Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Og romslige bakseter :cool:

Her i gården kjøres det bare fransk :cool:

Ikke noe problemer med rust lenger da eller? Det var det før men det gjaldt vel for mange ulike bilmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Ikke noe problemer med rust lenger da eller? Det var det før men det gjaldt vel for mange ulike bilmerker.

Det var et problem ja. Fikset nå :) Det meste er fikset nå, og franskmenn kan design :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et problem ja. Fikset nå :) Det meste er fikset nå, og franskmenn kan design :cool:

Javisst, alle merker bør vurderes nøye. Komfort er i hvert fall veldig viktig - spesielt på langturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av en eller annen merkelig grunn så tviler jeg ikke på at du kan bevise at DU syns Volvo er en bedre bil! :ler:

Hmmmmm - kvinnfolk ja! Kanskje greiere å bare være alene og gjøre hva jeg vil, og kjøpe akkurat hvilken bil jeg vil, og ha full kontroll over alle fjernkontrollene osv osv. :klø:

hehe... akkurat det jeg mente...

Mitt heteste argument er at jeg tror Volvo er en bedre bil å ha barn i...

Jeg har en "hønngammal" Volvo som jeg kjører i, og jeg er forelsket... hehe

...fjernkontrollene kan du forresten bare ha for meg, jeg ser lite på TV og bryr meg ikke så mye... dolokket kan du få lov til å ha oppe også... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... akkurat det jeg mente...

Mitt heteste argument er at jeg tror Volvo er en bedre bil å ha barn i...

Jeg har en "hønngammal" Volvo som jeg kjører i, og jeg er forelsket... hehe

...fjernkontrollene kan du forresten bare ha for meg, jeg ser lite på TV og bryr meg ikke så mye... dolokket kan du få lov til å ha oppe også... hehe

Et problem med gammel Volvo er dog at om barna blir store og skal låne bilen, så havner de raskt i galt miljø :) Håper din Volvo ikke er en 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel franske Peugeot ruster ikke noe sted. Den er rustfri og man slipper rustbehandlinger/tektyl/oljebehandlinger mot rust. Franske biler er image. Peugeot er ypperlig.

Peugeot faller ikke i god smak hos enkelte innbitte nordmenn, for nordmennene er praktiske og vet ikke hva stil er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid så enkelt. Vi skal kjøpe ny bil ...... hun vil ha Volvo men jeg vil ha Mercedes - hvem bestemmer? ;) hehe

Hun skaffer sin bil, du skaffer din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel franske Peugeot ruster ikke noe sted. Den er rustfri og man slipper rustbehandlinger/tektyl/oljebehandlinger mot rust. Franske biler er image. Peugeot er ypperlig.

Peugeot faller ikke i god smak hos enkelte innbitte nordmenn, for nordmennene er praktiske og vet ikke hva stil er.

Peugeot har veldig bra design idag, men for tyve år siden var de noen av de styggeste bilene man så på veiene. Mulig at det henger litt igjen. Personlig er jeg litt bitter på Peugeot fordi de ødela Citroen, men utenom det har jeg sansen for Peugeot. Derimot har jeg mindre sansen for Renault. Eneste fornuftige menneskene som kjøper det er vel desperate damer som skal forsøke å sjekke opp bilbergere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem med gammel Volvo er dog at om barna blir store og skal låne bilen, så havner de raskt i galt miljø :) Håper din Volvo ikke er en 240.

Joda, det er en Volvo 240... :lol:

Innen barna her er gamle nok til å ville låne bilen så er det nok ikke mer igjen av den, så rånerne får ikke kloa i mine barn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugeot har veldig bra design idag, men for tyve år siden var de noen av de styggeste bilene man så på veiene. Mulig at det henger litt igjen.

Mulig du ikke helt har fulgt med?

Ser du europeiske filmer/ franske filmer? Peugeot er Europa-trend for stilister og unge urbane mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du ikke helt har fulgt med?

Ser du europeiske filmer/ franske filmer? Peugeot er Europa-trend for stilister og unge urbane mennesker.

Jeg skrev jo at Peogeot har veldig bra design idag. Det jeg derimot påpekte var at de ikke var noe særlig på design for tyve år siden. Egentlig har Peogeout gått fra å være blant de værste til kanskje de beste på design i løpet av 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint det! Flink gutt! :);)

Regner jo med at jeg får låne den jeg også selv om du betaler ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shelob

Hm! Dersom jeg trengte en mann skulle han etter boka være:

- høy (minst 190) og mørk

- brun, veltrent, store muskler

- rik og veldig spandabel

- være en gud i senga

- snill og forståelsesfull, trofast

- 5 - 10 år eldre enn meg

- passe på meg hele tida

- alltid være stor og sterk, aldri trenge hjelp eller trøst

Neida, dette er selvsagt tull og tøv, og ment som ironi. Poenget er, Brutal, at med ønskelista di, er det ikke rart du ryker ut av det ene forholdet etter det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjeste
Hun skal ha følgende egenskaper:Hun skal være liten og sexy (se nederste link i min signatur for illustrasjon).

- 162, liten og nett..

Være huslig og hjemmekjær.

- borte bra, hjemme best..

Innvolvert i barna.

- har ikke barn enda.. men går det an å ikke være innvolvert i barn, uansett om de er mine eller dine??

Være en god kokk og holde et ryddig hjem

- Middag alltid klar på bordet til mannen kommer hjem etter jobb. Opplært av bestemor på kjøkkenet.

Opptre dydig, men være et villdyr i senga.

- elsker sex, men bare i den private sfære..

Hun bør sette pris på anerkjent litteratur og være istand til å diskutere de fleste tema på et relativt høyt nivå.

- utdannet ved universitet, noen favoritter er Hamsun, Bjørneboe, Hauge og Bjerke..

Skal hun se på TV så er det for å se lærerike programmer eller kvalitetsfilmer.

- NRK og TV2, dokumentarer og krimserier. 

Hun skal støtte meg ubetinget i mine humørsvingninger etter hvordan mitt favoritt fotballag gjør det. Samt at hun bør ta barna med på ferie, alene, under fotball EM og VM.

- Reiser gjerne hjem til mor og far på gårdsferie under fotball EM og VM..

Det bør dekke det meste...

Dessverre er jeg opptatt. Samboer med en fotballfrelst mann, som setter pris på de samme tingene som deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er jeg opptatt. Samboer med en fotballfrelst mann, som setter pris på de samme tingene som deg..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonen er at kvinnen er 0 - 10 år yngre enn mannen. Sikkert derfor.

jeg er sammen med en gutt som er 9 mnd yngre enn meg. håper ikke han dumper meg når vi blir eldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Neida, dette er selvsagt tull og tøv, og ment som ironi. Poenget er, Brutal, at med ønskelista di, er det ikke rart du ryker ut av det ene forholdet etter det andre.

Hvor mange forhold tror du jeg hadde vært i om jeg hadde satt et ultimatum på hvert punkt på den listen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...