Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Er det noen som har sett her da: Lisenett *Merete som er gift men liker å hjelpe andre*
Gjest Tabby Skrevet 4. august 2003 #3 Skrevet 4. august 2003 Jeg har vært i kontakt med henne alt for en stund siden, for å forhøre meg litt ang å kjøpe kjolen min via henne, og der fikk jeg raskt svar på alle spørsmål. Men om noen har brukt henne og kan fortelle litt om hvordan hun er til å holde det hun lover vil jeg gjerne lese det;) Greit med litt personlig info også...
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #4 Skrevet 4. august 2003 Har sendt henne en mail, så får vi se hvor rask hun er .....
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #5 Skrevet 4. august 2003 Jeg har fått svar på mitt helt konkrete spørsmål fra damen hos Lisenett. Jeg spurte etter prisen på en Maggie Sottero kjole, type Cassandra. Denne kjolen koster 11000 hos Kristins Brudesalong. Hos Lisenett koster samme kjole med ekthetsbevis 7700 inkl all frakt og omkostninger.
Gjest Tabby Skrevet 4. august 2003 #6 Skrevet 4. august 2003 Ja det er bra pris. Det var hun som kunne gi meg best pris på kjoledrømmen min også...
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Vil bare henge meg på her, jeg har kjøpt både brudepikekjole og smoking til brudesvenn gjennom Lise, og har fått helt fantastisk service og hjelp hele veien, så hun anbefales på det sterkeste!! Jeg var nesten lei meg for å ikke ha funnet henne før - jeg hadde allerede bestillt brudekjole nemlig! Hun er absolutt seriøs og i tillegg suuuuperkoselig :D
MIKKELBRUD Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Oooops, hadde visst ikke logget meg på - det er jeg som er gjesten over her :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå