Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg spist og gjort i dag:

Frokost før klokka sju: skål med havregryn, musli, rosiner, hasselnøtter og melk

Mellomåltid: eple

Trillet tur med sønnen min (1 time)

Jogget og løpt på tredemølle i 1 time

Lunsj: to brødskiver med leverpostei og rødbeter

Mellomåltid: gulrot

Middag: to porsjoner taco (lite kjøttdeig, masse salat, 2 tacoshell og 1 ts lettrømme og tacosaus)

Kvelds: 2 knekkebrød med løvtynn skinke, agurk og paprika og 1 knekkebrød med mager skinkeost

Jeg er sulten nå igjen, skal legge meg sent i kveld da jeg venter på at sambo skal komme hjem:-) Virker det som at jeg spiser veldig mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo legge til at jeg er ei 19 år gammel jente som ønsker å gå litt ned i vekt, men jeg er ikke akkurat overvektig! Har litt ekstra på lår og rumpe, men vil beskrive meg selv som slank! Har gått ned og opp i vekt etter mitt første svangerskap, forsøker nå å gå ned 3-4 kg og bli der:-)

Skrevet

Du spiser jo for så vidt ikke mye, men ofte.. Syns ikke det virket som du spiser sånn mye mat hver gang du spiser, og de sier at du er sunt å spise lite ofte.. :) Syns du er flink jeg.. Jeg er ikke så flink, og du spiser jo ofte og sunt!! :D Bra!

Skrevet
Du spiser jo for så vidt ikke mye, men ofte.. Syns ikke det virket som du spiser sånn mye mat hver gang du spiser, og de sier at du er sunt å spise lite ofte.. :) Syns du er flink jeg.. Jeg er ikke så flink, og du spiser jo ofte og sunt!! :D Bra!

Jeg trenger mat sånn ca. hver tredje time og det tror jeg er ganske greit med tanke på regelmessighet:-) Tar selvfølgelig ikke et hovedmåltid hver tredje time, men spiser et eller annet! Visste ikke helt hva jeg skulle spise så sent på dagen som nå, men jeg kjenner at jeg må ha noe for å holde resten av kvelden! Noen tips?

Skrevet
Kan jo legge til at jeg er ei 19 år gammel jente som ønsker å gå litt ned i vekt, men jeg er ikke akkurat overvektig! Har litt ekstra på lår og rumpe, men vil beskrive meg selv som slank! Har gått ned og opp i vekt etter mitt første svangerskap, forsøker nå å gå ned 3-4 kg og bli der:-)

Synes du spiser lite i forhold til aktivitetsnivået ditt. Hadde også vært sulten..

Anbefaler deg å teste ut hva kroppen din trenger av kalorier i løpet av en dag på en slik kalkulator, se selv om ikke du spiser litt for lite..

http://www.iform.no/pub/art.php?id=444

Skrevet

Tror du spiser for lite på dagen og det gjør at du blir ekstra sulten på kvelden. Prøv å legg inn et større mellommåltid mellom frokost og lunsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...