Gå til innhold

Hjelp! Jeg blir gal

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fortvilt_*
Skrevet

Er det noen der ute som kan hjelpe meg???

Jeg har en superfantastisk kjæreste, som jeg faktisk en gang i fremtiden kunne tenke meg å gifte meg med.

Men, jeg sliter! For i perioder opplever jeg mye stress og nedstemthet som går ut over forholdet. Jeg forsvinner på en måte inn i meg selv og setter meg fast i vonde tanker. Dette går først over hvis jeg skjerper meg og konsentrerer meg hardt for å kontrollere humøret mitt. Men, de gode følelsene varer bare en liten periode før jeg synker inn i de vonde tankene igjen.

Jeg har opplevd dette før. I en lang periode var jeg nedstemt, og forholdet holdt på å ende flere ganger. Jeg begynte å tenke at det måtte jo være en enkel forklaring på hvorfor jeg hadde det slik, og begynte å lure på om det hadde noe med kjæresten å gjøre. Men jeg nektet å tro på det 100%, og da jeg endelig ble bedre så var alt helt fantastisk mellom oss og jeg hadde ikke et fnugg med tvil.

Den gangen lovde jeg med selv å aldri få det slik igjen, fordi det var så uhyre vondt. Men akk, nå er det pån igjen. Er det noen som vet om noe som kan hjelpe meg? Jeg vil ikke miste min kjæreste!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Fortvilt_*
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?

Gjest Gjest_betty_*
Skrevet

Eg har det på akkurat samme måte som deg.. og uansett kor mykje eg snakkar med søstra mi eller venninner om det, så hjelper det ikkje.. trur vi trenger en time hos psykolog!!

:(

Gjest Gjest_Fortvilt_*
Skrevet
Eg har det på akkurat samme måte som deg.. og uansett kor mykje eg snakkar med søstra mi eller venninner om det, så hjelper det ikkje.. trur vi trenger en time hos psykolog!!

:(

Prøvde det forrige gang jeg, gjennom min skoles psykologtjeneste. Desverre opplevde jeg at både Lege og Psykolog var lite oppmundrende, og ikke tok meg helt på alvor. Dessuten syntes jeg det var veldig vanskelig å snakke med dem om det, ettersom de hele tiden prøvde å fiske frem om det hadde noe med kjæresten min å gjøre (altså om han var skyld i følelsene.) Men jeg opplever det ikke slik, kjennes mer ut som om det går ut over forholdet, og ikke skyldes av. Endte opp med å gå alternative veier forrige gang. Men nå er jeg veldig skuffet over at det ikke hadde en varig effekt. Håper jeg finner en løsning snart.

Føler med deg Betty!!!

Skrevet

Vil du kanskje fortelle hvorfor du har slike perioder? Har det skjedd noe tidligere i livet? Har du noen problemer i livet ditt nå som skaper dette etc?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Oppsøk psykolog. Del dette med typen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...