Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #1 Del Skrevet 25. juli 2009 Var hos frisøren og skulle ha en lett stuss/klipp, og stripe håret. Det kostet kr 1.600.... Er det en "normal" og akseptabel pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. juli 2009 #2 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, det høres ikke spesielt ille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg betaler 600,- for å stripe håret, og jeg har kjempelangt hår. Jeg hadde aldri i verden betalt resterende 1000,- for å klippe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #4 Del Skrevet 25. juli 2009 Var hos frisøren og skulle ha en lett stuss/klipp, og stripe håret. Det kostet kr 1.600.... Er det en "normal" og akseptabel pris? Du må undersøke prisen da du bestiller time. |600 kr høres veldig mye ut. Jeg betaler 1100 for vask,klipp,farging og styling. det er ikke en bestemt billig salong, så din frisøren har tatt grovt i. ta deg en ringerunde og forhør deg til andre salonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #5 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg betalte vel ca 1600kr når jeg klipte og farget håret for to mnd siden. Synes det er veldig dyrt siden jeg egentlig kommer fra nordland hvor slike ting ikke koster så mye. Jeg trodde jeg kunne få en full klipp for 300kr slik som før, men ikke her nede i Oslo hehe. Vil tro prisen kommer an på hvor i landet man bor og selvfølgelig hvilken salong man klipper seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. juli 2009 #6 Del Skrevet 25. juli 2009 Tydeligvis varierer prisen fra sted til sted. Her hvor jeg bor (i by), betalte jeg sist 650 for klipp og 750 for farge, altså 1400 til sammen, og det er på kort hår. Striper på hår med lengde koster glatt noen hundrelapper mer. Men jeg går til en magisk frisør, og da synes jeg prisen er verdt det. Mannen betaler 500 for klipp hos seniorstylist i samme salong, som enkelte nok synes er ublu, men han er også strålende fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herre Skrevet 25. juli 2009 #7 Del Skrevet 25. juli 2009 jeg betale 1600-1800 hver 3 mnd for strip og klipp, synes dette er helt logisk, spesielt i byene. =) Kan da ikke klage på alt her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 25. juli 2009 #8 Del Skrevet 25. juli 2009 Var og klippet håret og tok striper senest i går, og betalte 1770,-. Selvfølgelig er det penger, men det er jo også mye tid og arbeid som går med. Har veldig tjukt hår selv, og det gikk med vanvittige mengder blekemiddel og folie. I og med at det tok nesten to timer med bare stripene, syntes jeg sluttprisen bare er rett og rimelig. Det koster å ha en frisør på jobb i en time, og salongen skal jo også ha en fortjeneste på arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 25. juli 2009 #9 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg synes ikke prisen er så ille. Jeg betaler ca 1750 kr for klipp og foliestriper (1100 for striper, 650 for klipp), og dette er ganske normal pris her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #10 Del Skrevet 25. juli 2009 normal - ja akseptabel - kanksje ikke.. Jeg har betalt mellom 1400 og 1800 for striping og farger her i Norge. Mest fornøyd de gangene jeg har betalt mest, så nå går jeg heller på den "dyre" salongen og betaler 1800 og blir dritfornøyd, enn å gå på Nikita eller Auster og betale 1400 og være misfornøyd! Når det er sagt, savner å bo i usa.. der fikk jeg samme behandling for 100 dollar pluss tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2009 #11 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg betalte 1500,- for striping, vask, klipp og styling sist jeg gjorde dette hos frisør. Det var på langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 26. juli 2009 #12 Del Skrevet 26. juli 2009 HERREGUD FOR NOEN PRISER!!! *hiver etter luften og tar seg til brystet* Hvor ofte drar dere til frisøren for å svi av 1500 kroner forresten? Månedlig? Jeg bruker 350kr på en hårklipp, jeg. Synd at den tidligere frisøren min pensjonerte seg. Han tok bare 220kr. Der fikk man en god klipp til en anstendig penge. 1600 kr for å male og klippe håret. Skulle faen meg vært frisør fremfor advokatfullmektig, med de timesatsene der danker man vel glatt ut både Staff og Elden i årslønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #13 Del Skrevet 26. juli 2009 Vel, sånn er det med damer vettu. Hvis du vil at de skal se pene ut må du tåler prisen, kjære. De kan sikkert gå til mannefrisøren din og få en manneklipp i stedet, hvis du vil. Å snaue en gubbe er ikke helt det samme som å sørge for at langt damehår blir pent. Jeg trodde rent forøvrig at du foretrakk pyntejenter? Det er ikke billig å pynte seg i disse dagene. Skal du ha kvalitet må du betale for det. Det gjelder kjole, sko, undertøy og hårklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #14 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg var hos frisøren i går. Var der i to timer og ble da klippet og farget håret (minicolor). Totalen kom på 1300,- (600,- for klippen og 700,- for minicolor). Jeg synes egentlig det er en nokså stiv timepris. Jeg er hos frisøren hver 4-5 mnd. Skulle gjerne gått oftere, men det tillater ikke budsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 26. juli 2009 #15 Del Skrevet 26. juli 2009 Vel, sånn er det med damer vettu. Hvis du vil at de skal se pene ut må du tåler prisen, kjære. Nok en grunn til å gå for damer som er naturlig vakre. :gjeiper: De kan sikkert gå til mannefrisøren din og få en manneklipp i stedet, hvis du vil. Å snaue en gubbe er ikke helt det samme som å sørge for at langt damehår blir pent. 1) Det heter "herrefrisør", tenk! 2) Det er tydeligvis mer styr og stell med kvinner genrelt, og deres hår spesielt, ja. Men burde det egentlig være slik? Det henger jo bare rett ned (fortrinnsvis), omtrent som en gardin. Er det ikke bare å ta frem en linjal, så hvor mye man vil fjerne og så kjøre saksa rundt? Videre er jo alle hårfarger pene, så det er jo i grunn bortkastet å bruke 700-800 kroner på å farge f.eks. brunt hår blondt. Jeg trodde rent forøvrig at du foretrakk pyntejenter? Det er ikke billig å pynte seg i disse dagene. Skal du ha kvalitet må du betale for det. Det gjelder kjole, sko, undertøy og hårklipp. Nja, jeg foretrekker feminine og tradisjonelle jenter, samtidig liker jeg at de ser naturlige ut. Moderat og delikat sminke, en fin kjole og vips så er drømmedama så fjong, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juli 2009 #16 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvor ofte drar dere til frisøren for å svi av 1500 kroner forresten? Månedlig? Annenhver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ina_* Skrevet 27. juli 2009 #17 Del Skrevet 27. juli 2009 1500 for vask, farge ettervekst, striping og klipping. Da er jeg der i tre timer også. Synes det er helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #18 Del Skrevet 28. juli 2009 Prisen varierer veldig etter hvilke salong du går i, samt at det kan varierer mellom frisørene i samme salong så sjekk alltid før du bestiller time! Jeg betalte drøyt 1800 her om dagen for klipp og farge. Jeg vet at den salongen er dyr og syns den er verdt hver krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå