Gjest Gjest_Christa_* Skrevet 4. august 2009 #461 Del Skrevet 4. august 2009 Hvor mange forhold tror du jeg hadde vært i om jeg hadde satt et ultimatum på hvert punkt på den listen? Tja, si det... Du kunne jo valgt meg... (blunker lett). Jeg går rett inn i alle kravene dine, - men røk rett ut på første punkt. (rister oppgitt på hodet og sukker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiselotteC Skrevet 4. august 2009 #462 Del Skrevet 4. august 2009 Dette er et tilbakelagt kapittel i mitt liv. Jeg har reprodusert meg og er ferdig med den slags. Nå kan jeg bare gi råd til yngre menn om hvordan de bør styre sitt liv. Og de bør basre alle sine relasjoner til kvinner på fornuft, ikke på følelser. Skulle de få følelser for kvinnen overtid så må de undertrykke disse for å bevare forholdet. Vil mer enn kjerne hatt en kjæreste, men utfordringen er at det ikke er noe som tilbys av kvinner. Kvinner elsker ikke på langt nær så sterkt, dypt og inderlig som menn. Ergo, det er tåpelig å søke etter en kjæreste. Jeg kom ikke lenger enn hit i denne tråden, jeg... Men hva er dette, da? Ferdig med følelser, ferdig med kjærlighet? Vurdere å leve i et forhold som fungerer praktisk, og det var det? Hva har skjedd? Hvor ble det av ham som mente det var for lite galskap i verden? Har du mange tunger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #463 Del Skrevet 4. august 2009 Brutal mann: kvinnen er til for å elskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #464 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg kom ikke lenger enn hit i denne tråden, jeg... Men hva er dette, da? Ferdig med følelser, ferdig med kjærlighet? Vurdere å leve i et forhold som fungerer praktisk, og det var det? Hva har skjedd? Hvor ble det av ham som mente det var for lite galskap i verden? Har du mange tunger? Har mange tanker i hodet samtidig. Det er forkjsell på hvordan verden er, og hvordan en vil verden skal være. Det er også en forskjell på å være manager for et fotballag og være en av spillerne på banen. Å elske så betingelsesløst igjen er noe jeg ikke ser gevinsten i. Så lenge otparten aldri kommer til å se på en som noe annet enn noen som bidrar til å heve levestandarden (på livet), ser jeg ingen grunn til å invistere mer andre veien. Hvorfor gi mer enn hva som er mulig å få tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #465 Del Skrevet 4. august 2009 Brutal mann: kvinnen er til for å elskes. Mens menn er til for hva? Tar en et helt ærlig blikk på verden så er det ikke for å elskes i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #466 Del Skrevet 4. august 2009 Tja, si det... Du kunne jo valgt meg... (blunker lett). Jeg går rett inn i alle kravene dine, - men røk rett ut på første punkt. (rister oppgitt på hodet og sukker). Ryker du på første punkt så vil du aldri føle deg beskyttet hos meg (jeg er en liten mann) og vil derfor på sikt søke etter noe større og tryggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiselotteC Skrevet 4. august 2009 #467 Del Skrevet 4. august 2009 Du brutale mann, jeg ser at du er skadeskutt. Eller motsier du meg? Hvordan er verden, da? Du kan selvfølgelig si mye om hvordan din verden er og har vært, men er det slik verden er? Hva om mine eller Per eller Kari sine erfaringer er helt andre? Hvilken verden er da den som er? Du er en intelligent mann. Jeg vet at du sier mye for å provosere. Akkurat nå tror jeg ikke du er helt ærlig, jeg tror du fortsatt venter på den store Kjærligheten, den som skal fungere. Tror du alle kvinner ser på mannen som en ente som skal berike livet deres, helt uten at de skal gjøre en innsats selv? Noen som "bidrar til å heve levestandarden (på livet)"? Hva mener du her med levestandard? Den materielle, økonomiske? Jeg vurderer i såfall å bli fornærmet på min arts (kvinneartens) vegne. Tror du leste meg rimelig bra i den andre tråden du vet, ta det som et bevis på at du tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christa Skrevet 4. august 2009 #468 Del Skrevet 4. august 2009 Har mange tanker i hodet samtidig. Å elske så betingelsesløst igjen er noe jeg ikke ser gevinsten i. Så lenge otparten aldri kommer til å se på en som noe annet enn noen som bidrar til å heve levestandarden (på livet), ser jeg ingen grunn til å invistere mer andre veien. Hvorfor gi mer enn hva som er mulig å få tilbake? Tror dette er tanker veldig mange har. Noen dager er vi slik at vi nesten gir opp og tenker vi vil aldri finne det vi søker. Vi er bitre, oppgitte, føler så sterkt og tenker hva er meningen med å føle slik når det ikke blir gjengjeldt eller satt pris på? Det er vondt, man sover ikke, spiser ikke, tankene tærer hull i en innvendig. Man bestemmer seg: Dette går man aldri gjennom en gang til. Det er ikke verdt det! Andre dager trekker vi pusten dypt, ser oss rundt og tenker at joda...selvsagt lykkes vi før eller senere. Det går nok bra. Vi møter et blikk et sted, man kjenner en kribling, en kjenner seg levende igjen, øyner et håp..og så er vi i gang igjen... :-) Heldigvis! Gi aldri opp! Folk finner hverandre gjennom hele livet. Det fins så uendelig mange mennesker der ute. At en eller to (eller tre) har tuslet ifra deg betyr ikke at alle andre vil gjøre det også. Men du å tørre å slippe dem til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #469 Del Skrevet 4. august 2009 Du brutale mann, jeg ser at du er skadeskutt. Eller motsier du meg? Det synes å være konsensus her på KG i det spørsmålet. Hvordan er verden, da? Du kan selvfølgelig si mye om hvordan din verden er og har vært, men er det slik verden er? Hva om mine eller Per eller Kari sine erfaringer er helt andre? Hvilken verden er da den som er? Noe av det som er så tilig her i verden er at det finnes mange varianter av sannheten. Varianter som aller er like gyldige samtidig. Du er en intelligent mann. Jeg vet at du sier mye for å provosere. Akkurat nå tror jeg ikke du er helt ærlig, jeg tror du fortsatt venter på den store Kjærligheten, den som skal fungere. Jeg ville gjerne ha opplevd den, men jeg har ingen tro på den lenger. Tror du alle kvinner ser på mannen som en ente som skal berike livet deres, helt uten at de skal gjøre en innsats selv? Noen som "bidrar til å heve levestandarden (på livet)"? Hva mener du her med levestandard? Den materielle, økonomiske? I hovedsak det materielle ja. Men også for å få formert seg. Til sist en bit som omhandler å gjøre ting sammen. I store trekk hva jeg regner med vil være det jeg vil ha av relasjoner i fremtiden. Jeg vurderer i såfall å bli fornærmet på min arts (kvinneartens) vegne. Du er ikke den første Jeg har en tendens til å fornærme folk (tror jeg). Tror du leste meg rimelig bra i den andre tråden du vet, ta det som et bevis på at du tar feil. For å bli en troende (igjen) trenger jeg nok dessverre, mye kraftigere, håndfaste og personlige bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #470 Del Skrevet 4. august 2009 Gi aldri opp! Folk finner hverandre gjennom hele livet. Det fins så uendelig mange mennesker der ute. At en eller to (eller tre) har tuslet ifra deg betyr ikke at alle andre vil gjøre det også. Men du å tørre å slippe dem til.... Og der ligger hunden begravet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiselotteC Skrevet 4. august 2009 #471 Del Skrevet 4. august 2009 Det synes å være konsensus her på KG i det spørsmålet. I wouldn't know. Jeg har ikke lest noe som er sagt om deg, jeg har kun lest deg. Og du sier det jo selv, om enn ikke i klartekst. Noe av det som er så tilig her i verden er at det finnes mange varianter av sannheten. Varianter som aller er like gyldige samtidig. Nettopp. Og din sannhet vil også kunne variere. Neste gang du er ute på glattisen følelsesmessig, vil kanskje sannheten bli en annen. Jeg ville gjerne ha opplevd den, men jeg har ingen tro på den lenger. Ser du? Hvordan kan jeg konkludere annet enn med skadeskutt? I hovedsak det materielle ja. Men også for å få formert seg. Til sist en bit som omhandler å gjøre ting sammen. I store trekk hva jeg regner med vil være det jeg vil ha av relasjoner i fremtiden. Bortsett fra den listen du presenterer i begynnelsen av tråden her - hvordan ville et ideelt forhold vært for deg? Hvilke ingredienser ville det hatt? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig på hva du lurer unna. Du er ikke den første Jeg har en tendens til å fornærme folk (tror jeg). Vel, jeg mente det ironisk. Du har ikke vært i nærheten av å fornærme meg. For å bli en troende (igjen) trenger jeg nok dessverre, mye kraftigere, håndfaste og personlige bevis. Men det tenker du ikke å prøve å skaffe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 5. august 2009 #472 Del Skrevet 5. august 2009 1,68 er liten hehe Ikke når TS/Brutal Mann er knapt 170 cm.. Så med "liten" mener han nok en del cm under gjennomsnittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #473 Del Skrevet 5. august 2009 Hm... Hvorfor ynder så mange norske kvinner å kalle utenlandske kvinner for horer? Er det fordi de norske kvinnene føler seg truet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. august 2009 #474 Del Skrevet 5. august 2009 Heldig han karen din da hvis du virkelig mener det hehe Håper han vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2009 #475 Del Skrevet 5. august 2009 @LiselotteC Utover de tingene jeg har skrevet her så er viktigst av alt evnen til å være totalt sjelelig nakne for hverandre, elske hverandre og respektere hverandre ting som en gjerne skulle sett i et forhold. Poenget med et forhold bør være at en får det beste ut av hverandre. Samt å ha masse hemningsløs, lidenskapelig og ekstremt bra sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 5. august 2009 #476 Del Skrevet 5. august 2009 Skal vi se.. Hun skal ha følgende egenskaper: Hun skal være liten og sexy (se nederste link i min signatur for illustrasjon). Er 169 cm ca 54kg, er det liten? blitt kalt sexy opptil flere ganger. Være huslig og hjemmekjær. Er vel forsåvidt huslig, ikke akkurat husmortypen, men dog. Mer hjemmekjær enn ut-på-byen-jente. Innvolvert i barna. Har ikke barn, vil nok bli involvert i de jeg evt får. Være en god kokk og holde et ryddig hjem Et av mine "krav" er også-kan-han-gjerne-være-flink-å-lage-mat, så er ikke god kokk, flink å bake. Hvis ikke du roter blir det ryddig. Gidder ikke å rydde så voldsomt etter andre Opptre dydig, men være et villdyr i senga. Greit. Hun bør sette pris på anerkjent litteratur og være istand til å diskutere de fleste tema på et relativt høyt nivå. Det er vel også greit. Skal hun se på TV så er det for å se lærerike programmer eller kvalitetsfilmer. Ntja, ikke bare. Hun skal støtte meg ubetinget i mine humørsvingninger etter hvordan mitt favoritt fotballag gjør det. Samt at hun bør ta barna med på ferie, alene, under fotball EM og VM.. Det kan jeg godt. Og gud vet hvorfor jeg er singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2009 #477 Del Skrevet 5. august 2009 Og gud vet hvorfor jeg er singel... Fordi du valgte han vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 5. august 2009 #478 Del Skrevet 5. august 2009 Fordi du valgte han vekk. Okey, angrer bitte-litte-grann. Men var nødt til å bli sånn. Har forsåvidt akseptert det. Tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiselotteC Skrevet 5. august 2009 #479 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe, dette er stedet for kontaktannonser, skjønner jeg. @LiselotteC Utover de tingene jeg har skrevet her så er viktigst av alt evnen til å være totalt sjelelig nakne for hverandre, elske hverandre og respektere hverandre ting som en gjerne skulle sett i et forhold. Poenget med et forhold bør være at en får det beste ut av hverandre. Samt å ha masse hemningsløs, lidenskapelig og ekstremt bra sex Aha. Som jeg skulle sagt det selv. Og dette tror du altså er umulig? Dette har du gitt opp? Av hvilken grunn? Erfaringer? Egne? Andres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 6. august 2009 #480 Del Skrevet 6. august 2009 Skal vi se.. Er 169 cm ca 54kg, er det liten? blitt kalt sexy opptil flere ganger. Er vel forsåvidt huslig, ikke akkurat husmortypen, men dog. Mer hjemmekjær enn ut-på-byen-jente. Har ikke barn, vil nok bli involvert i de jeg evt får. Et av mine "krav" er også-kan-han-gjerne-være-flink-å-lage-mat, så er ikke god kokk, flink å bake. Hvis ikke du roter blir det ryddig. Gidder ikke å rydde så voldsomt etter andre Greit. Det er vel også greit. Ntja, ikke bare. Det kan jeg godt. Og gud vet hvorfor jeg er singel... Hmmm......vil du være med meg hjem og se på South Park og være vill i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå