Gjest Toothfairy Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har mistet ei plombe i en tann, en som jeg fikk ordnet for under to måneder siden. Tror dere jeg må betale som vanlig for å få satt inn en ny, eller har tannlegen kanskje gjort en for dårlig jobb sist sånn at jeg kan slippe å betale?
Gjest Gjest_alien_* Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har mistet ei plombe i en tann, en som jeg fikk ordnet for under to måneder siden. Tror dere jeg må betale som vanlig for å få satt inn en ny, eller har tannlegen kanskje gjort en for dårlig jobb sist sånn at jeg kan slippe å betale? OI! Det har jeg ingen erfaring med. Men jeg vil tro at ettersom det bare har gått to måneder, så var det et eller anna gæli. For en plombe er ment å vare noen tiår. Hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt til tannlegen og klaget og stått på krava frem til jeg fikk ny gratis. Jeg lurer også på noe? Gjorde det vondt å miste plomba? Forresten, dra til tannlegen så fort som mulig, så du ikke får store skader!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Jeg var hos tannlegen og måtte ha rotfylling en gang, da måtte hun først ha i en midlertidig fylling p.g.a. nerver og ditt og datt, og siden jeg var litt for treg med å bestille ny time falt fyllingen ut før jeg kom meg tilbake. Sikker på at det ikke er dette som er tilfelle hos deg også, dårlig kommunikasjon mellom deg og tannlegen kanskje? For det er jo forferdelig rart at en normal fylling faller ut, tror nok det skal endel til...
Gjest Toothfairy Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Det er ikke rotfylling, det har jeg gjort et par ganger før så jeg vet at det ikke er det. Nei det gjør ikke vondt. Jeg har nå begynt å tenke at det kanskje bare er innbilling at plomba har falt ut, jeg vet at det er den tanna jeg fikk fikset for under to måneder siden, men det kan hende at det har blitt et hull ved siden av der plomba sitter. Det er på baksiden av tanna så det er vanskelig å se, men jeg kjenner det godt med tunga at det er noe som mangler der, akkurat som om en bit av emaljen eller noe er borte. Jeg skal ringe tannlegen på mandag. Takk til dere som svarte forresten .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå