Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Man kompromisser, eller blir enige om å være uenige og er ferdig med saken.

Ikke alltid så enkelt. Vi skal kjøpe ny bil ...... hun vil ha Volvo men jeg vil ha Mercedes - hvem bestemmer? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe

HUN - fordi Volvo er bedre enn Mercedes... :sjarmor:

Et typisk objektivt svar fra en kvinne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig... jeg er alltid objektiv i sånne saker... :tunge1:

Tviler ikke et sekund - og der ser du hvorfor det er viktig at jeg som mann bestemmer ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en av grunnene til at jeg er singel er at jeg ikke liker at en mann skal bestemme bare i kraft av å være mann...

Objektivt sett selvfølgelig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en av grunnene til at jeg er singel er at jeg ikke liker at en mann skal bestemme bare i kraft av å være mann...

Objektivt sett selvfølgelig... ;)

Ja, kvinnfolk er kravstore nå fortiden! hehe

Dere kan jo alltid bruke kvinnelist da ;) eller bevise at Volvo er bedre enn Mercedes.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo alltid bruke kvinnelist da ;) eller bevise at Volvo er bedre enn Mercedes.

Merce er jo en drittbil... Så den er jo grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merce er jo en drittbil... Så den er jo grei.

Vel, kanskje ikke noe vitenskaplig bevis å bare si at Merce er en drittbil da men.

Det er faktisk litt spesielt å argumentere med kvinnfolk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Ikke alltid så enkelt. Vi skal kjøpe ny bil ...... hun vil ha Volvo men jeg vil ha Mercedes - hvem bestemmer? ;) hehe

Den som skal betale uten å sette den andre i knipe, er min mening.

Til det du skriver om at hun må overbevise deg og legge frem argumenter for at Volvo er en bedre bil enn Mercedes, må vel det samme gjelde deg, bare andre veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som skal betale uten å sette den andre i knipe, er min mening.

Til det du skriver om at hun må overbevise deg og legge frem argumenter for at Volvo er en bedre bil enn Mercedes, må vel det samme gjelde deg, bare andre veien?

Joda, klart det :)

Men jeg vet om kvinnfolk som mener at hovedargumentet er at bilen ser feit ut hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bevise at jeg syns at Volvo er en bedre bil... med kvinnelist - eller fakta... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg ville aldri brukt argumentet om at en bil ser feit ut som bevis for hvilken bil jeg syns var best... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
Joda, klart det :)

Men jeg vet om kvinnfolk som mener at hovedargumentet er at bilen ser feit ut hehe

Jeg kan vel ikke fri meg for å tenke i de baner, jeg heller ;-). Jeg ser nok mer på det ytre enn jeg spør om motorytelse og tekniske ting. Nå er jeg singel da, så jeg diskuterer bare med meg selv. Når det gjelder bil, spiller selvfølgelig prisen en avgjørende rolle.

Jeg har alltid syntes at Volvo er typiske "gubbebiler" og Mercedes "direktørbiler". Men det er vel med tiden blitt sprekere modeller i de merkene, også. Selv er jeg svak for franske, snertne biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bevise at jeg syns at Volvo er en bedre bil... med kvinnelist - eller fakta... hehe

Ja, av en eller annen merkelig grunn så tviler jeg ikke på at du kan bevise at DU syns Volvo er en bedre bil! :ler:

Hmmmmm - kvinnfolk ja! Kanskje greiere å bare være alene og gjøre hva jeg vil, og kjøpe akkurat hvilken bil jeg vil, og ha full kontroll over alle fjernkontrollene osv osv. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, av en eller annen merkelig grunn så tviler jeg ikke på at du kan bevise at DU syns Volvo er en bedre bil! :ler:

Hmmmmm - kvinnfolk ja! Kanskje greiere å bare være alene og gjøre hva jeg vil, og kjøpe akkurat hvilken bil jeg vil, og ha full kontroll over alle fjernkontrollene osv osv. :klø:

Erfaringsmessig vil jeg påstå er det alltid noe galt med det elektiske anlegget til Mercedes. Volvo er en driftssikker og pålitelig bil. Om jeg skal betale, blir det Volvo. Om du skal betale, må du gjerne kjøpe Merce, men da kjøper jeg meg en annen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke fri meg for å tenke i de baner, jeg heller ;-). Jeg ser nok mer på det ytre enn jeg spør om motorytelse og tekniske ting. Nå er jeg singel da, så jeg diskuterer bare med meg selv. Når det gjelder bil, spiller selvfølgelig prisen en avgjørende rolle.

Jeg har alltid syntes at Volvo er typiske "gubbebiler" og Mercedes "direktørbiler". Men det er vel med tiden blitt sprekere modeller i de merkene, også. Selv er jeg svak for franske, snertne biler.

Ja, Volvo har egentlig aldri imponert meg men de er nok ganske bra nå altså :)

Og Mercedes har jo blitt den nye folkevogna i sammen med Audi hehe

Stort sett er det vel mye det samme alt sammen, men franske biler er jo kjent for sin komfort i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ja, Volvo har egentlig aldri imponert meg men de er nok ganske bra nå altså :)

Og Mercedes har jo blitt den nye folkevogna i sammen med Audi hehe

Stort sett er det vel mye det samme alt sammen, men franske biler er jo kjent for sin komfort i hvert fall.

Og romslige bakseter :cool:

Her i gården kjøres det bare fransk :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig vil jeg påstå er det alltid noe galt med det elektiske anlegget til Mercedes. Volvo er en driftssikker og pålitelig bil. Om jeg skal betale, blir det Volvo. Om du skal betale, må du gjerne kjøpe Merce, men da kjøper jeg meg en annen bil.

Skal vi si Volvo da? ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...