Afaia Skrevet 25. juli 2009 #21 Skrevet 25. juli 2009 Jeg ville aldri vært sammen med en fyr som blir sur dersom han ikke blir sugd, men ikke vil gi selv. Han hadde stått med hodet opp i sin egen ræv, utenfor døren ganske raskt. Hvem er det egentlig som kan være sammen med sånne folk? Føler meg litt truffet her siden jeg skrev min x ble sur. Det er mye man gjør for å bevare husfreden når man lever i et helvete.
Ninafrøkna Skrevet 28. juli 2009 #22 Skrevet 28. juli 2009 Vet at jeg ikke kunne vært sammen med en mann som ikke ga meg oralsex siden jeg ikke får orgasme på annen måte.Han vil jo få orgasme uansett når vi har sex,og så lenge man har god hygiene så skulle ikke det være noe problem.Selfølgelig finnes det de som rett og slett ikke liker det,men er fyren uvillig til det så er det enn absolutt dealbreaker for meg.
felgen Skrevet 28. juli 2009 #23 Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville savnet det på samme måte som godnattkysset. Vil ikke si at jeg ville droppa et forhold uten det, men jeg hadde savnet det veldig. Både det å gi og ta hadde vært et savn, ja.
HotMama Skrevet 3. august 2009 #25 Skrevet 3. august 2009 Jeg foretrekker å IKKE ha oralsex. Verken den ene eller den andre veien.
Gjest Gjest_C_* Skrevet 3. august 2009 #26 Skrevet 3. august 2009 nå er jeg sånn skrudd sammen at det viktigeste for meg er å tilfredstille mannen min... når jeg ser at han nyter meg (enten det er fordi jeg gir eller får oral), blir JEG tilfredstilt derfor ville jeg ikke savnet oralsex om det ikke var noe ønske om det fra hans side... å få har jeg egentlig aldri brydd meg særlig om (jeg klarer bare å nyte det om jeg vet at han VIRKELIG har lyst til det), men har ennå ikke møtt en mann som ikke ønsker at jeg gir !
firewater Skrevet 4. august 2009 #27 Skrevet 4. august 2009 Uten tvil en dealbreaker hvis hun ikke gir.
FantasDick Skrevet 4. august 2009 #28 Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde lett klart meg uten - begge veier. Men jeg liker godt å få, og har også begynt å like å gi til mannen min.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 4. august 2009 #29 Skrevet 4. august 2009 Hadde vel klart det.. Litt tamt uten kanskje. Men om hun verken ville få eller gi, ville jeg ikke dumpet henne av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #30 Skrevet 4. august 2009 Begge deler er viktige for meg. Jeg får de beste orgasmene når jeg blir slikket, og det beste kjæresten min vet er når jeg kommer to ganger på rad og spruter på haka hans under den andre orgasmen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå