige produkter. Har dere andre mye sminke? eller satser dere på å få brukt opp noe før dere kjøper nytt? Jaaaa, det har jeg.. Altfor mye. Det eneste jeg ikke har masse av er mascaraer. Jeg har en jeg bruker, og en uåpnet som tas frem når den andre er tom. Jeg syntes det er vanskelig nok å bruke opp 1 før den tørker ut eller blir bakteriebombe. Men spesielt øyeskygger har jeg bøtter og spann av, det er til og med mange som ikke engang er åpnet.. Endret 25. juli 2009 av Vampen
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har alt for mye, skal få brukt opp noe før jeg kjøper noe nytt.
Gjest Malen Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Har ei stoor toalettmappe med øyenskygger.. ryddet her forleden så samlingen er redusert litt men fremdeles alt for mange nesten ubrukte skygger.. Har glo, id etc.. men favoritten som jeg kjøper igjen og igjen uansett hvor stor samling jeg har er max factor sin to i en pakke.. champagnefarge og brun, lekker )
Gjest Raptuza Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Har ein haug, særleg øyenskyggar og blyantar....orkar ikkje rekna etter...!!
Gjest Euforia Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har også en en haug jeg ikke bruker... Faktisk to-tre toalettmapper fulle med gammel sminke. Jeg har ikke engang orket å se igjennom det. Vet at jeg ikke kommer til å få bruk for noe nå. Sist jeg "sjekket" var øyenskyggene delt og maskarabørstene tørre. Nei, bør få ryddet i det snart. Når jeg orker.
pittie Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Ser gjennom toalettmappene mine, som nå er to digre mapper, 2 ganger i året og hiver gamle/ekle ting. Ene er full av div øyeskygge paletter, mens den andre er full av det mest nødvendige. Eneste produktet jeg har i overflod er nok øyeskygger. Kjekt å ha alle farvene i alle merkene :rødme: Men 5 forskjellige solpudder? Hjelpes:P
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Ja dette med solpudder for meg blir litt sånn, et lysere alternativ til vinter, noen uten skimmer, noen med og det aller fineste til fest.
Guinevere Skrevet 26. juli 2009 #9 Skrevet 26. juli 2009 Nei, jeg har ikke all verden. En mascara, tre øyeskyggepaletter, to leppestifter, en lipgloss, en concealer og en foundation. Til vanlig bruker jeg bare mascara, jeg er ikke særlig interessert i sminke. Av en eller annen grunn er det morsommere å kjøpe den enn å bruke den.
Vulpes Skrevet 26. juli 2009 #10 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har nok litt for mye ja... Men er streng med meg selv nå, kjøper ikke noe nytt før det gamle er brukt opp. Har to mascaraer, en vanlig og en vannfast. Tre eyelinere, brun, svart og hvit. En haug med øyenskygger, kanskje rundt 30, mesteparten billige fra Everyday Minerals. Noen concealere. Tre foundations i forskjellige farger, ettersom hvor brun jeg er. Solpudder. Highlighter. En rouge. Mattende pudder. Omtrent 5 lip glosser. En rød leppestift og matchende lip liner. Øyenskygge-primer. Pluss en haug med samples fra Everyday Minerals, men de var jo gratis! (Concealere, foundations, rouger...) Men mye av dette er mange år gammelt da, haha.
Anglofil Skrevet 26. juli 2009 #11 Skrevet 26. juli 2009 Har kun to mascaraer jeg veksler mellom. Har aldri hatt sansen for sminke. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Huff, ja! Kjøper og kjøper.. Brukes sjeldent opp! - 4 maskara'er (1 vanlig, 1 til fest (Diorshow), 1 vannfast, 1 uåpnet) - 2-3 transparente pudder - 5-6 foundation (bruker 2 av dem) - 2-3 solpudder - 3-4 leppestifter (bruker det svært sjeldent) - 3-4 lipgloss (brukes også sjeldent, men oftere enn leppestift) - 3 lipliner's - 15-20 øyeskygger (bruker bare 3-4 av dem, noen er aldri brukt) - 3 kajaler (1 svart, 2 brune) - 4-5 øyenbrynsblyanter - 10-12 neglelakker (bruker ofte farget lakk på tærne, blank på fingre) - 2 pk punktvipper
Gjest shakeitlikejello Skrevet 27. juli 2009 #13 Skrevet 27. juli 2009 Holder på å skaffe meg en samling av make-up must haves=)
Rexina Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 Har helt sykt mye sminke. Blir helt kvalm når jeg tenker på hvor mange 1000 jeg har brukt opp hos MAC:S Elsker det merket, og hamstrer hver gang jeg er i Oslo, men nå er det skjerpings! I tillegg flyter det over av annet stasj. Er jo så lett å handle når det er billigere på nettet.. Men det verste er hudpleie. Har et helt stap som er stappet fullt, og mye er bare brukt en gang. Merker som Jan Marini, DDF, Dermalogica, Exuvians, Clarins, Clinique osv. Også bruker jeg Decleor nå, så har endel av det og.
Nuith Skrevet 28. juli 2009 #16 Skrevet 28. juli 2009 3 mascaraer; de selger ikke favorittmerket her så jeg hamstrer når jeg er et sted de selges. Så det er 3 like og kun en av dem er åpnet. 1 pudderconcealer. 1 rogue. 1 solpudder. 2 "lip plumpers". Har ingen leppestifter, men et par lipglosser med sterk farge, pluss et par vanlige fargeløse. 7 vanlige eyelinere (6 svarte, en hvit) - roter dem bort hele tiden - alle fra billigmerker. 3 flytende eyelinere (2 svarte, 1 grønn). 30+ bokser med øyenskygge, må jo ha alle fargene! Stort sett billigmerker her også, H&M har endel fint og jeg elsker GOSH!. Og en håndfull leppepomader, stort sett savex. Like flinke som eyelinerne til å forsvinne, så må ha mange for å klare å finne igjen èn når jeg trenger! Hudpleieprodukter begrenser seg til en boks sminkefjernerpads og en flaske ansiktsrens i dusjen. Burde bli flinkere der.
mari4ever Skrevet 29. juli 2009 #17 Skrevet 29. juli 2009 mhm gjett om jeg har mye sminke! aaltfor mye:p har sikkert 10 forskjellige foundationener ( gratis hele fra jobben pga jobbet på vita) og 10 mascaraer vertfall har 2 pudder og mange mineral fonundationer;p;) 3 fra i.d, ett fra the body shop, to fra glo minerals , mange samples fra everyday minerals. Har en haug med minerals kit fra Isadora ( fikk gratis på jobben) 3 stk men fire farger i ett;) maange eyelinere, ca 10 stk. solpudder; fem solpudder men 3 av de er nesten nesten brukt opp;) bruker bare delclèor hudpleie og har rensemelk, tonic og hydra floral kremen og er veldig fornyød:)
Sia444 Skrevet 2. august 2009 #18 Skrevet 2. august 2009 Har alt for mye, helt samlemani. Har ryddet litt nå og lagt en del bort. Har ikke så mange mascaraer da jeg kaster dem etterhvert eller jeg bruker dem opp. En del I.D, everydayminerals, MAC, Victoria`s secret, Lancome og så videre. Mest øyenskygger men mye annet stasj også som jeg absolutt skulle prøve og som jeg bare har brukt noen få ganger. Liker å ha litt utvalg.
Nana Skrevet 2. august 2009 #19 Skrevet 2. august 2009 Har altfor masse!! Tre fulle toalettmapper.. øyenskygger i alle mulige farger (stort sett i.d, trucco og makeup store), lipglosser (klarer aldri å bare kjøpe en.. ), tre forskjellige i.d foundation etter hvor brun jeg er, eyeliner/kajal i forskjellige farger .. rydder og kaster ofte men går ikke lenge før jeg finner noe nytt jeg "må" ha..
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #20 Skrevet 3. august 2009 Jeg har alt for masse sminke, særlig øyenskygger som jeg samler på, har ca 50 skygger, 4 mascara, 3 solpudder, 3 vanlig pudder, flere concealere, masarabase, 2 primere til øyenskygge, 7-8 leppestifter og lipglosser, puh osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå