Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du/dere på en fredags kveld :kaffekopp:

vi har sett på film å spist masse snop i kveld :popcorn: så nå om noen timer skal vi :sengekos:

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på jobb til kl 22.30, og min kjære laget god mat til jeg kom hjem. Nå sover han og jeg sitter her på KG :)

Skrevet

Hatt besøk av mine foreldre og et venne par, etter det har vi bare slappa av(han spiller ps3, jeg på PC) før vi kjørte oss en liten tur. (Fikk faktisk sett det 2. rådyret på bare noen få dager! Spennende! Vi ahr bare en liten stamme her så:)

Regner med at det går en times tid nå, så blir vi å :sove:

Gjest Gjest_alene_*
Skrevet

Drikker og røyker hjemme alene. Det er på lørdager det skjer.

Gjest Frosk
Skrevet

På jobb til 22. Etter det har jeg gjespet, vært på nett, lest bok og gjespet litt mer. :natti:

Gjest Gjest_betty_*
Skrevet

Spist, sittet her på pcen, kjæresten sitter på sin egen pc...

kjedelig...

Skrevet (endret)

Sitter og slapper av foran TV'en og spiser snop. Lage mat snart mens eg venter på sambo som er på jobb.

Edit: leif.

Endret av Gal_dame
Skrevet

Jeg har pakket ut kofferten min etter å ha vært ute å reist, og nå sitter jeg på dataen, mens typen ser på film:) Merker det blir flere og flere tv-kvelder foran sofaen etter jeg fikk med kjæreste, ja:)

Skrevet

Jeg har vært på jobb til 20 og etter det har jeg sittet her, sett en film og lest litt.

Skrevet

På fredagene pleier jeg som regel lage noe god mat og slappe av hjemme foran tv'en,evt gå en tur med hundene utpå kvelden :)

Ellers hender det jeg har besøk av venner eller reiser på besøk selv, noen ganger drar jeg og en kompis på kjøretur og synger kjempehøyt i bilen :fnise:

Ellers blir det kino eller film innimellom

Gjest Gjest
Skrevet
Hva gjør du/dere på en fredags kveld :kaffekopp:

vi har sett på film å spist masse snop i kveld :popcorn: så nå om noen timer skal vi :sengekos:

:sukk:

Endelig helg sier vi da. handler på veg hjem fra jobb, lager middag. setter i gang vaskemaskinen, rydder hus,vasker,tar forefallent arbeide i hagen og huset ellers. da kvelden kommer så ganske fort er man skiten, tar en dusj og legger oss

Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

Etter jobb er det trening og handling - så hjem og lage mat og spise.

Så går vi tur med hunden, kjører kanskje en tur før mannen køyer fordi han skal på jobb grytidlig. Jeg gjør da et av to: enten PC eller sofa og TV - i tilfelle sofa og TV så blir det alltid sent fordi jeg sovner på sofaen og våkner utpå natten en gang, pusser tenner og køyer :ler:

Men nå starter mannen ny jobb så vi slipper grytidlige morgener for hans vedkommende - da skal vi bli flinkere til å ta oss ut på kveldene ..

Skrevet

Vi har koste oss med et glass vin hver, spiste god mat, så på tv og senere en film. :)

Denne fredagen har vi bare slappet av. Ellers jobber vi noen fredager også, men ikke denne her.

Skrevet

Hvis jeg ikke jobber kveld, bruker jeg å gå en lengre tur med hunden. Lage noe god mat. Sitte litt foran pc, eller lese en bok,eventuellt se på tv. Hender jeg besøker noen eller drar ut på byen. Kommer an på..

Da jeg hadde samboer gjode jeg stort sett det samme, mens samboeren min var ute med kompiser. Er det noe rart det ble slutt:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

I kveld har jeg fått ryddet en god del. Driver med rydding av loft, bod og bu. Og nå sitter jeg her og slapper av. Er alene hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...