Gå til innhold

"Venninde" på tur med min eksmann...

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget
Skrevet

Hva tenker du om dette??

Ville du reist på tur med din vennindes eksmann og attpåtil sammen med han besøkt vennindens familie som dere vet hun har et dårlig forhold til (som hun gjerne skulle ønske var bedre)??

Burde jeg egentlig kalle dette en venninde???

En "god" og godt voksen venninde av meg dro på tur med min eks mann og sammen besøkte de min brors og hans familie...

Trodde hun var en venninde jeg kunne betro meg til og har for ikke mange mnd siden sagt at jeg ikke vil ha felles venner med min x-mann. Det for at jeg ikke ønsker å ha konflikter med han og fordi jeg ikke ønsker at noen skal slites mellom oss. Hun har selv en eks som hun snakker mye om (samværsproblemer ol) Har også snakket flere ganger med henne om det anstrengte forholdet som er mellom min brors familie og meg. Jeg forsøker å holde meg unna negativt snakk om eks mannen min og andre men noen ganger kan det være godt å uttrykke litt frustrasjon og da har hun vert god å snakke med.. (ble litt rotete dette)

Jeg er vanvittig sjokkert!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alt avhenger av situasjonen. Hvor gode venner var din ex og "venninnen" fra før av?

Var de kun bekjente gjennom deg ville jeg ikke kalt henne en venninne stort lengre for å si det sånn.

Har du sagt til henne at du ikke ønsker felles venner med din ex så har denne turen vist at hun valgte han ovenfor deg.

Endret av Kiyo
Gjest Gjest
Skrevet

HAH! Den dama pøker exn din! Hun er ikke noe venninne av deg nei! Sånt gjør man ikke! :kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet

Ser ikke problemet det er en eksmann. Dere er ikke sammen lenger

Skrevet

Tråd ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet

De er kun bekjente gjennom meg. Vi ble kjent etter at jeg tok ut seperasjon og flyttet til hennes nabolag.

Det er ikke bare for egen del jeg ikk ønsker å dele venner med eks mann, det er også for ungene..at vi kan leve i fred og ikke blande oss mere enn nødv i hverandres liv og laden enn det som er til barnas beste. Har forsøkt felles venner tidligere men det blir bare krøll eller i beste fall kunstige vennskap. Det hadde strengt tatt ikke vert sååå stort problem om ikke det var barn inne i bildet,..jeg er avhengig av å ha et fredelig forhold til min eks i mange år fremover...

Skrevet

Du kan da vitterlig ikke styre hvem dine venner skal være venner med eller sammen med? (Jepp, det høres ut som om venninna di og eksen din har funnet tonen på mer enn bare vennskaplig plan). Takler du det ikke, får du kutte ut vennskapet.

Skrevet

Wadjet: Neida, dette er ikke bare av hensyn til meg selv, les alle mine innlegg så ser du...forøvrig har han allerede en kjæreste så det er ikke derfor de henger sammen. Forøvrig blir hun dumpet. Synes det er skufffende når hun opptrer som nær venn av min eks, jeg har de siste årene passet hennes barn utallige ganger når hun skal jobbe sent uten å forvente noe annet enn godt vennskap. Kan vel bare se på meg selv som lettlurt og utnyttet..

Gjest TS igjen
Skrevet

Og selvsagt kan jeg ikke bestemme hvem som skal være venner og ikke, men ingen kan heller si hvem jeg skal være venner med. Hurra !

Gjest Gjest
Skrevet

det er ikke holdbart.. Det er rottent av hun! ...Og han!

Jeg hadde tatt meg en alvorlig prat med hun, og om det ikke funker hadde jeg ikke tvilt et sekund på å snu meg vekk og ALDRI se henne igjen.. Du fortjener mye mye mye bedre enn dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...