Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Kun en liten undersøkelse for nysgjerrighetens skyld Tittelen forklarer det meste, men greit å dele inn i to spørsmål: Er det viktig at partneren vil gi dere oralsex? Hva med å gi, er det viktig for dere at partneren også vil motta oralsex?
Gjest D-shol Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hadde klart meg helt fint uten. Endret 6. august 2009 av D-shol
Polly Ester Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg syns begge deler er viktig, men ikke viktigst... Jeg ville ikke dumpet en fyr pga det, men jeg hadde nok savnet det og ville nok prøvd å få også den biten til å fungere dersom resten av forholdet var verdt å holde på.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Er det viktig at partneren vil gi dere oralsex? Nei, jeg ønsker ikke det, og det er derfor viktig at han tar nei for et nei og ikke maser om det. Hva med å gi, er det viktig for dere at partneren også vil motta oralsex? Det er ikke viktig, det må være opp til han hva han liker og ikke liker. Han får hvis han vil ha, men kunne ikke drømt om å presse noen til noe de ikke vil.
Gjest v Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 I tidligere forhold har det vært viktig, fordi det var eneste måten jeg kunne få orgasme.. I forholdet jeg er i nå (det lengste også) er det ikke viktig i det hele tatt..har kun gitt oralsex ett fåtall av ganger og aldri fått det. Føler ingen behov da han er den første som gir meg orgasmer ved samleie!
Kamikatze Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Er ikke dama spiselig, har hun ingenting å gjøre i senga mi...
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Kun en liten undersøkelse for nysgjerrighetens skyld Tittelen forklarer det meste, men greit å dele inn i to spørsmål: Er det viktig at partneren vil gi dere oralsex? Hva med å gi, er det viktig for dere at partneren også vil motta oralsex? Ja og ja. Dealbreakers begge deler.
Afaia Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 I mine to langvarige forhold ville han ikke gi. Jeg ga og ga og ga og ga, han ene ble møkk sur om jeg ikke ville suge han. Blir vant til å ikke få. Jeg vil gjerne ha og jeg vil gjerne gi, men ingen krise om jeg ikke får.
Rimmern Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Det er en 100% obligatorisk del av sexlivet for meg, og jeg kunne ikke vært i et forhold uten noen av delene (gi eller få).
Hamster Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Vært i forhold uten å få, og det var egentlig greit. Men uten å gi kan det bli slitsomt ja.
Ethereal Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 Det å gi og motta er utrolig viktig for min del. Hvis mannen var perfekt på alle andre områder kunne jeg alltids overlevd uten oralsex. Men hadde følt at noe manglet, og savnet det.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 Jeg ville aldri vært sammen med en fyr som blir sur dersom han ikke blir sugd, men ikke vil gi selv. Han hadde stått med hodet opp i sin egen ræv, utenfor døren ganske raskt. Hvem er det egentlig som kan være sammen med sånne folk?
kristian82 Skrevet 25. juli 2009 #13 Skrevet 25. juli 2009 Kun en liten undersøkelse for nysgjerrighetens skyld Tittelen forklarer det meste, men greit å dele inn i to spørsmål: Er det viktig at partneren vil gi dere oralsex? Hva med å gi, er det viktig for dere at partneren også vil motta oralsex? At partneren gir og vil motta er like viktig. Måtte jeg valgt vekk en av de så hadde jeg "lettere" fixet at hun ikke ville gi, så lenge hun i alle fall satt pris på å motta. Uten noen av delene er det i alle fall uaktuelt. Hadde også vært et stort minus om dama ikke liker og gi og å få - stor del av sexen syns jeg.
Gjest EmilyLane Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Viktig å få og viktig å gi. Så utrolig kjedelig det hadde vært med bare wam-bam-thankyou M'am.
Gjest MissBella Skrevet 25. juli 2009 #15 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har vært i et forhold hvor vi ikke hadde oralsex. Usikker på hvorfor ikke. Det bare var sånn. Men jeg må innrømme at jeg savnet det. Det er ikke viktig men det hører til. Også er det viktig å både gi og få!
Skram Skrevet 25. juli 2009 #16 Skrevet 25. juli 2009 Ja og ja. Dealbreakers begge deler. Er vel litt drøyt å dumpe noen utelukkende fordi de ikke liker oralsex? Selv om det måtte være et stort tap..
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #17 Skrevet 25. juli 2009 Er vel litt drøyt å dumpe noen utelukkende fordi de ikke liker oralsex? Selv om det måtte være et stort tap.. Dumpe og dumpe. Forholdet hadde vert over før det begynte.
Gjest EmilyLane Skrevet 25. juli 2009 #18 Skrevet 25. juli 2009 Dumpe og dumpe. Forholdet hadde vert over før det begynte. Tror det er første gangen jeg er 100% enig med deg der gitt.
Rimmern Skrevet 25. juli 2009 #19 Skrevet 25. juli 2009 Nei, det er egentlig ikke drøyt i det hele tatt. En forutsetning for at man kan leve sammen "i harmoni" er bl.a. at man er seksuellt kompatible. Hvis man savner oralsex, men kan leve uten, så er det ikke av avgjørende betydning. Hvis man ikke kan være foruten, så er det av avgjørende betydning, og en partner som overhodet ikke vil være med på det er en "mismatch". Det er faktisk slik at noe mennesker rett og slett ikke passer sammen, enten det er på det seksuelle eller andre områder.
Gjest lille_kvinne Skrevet 25. juli 2009 #20 Skrevet 25. juli 2009 Om drømmemannen ikke ville gi eller motta så hadde jeg ikke brydd meg. Hvis jeg hadde latt en ting som oralsex hindre forholdet vårt ville han ikke vært drømmemannen uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå