Gjest Gjest_Susan_* Skrevet 29. juli 2009 #361 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er ingen kjekke og søte kvinnemennesker rundt 35 år her som forstår at jeg er guds gave til kvinnen!! hehe Neida - men det finnes nok dårligere alternativer enn meg også tror jeg Det finnes en del verre alternativ her ja...Brutal Mann for eksempel, Pee Wee, Robotkalle og andre mannstapere. Du har vel gitt inntrykk av deg selv som en tynn mann med litt mage og lite frisyre...vet ikke helt hvor attraktivt det er men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #362 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Det finnes en del verre alternativ her ja...Brutal Mann for eksempel, Pee Wee, Robotkalle og andre mannstapere. Du har vel gitt inntrykk av deg selv som en tynn mann med litt mage og lite frisyre...vet ikke helt hvor attraktivt det er men... Har jeg gitt det inntrykket? Hmmmmm! Det er faktisk ikke mye mage jeg har altså - jeg må faktisk betegnes som slank Og jeg har fortsatt en hel del hår igjen selv om jeg riktignok hadde enda mer før. Kanskje noen ble litt overrasket hvis de så meg - hvem vet Endret 29. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2009 #363 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er ingen kjekke og søte kvinnemennesker rundt 35 år her som forstår at jeg er guds gave til kvinnen!! hehe Det var godt sagt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #364 Del Skrevet 29. juli 2009 Det var godt sagt, hehe Du er alltid så snill du Og sikkert fortsatt like gift mistenker jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 29. juli 2009 #365 Del Skrevet 29. juli 2009 Du har vel gitt inntrykk av deg selv som en tynn mann med litt mage og lite frisyre...vet ikke helt hvor attraktivt det er men... Slående hvordan det er ganske mange som forventer at menn på rundt 40 skal ha helt flat mage og like mye hår som da han var 15 som stort sett henger på disse singelforumene. En ting med tapermenn, men disse evige single damene som kun vil ha dem som de ikke får tak i har jo i seg selv utviklet seg til en relativt tragisk stereotyp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2009 #366 Del Skrevet 29. juli 2009 Det finnes en del verre alternativ her ja...Brutal Mann for eksempel, Pee Wee, Robotkalle og andre mannstapere. Du har vel gitt inntrykk av deg selv som en tynn mann med litt mage og lite frisyre...vet ikke helt hvor attraktivt det er men... Du aner ikke hva du og andre kvinner går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. juli 2009 #367 Del Skrevet 29. juli 2009 Hmmmm - 'womenwomen' er et litt spesielt tilfelle her. Hvis du hadde lest alt hun har skrevet så hadde du forstått hvorfor jeg skrev dette. Hun sier altså praktisk talt rett ut at hun utnytter menn, og syns det er helt greit. Syns du det er greit? Javel - så hvis en kvinne lager mat til deg Steinar - så UTNYTTER du henne i realiteten ? Er det slik DU tenker ? Samtidig som du ser på det som en selvfølge at kvinner skal stå å servere og lage mat . For en dobbeltmoral Steinar ! Jeg skjønner hvorfor enkelte menn er evig single . Hvorfor er det ikke like greit at en mann lager mat til en kvinne ? Er jo likestilling i dag . Og burde være en selvfølge at også menn kan stå på kjøkkenet og servere damene .Forøvrig gjør jeg masse annet arbeid .Så er overhodet ikke snakk om utnytting . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. juli 2009 #368 Del Skrevet 29. juli 2009 Hmmmm - 'womenwomen' er et litt spesielt tilfelle her. Hvis du hadde lest alt hun har skrevet så hadde du forstått hvorfor jeg skrev dette. Hun sier altså praktisk talt rett ut at hun utnytter menn, og syns det er helt greit. Syns du det er greit? Javel - så hvis en kvinne lager mat til deg Steinar - så UTNYTTER du henne i realiteten ? Er det slik DU tenker ? Samtidig som du ser på det som en selvfølge at kvinner skal stå å servere og lage mat . For en dobbeltmoral Steinar ! Jeg skjønner hvorfor enkelte menn er evig single . Hvorfor er det ikke like greit at en mann lager mat til en kvinne ? Er jo likestilling i dag . Og burde være en selvfølge at også menn kan stå på kjøkkenet og servere damene .Forøvrig gjør jeg masse annet arbeid .Så er overhodet ikke snakk om utnytting . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #369 Del Skrevet 29. juli 2009 Javel - så hvis en kvinne lager mat til deg Steinar - så UTNYTTER du henne i realiteten ? Er det slik DU tenker ? Samtidig som du ser på det som en selvfølge at kvinner skal stå å servere og lage mat . For en dobbeltmoral Steinar ! Jeg skjønner hvorfor enkelte menn er evig single . Hvorfor er det ikke like greit at en mann lager mat til en kvinne ? Er jo likestilling i dag . Og burde være en selvfølge at også menn kan stå på kjøkkenet og servere damene .Forøvrig gjør jeg masse annet arbeid .Så er overhodet ikke snakk om utnytting . Vel, hvis ikke jeg gjør noe for henne også, så må jeg faktisk si at da utnytter jeg henne, ja. At jeg gjør noe for henne bør selvfølgelig ikke skje akkurat på samme tid - men det er helt nødvendig å ha en gjensidighet i et forhold - i min verden. Hjelpe og støtte hverandre igjennom livet. Ikke bare at den ene skal gjøre alt - kvinne eller mann. Men det jeg egentlig pekte på her var ditt syn på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #370 Del Skrevet 29. juli 2009 Hm... Hvorfor ynder så mange norske kvinner å kalle utenlandske kvinner for horer? Er det fordi de norske kvinnene føler seg truet? Nå er det ikke snakk om utenlandske kvinner, men importbruder. Og jeg antar at noen velger å kalle dem for importhorer fordi de inngår seksuelle forhold med menn de ikke kjenner, fordi disse mennene gjerne har mer penger enn naboguttene fra hjemlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juli 2009 #371 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå er det ikke snakk om utenlandske kvinner, men importbruder. Og jeg antar at noen velger å kalle dem for importhorer fordi de inngår seksuelle forhold med menn de ikke kjenner, fordi disse mennene gjerne har mer penger enn naboguttene fra hjemlandet. Samtidig som det florerer med norske kvinner som kun tar i menn med høy nok inntekt. Disse omtales ofte som "fine fruer" eventuelt "direktør fruer". Ser ikke helt den store forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 30. juli 2009 #372 Del Skrevet 30. juli 2009 Boler du mye nå for tiden eller? hehe Nei, ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. juli 2009 #373 Del Skrevet 30. juli 2009 Nei, ikke nå. Fornuftig! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #374 Del Skrevet 30. juli 2009 Samtidig som det florerer med norske kvinner som kun tar i menn med høy nok inntekt. Disse omtales ofte som "fine fruer" eventuelt "direktør fruer". Ser ikke helt den store forskjellen. Forskjellen er vel den at ikke alle norske damer holder på sånn. Ikke alle utenlandske damer holder på sånn, men det er sånn imprtpruder holder på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 30. juli 2009 #375 Del Skrevet 30. juli 2009 men det er sånn imprtpruder holder på Jada, alle sammen, absolutt alle sammen. Det er klart dere må si til dere selv at alle menn som bevisst ønsker seg vekk fra vestlige damer er krek, og at alle damene de finner er gold diggers. Alternativet blir jo at feminisme ikke passer for alle, og at det er fysisk mulig å være uenig med deg og fortsatt finne ekte kjærlighet, og det kan jo ikke gå an. Som alle andre marxistiske ideer bygger feminismen på en total forakt for alle avvikende oppfatninger, og meningsmotstandere tar alltid 100% feil, er 100% onde. Då må følgelig sendes til arbeidsleir i Sibir som straff (og nåde den som møter en dame mens de er i Sibir!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 30. juli 2009 #376 Del Skrevet 30. juli 2009 Vel, hvis ikke jeg gjør noe for henne også, så må jeg faktisk si at da utnytter jeg henne, ja. At jeg gjør noe for henne bør selvfølgelig ikke skje akkurat på samme tid - men det er helt nødvendig å ha en gjensidighet i et forhold - i min verden. Hjelpe og støtte hverandre igjennom livet. Ikke bare at den ene skal gjøre alt - kvinne eller mann. Men det jeg egentlig pekte på her var ditt syn på menn. Ser ut som du har dannet deg et eget syn på hvordan jeg ser på menn ! Og hva er mitt " syn " på menn - ifølge deg Steinar ? Hadde vært morsomt å høre hva du tror : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 30. juli 2009 #377 Del Skrevet 30. juli 2009 Ser ut som du har dannet deg et eget syn på hvordan jeg ser på menn ! Og hva er mitt " syn " på menn - ifølge deg Steinar ? Hadde vært morsomt å høre hva du tror : ) Du ser vel på menn som noe du skulle ønske du var selv. Tror at de fleste frepperbitchene hadde hatt godt av en kjønnsskifteoperasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 30. juli 2009 #378 Del Skrevet 30. juli 2009 Du ser vel på menn som noe du skulle ønske du var selv. Tror at de fleste frepperbitchene hadde hatt godt av en kjønnsskifteoperasjon. Hva er en frepperbitch ? Jeg tror du er misunnelig . Du er sikkert mann - og har selv lyst å ta kjønnsskifteoprasjon - slik at du kan bli mer som meg - womenwomen kanskje ? Føler du at kjerringene styrer livet ditt eller - og du selv har 0 kontroll ? Er det derfor du virker så bitter og frekk mot meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 30. juli 2009 #379 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva er en frepperbitch ? Jeg tror du er misunnelig . Du er sikkert mann - og har selv lyst å ta kjønnsskifteoprasjon - slik at du kan bli mer som meg - womenwomen kanskje ? Føler du at kjerringene styrer livet ditt eller - og du selv har 0 kontroll ? Er det derfor du virker så bitter og frekk mot meg ? Jeg hater ikke kvinner, men jeg hater liberalister. Jeg mener rett og slett at liberalister er undermennesker som egentlig bare ønsker at alle skal lide. Jeg hater Frpere uavhengig om de er mann, kvinne, hvit, stort, rik eller fattig. Jeg ser ikke på folk som deg og Rachel som kvinner, men som usympatiske machoapemenn i kvinnekropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. juli 2009 #380 Del Skrevet 30. juli 2009 Ser ut som du har dannet deg et eget syn på hvordan jeg ser på menn ! Og hva er mitt " syn " på menn - ifølge deg Steinar ? Hadde vært morsomt å høre hva du tror : ) Jeg har bare dannet meg et bilde av ditt syn på menn utifra hva du selv har skrevet her. Inntrykket jeg da har fått ifra deg er at du mener menn er noen du kan bruke eller utnytte til din egen fordel. Eneste verdien han egentlig har er til å gi deg sex og la deg gjøre akkurat som du vil ellers. Får du ikke lov til det så er mannen asosial og kontrollerende, noe som er det verste du vet. Andre menn som du ikke lever i sammen med skal flørte og beundre deg på alle måter, men kreve ingenting av deg. Noe jeg har glemt da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå