@lfakrøll Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Hmmm....jeg er i en litt kinkig situasjon. Har time hos gynekolog til torsdag er da på dag 28 av 32. Denne syklusen har jeg på bakgrunn av temp.måling etc en bitteliten mistanke om at vi kanskje har truffet innertier....MEN, er det noe lurt å ta en underlivsundersøkelse da ?? "grafser" jo inne i deg med pinner etc.... Noen som vet....??? Ikke verre enn at jeg kan ringe gynekologen. Han har så sinnsykt lang ventetid, denne timen jeg har nå til torsdag bestilte jeg før jul Anyone ???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Når du skal inn til første legetime når du VET at du er gravid, foretas det også en underlivsundersøkelse, hvor de tar celleprøve osv. Hva med å ta med deg urinprøve, og fortelle han at du tror du kanskje er gravid før dere begynner med undersøkelsen? Han vet nok hva som er tilrådelig. Og er du riktig heldig tar de kanskje en blodprøve av deg sånn at du får vite noe gledelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 22. april 2002 #3 Del Skrevet 22. april 2002 Vil ikke gyn. se det hvis du er gravid? Tar man normalt sett ikke gyn. på en av de første timene man er hos legen når man finner ut at man er gravid? Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 22. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2002 Ikke vet jeg hva som skjer. Men takk for svar......da avbestiller jeg ikke timen....så kan jo kanskje han sjekke det for meg...!!?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå