Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 For meg er familien viktigst av alt.
Gjest *Mim* Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 De fleste har vel fått med seg at du har et problematisk forhold til familien din, Melchizedek. Men du har vel en viss forståelse for at familie er viktig for mange andre? Det er vel greit, det?
Gjest Melchizedek Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 De fleste har vel fått med seg at du har et problematisk forhold til familien din, Melchizedek. Men du har vel en viss forståelse for at familie er viktig for mange andre? Det er vel greit, det? Jeg har ingen problemer med min familie men jeg har jo forstått at folk her inne innbilder seg at de kjenner meg personlig
La Guapa Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Det er vel individuellt hva man synes er mest viktig i livet! For meg er det sånn: -familie (og venner) -fritid -jobb For deg ser kanskje denne lista anderledes ut. Det er ingen regler når det gjelder følelser!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Det mener jeg helt alvorlig Hva da? Ok,jobben min er veldig viktig. Av den grunn at jeg trenger penger for å leve. hva er familie da? søsken? mann+ barn+ Foreldre? tanter og onkler? Jeg har ikke stor fam, og de er spredt over hele landet. fam min består av min mann og meg. jeg har søsken som bor langt unna,foreldre og barn sombor langt unna. hva va jeg uten de? De er veldig viktig. Ingen andre kan fylle rollen deres.
*CHOUCHOU* Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Det mener jeg helt alvorlig Hvorfor skriver du det?? Det finnes mange ting som er viktige i livet og for mange er familie en av de. Hvorfor irriterer det deg?
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Du er jo i din fulle rett til å mene det, men andre har like stor rett til å mene det motsatte. Ingenting er viktigere for meg, enn barna mine. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juli 2009 #9 Skrevet 26. juli 2009 Det mener jeg helt alvorlig Min barn er viktigst av alt her i verden. Resten kan seile sin egen sjø.
mimifin72 Skrevet 26. juli 2009 #10 Skrevet 26. juli 2009 Jeg forstår. Har mange venner som bor i New York, og de prioriterer helt annerledes enn nordmenn flest. Der er det mye "Sex og singelliv" Det må jo være lov å tenke som du gjør, alle trenger ikke å være like.
Sheherasade Skrevet 26. juli 2009 #11 Skrevet 26. juli 2009 Selvsagt finnes det ting som er viktigere i den store sammenheng: fred i verden, bekjempe fattigdom, demokrati, menneskerettigheter, osv. osv. Men på det personlige plan blir vel familien det viktigste for mange. Hva mener du egentlig når du kommer med et slikt utsagn? Det er mange måter å tolke det på.
Gjest Miley Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Det mener jeg helt alvorlig Det er jeg enig i. Skal man se det i stort perspektiv er mat på bordet, penger til legehjelp, fred, et samfunn vi alle kan føle oss trygge i osv veldig viktig, men for meg er det viktig på grunn av familien. Så det ene følger det andre. Hva er viktig for deg?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #13 Skrevet 26. juli 2009 Selvsagt finnes det ting som er viktigere i den store sammenheng: fred i verden, bekjempe fattigdom, demokrati, menneskerettigheter, osv. osv. Helt utrolig at de andre som har svart her ikke ser dette, men nevner sin egen jobb og egen fritid som mulige kandidater til å være viktigere enn egen familie. Noen jobber er selvsagt viktigere enn andre, men det er uhyre skremmende å være vitne til hva slags egoisme og navlebeskuelse som råder blant nordboere. Vil legge bremsing av global oppvarming, og generell miljøpleie til listen av viktige ting som en bør prioritere, kanskje nettopp fordi de er viktige for ens egne barn.
Sheherasade Skrevet 26. juli 2009 #14 Skrevet 26. juli 2009 Noen jobber er selvsagt viktigere enn andre, men det er uhyre skremmende å være vitne til hva slags egoisme og navlebeskuelse som råder blant nordboere. Så enig, så enig! Men egoisme og navlebeskuelse finnes overalt, ikke bare i Norge.
Gjest Melchizedek Skrevet 26. juli 2009 #15 Skrevet 26. juli 2009 Hvorfor skriver du det?? Det finnes mange ting som er viktige i livet og for mange er familie en av de. Hvorfor irriterer det deg? Har jeg sakt det irriterer meg ?. Har jeg ikke lov og si min mening jeg sa ikke at familie er uviktig om familie er det viktigste for deg og andre. Vel fint for dere men det er ikke alle som er enige med dere
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #16 Skrevet 26. juli 2009 Men la oss høre, da, hva som er viktigst for deg.
Gjest Gjest_*chouchou*_* Skrevet 27. juli 2009 #17 Skrevet 27. juli 2009 Har jeg sakt det irriterer meg ?. Har jeg ikke lov og si min mening jeg sa ikke at familie er uviktig om familie er det viktigste for deg og andre. Vel fint for dere men det er ikke alle som er enige med dere Nei, du har forsàvidt ikke sagt at det irriterer deg men jeg fikk inntrykk av det.. Og pà màten du skriver pà kan man lett fà inntrykk av du ikke har forstàelse for at andre synes det motsatte. Men ok, du har lov à mene akkurat det du vil. (Jeg har forövrig ikke delt min mening enda bare reagert pà ett litt "trassent" innlegg.)
Gjest Chrizzy Skrevet 27. juli 2009 #18 Skrevet 27. juli 2009 Før jeg fikk barn så kunne jeg kanskje vært enig med deg. Men det handlet nok like mye om at jeg ikke hadde fått satt ting helt i perspektiv.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 27. juli 2009 #19 Skrevet 27. juli 2009 Ja, det er ting som er viktigere enn familien.
Sheherasade Skrevet 27. juli 2009 #20 Skrevet 27. juli 2009 Virker som om TS ikke er interessert i å fortelle SITT synspunkt på hva som er viktigere enn familien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå