Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En av mine beste venninner flytter til USA et år som utvekslingsstudent, og jeg vil derfor gi henne noe spesielt før hun drar. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gi/lage? Tenker på å lage et fotoalbum og klistre inn bilder, men er ikke helt sikker, så tar mer enn gjerne imot forslag! :)

Visste forresten ikke helt i hvilken kategori jeg skulle putte inn dette emnet, så da havnet det her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
En av mine beste venninner flytter til USA et år som utvekslingsstudent, og jeg vil derfor gi henne noe spesielt før hun drar. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gi/lage? Tenker på å lage et fotoalbum og klistre inn bilder, men er ikke helt sikker, så tar mer enn gjerne imot forslag! :)

Visste forresten ikke helt i hvilken kategori jeg skulle putte inn dette emnet, så da havnet det her.

Har selv bodd i USA i to perioder. Ikke lag noe stort, hun har nok av bagasje å dra på. Det er mye hyggeligere å få pakker hjemmefra gjennom det året, med bilder, melkesjokolade og andre ting man savner ... Ta henne heller med ut å middag, arranger avskjedsfest eller noe annet sosialt... :)

Skrevet

Takk for svar! Tenker jeg tar henne med ut på middag istedet og heller sender henne en gave senere :)

Skrevet

Jeg laget et album til ei venninne da hun reiste til USA en gang, hun syntes det var en veldig koselig ting å ha med seg.

Ellers så går det jo ann å sette mange bilder sammen i en ramme og sende med henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...