Relativista Skrevet 29. juli 2009 #341 Del Skrevet 29. juli 2009 Synes egentlig ikke det, du virker i bunn og grunn som en ekstremt usympatisk person som i bunn og grunn ikke har tenkt så nøye igjennom ting. Ferdig med å blåse ut antipatiene dine nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 29. juli 2009 #342 Del Skrevet 29. juli 2009 Ferdig med å blåse ut antipatiene dine nå? Slettes ikke, jeg har samme holdninger til liberalister som Adolf Hitler hadde til jøder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stjernedryss_* Skrevet 29. juli 2009 #343 Del Skrevet 29. juli 2009 1) Six-pack har null og niks med muskler å gjøre, det har kun med lav fettprosent å gjøre. 2) Med så lav fettprosent at man får six-pack så har man meget dårlige forhold for bygging av styrke, de aller fleste mister 10-20% av maksstyrken når de går ned til så lav fettprosent. 3) Konklusjonen blir at en mann skal ha flat mage, eller kanskje til og med "love handles", men til gjengjeld ha brede skuldre, massive overarmer og lår som tømmerstokker. who cares? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #344 Del Skrevet 29. juli 2009 Kanskje derfor jeg har valgt en mann med litt huslige egenskaper , litt sån " typisk tøffel - mann , flink å lage mat osv til MEG ... he he Som sagt, ingen annen type "mann" ville orket å leve i sammen med deg. Så enkelt er det. Og når det gjelder meg selv, den kvinne som kan utnytte meg er ikke født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 29. juli 2009 #345 Del Skrevet 29. juli 2009 Ikke det alene, men det hjelper kraftig. Ikke enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 29. juli 2009 #346 Del Skrevet 29. juli 2009 Nei, jeg syns bare hele begrepet sixpack er merkelig - første gang jeg hørte det trodde jeg faktisk man pratet om bokser øl - det er jo det som er en six pack hehe En god kosemage er jo gjerne muterte sixpacks med øl Heller det en en knallhard mage! Er ikke noe godt å ligge på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #347 Del Skrevet 29. juli 2009 En god kosemage er jo gjerne muterte sixpacks med øl Heller det en en knallhard mage! Er ikke noe godt å ligge på... Jeg har en mellomting hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tron Skrevet 29. juli 2009 #348 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har en mellomting hehe Damehenvendelsene er mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tron Skrevet 29. juli 2009 #349 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har en mellomting hehe Damehenvendelsene er mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tron Skrevet 29. juli 2009 #350 Del Skrevet 29. juli 2009 56P-BRL-TAKJeg har en mellomting hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #351 Del Skrevet 29. juli 2009 Damehenvendelsene er mange Ja, men det er jo åpenbart ingen av dem som skjønner noe her allikevel så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 29. juli 2009 #352 Del Skrevet 29. juli 2009 who cares? Alle bør vite forskjellen på muskuløse menn og tæringsrammede krek. Du kunne jo f.eks. risikert å tro at et tæringsrammet krek med six-pack faktisk var sterk. Det er viktig, for som kvinne er jo rå muskelstyrke noe som tenner deg (med mindre du er lesbisk), og da er det jo godt at du har mottatt korrekt informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #353 Del Skrevet 29. juli 2009 Alle bør vite forskjellen på muskuløse menn og tæringsrammede krek. Du kunne jo f.eks. risikert å tro at et tæringsrammet krek med six-pack faktisk var sterk. Det er viktig, for som kvinne er jo rå muskelstyrke noe som tenner deg (med mindre du er lesbisk), og da er det jo godt at du har mottatt korrekt informasjon. Boler du mye nå for tiden eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #354 Del Skrevet 29. juli 2009 Som sagt, ingen annen type "mann" ville orket å leve i sammen med deg. Så enkelt er det. Og når det gjelder meg selv, den kvinne som kan utnytte meg er ikke født! Nok ett eksempel. Hvorfor i all verden skal noen som helst dame ønske å utnytte deg? Dessuten, den kommentaren om "ingen ville orket å leve sammen med deg".. Hva får deg til å si slike ting til fremmede mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #355 Del Skrevet 29. juli 2009 Nok ett eksempel. Hvorfor i all verden skal noen som helst dame ønske å utnytte deg? Dessuten, den kommentaren om "ingen ville orket å leve sammen med deg".. Hva får deg til å si slike ting til fremmede mennesker? Hmmmm - 'womenwomen' er et litt spesielt tilfelle her. Hvis du hadde lest alt hun har skrevet så hadde du forstått hvorfor jeg skrev dette. Hun sier altså praktisk talt rett ut at hun utnytter menn, og syns det er helt greit. Syns du det er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #356 Del Skrevet 29. juli 2009 Hmmmm - 'womenwomen' er et litt spesielt tilfelle her. Hvis du hadde lest alt hun har skrevet så hadde du forstått hvorfor jeg skrev dette. Hun sier altså praktisk talt rett ut at hun utnytter menn, og syns det er helt greit. Syns du det er greit? Nei, det er ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #357 Del Skrevet 29. juli 2009 Nei, det er ikke greit. Nei, det syns ikke jeg heller. Les litt av det hun skriver. Mye av det hun skriver er fornuftig faktisk Men hennes forhold til menn er absolutt ikke bare fornuftig - i min verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #358 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja, men det er jo åpenbart ingen av dem som skjønner noe her allikevel så hehe ? Forsto ikke...Ka meine du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronjadatteren Skrevet 29. juli 2009 #359 Del Skrevet 29. juli 2009 Nok ett eksempel. Hvorfor i all verden skal noen som helst dame ønske å utnytte deg? Dessuten, den kommentaren om "ingen ville orket å leve sammen med deg".. Hva får deg til å si slike ting til fremmede mennesker? Har en lest innleggene til woman woman vet en at ingen gidder leve med henne....hyper ôg opp og ned. Lukter institusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2009 #360 Del Skrevet 29. juli 2009 ? Forsto ikke...Ka meine du? Det er ingen kjekke og søte kvinnemennesker rundt 35 år her som forstår at jeg er guds gave til kvinnen!! hehe Neida - men det finnes nok dårligere alternativer enn meg også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå