Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Når han skriver "vi lar det bare ligge. Orker ikke mer stress akkurat nå" vil dere tolke dette som at ting er helt avsluttet, eller at vi legger det bort akkurat nå og ser senere?
CeeCee Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 At det er dødt. Gidder ikke diskutere mer. Har sagt det jeg har å si, står for det og mener det. Er lei av å kverne om igjen og om igjen på de samme argumentene, for vi kommer aldri til å bli enige. Vil ha fred og slippe å tenke mer.
Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 At det er dødt. Gidder ikke diskutere mer. Har sagt det jeg har å si, står for det og mener det. Er lei av å kverne om igjen og om igjen på de samme argumentene, for vi kommer aldri til å bli enige. Vil ha fred og slippe å tenke mer. Vanskeligt og si når vi ikke vet episoden som gjør at han sier dette. men er det slutt og du vil ha ham tilbake og han svare dette så e det ferdig.
Gjest mumipappa Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Når han skriver "vi lar det bare ligge. Orker ikke mer stress akkurat nå" vil dere tolke dette som at ting er helt avsluttet, eller at vi legger det bort akkurat nå og ser senere? Siden meldingen innebefatter akkurat nå, vil jeg tolke det dithen at vedkommende ikke øsnker stress, i dette øyeblikket, men at du gjerne må få lov å stresse han på et senere tidspunkt. Men hvis vi tar selve setningsoppbygningen får vi en helt annet utfall. "Jeg orker ikke mer" er også et tegn på at det har vært stress rundt objektet tidligere, objektet er altså jeg. Jeg'et synes å være frustrert pga stress og ønsker derfor at noe skal ligge, men her kommer selve essensen, vi lar det BARE ligge, dvs at vi ikke gjør noe annet en å la det ligge, vi plukker det ikke opp på et senere tidspunkt, vi brenner det ikke vi bare legger det der, et sted ingen finner det Dette kan tyde på at han øsnker at det blir glemt. Han ber deg altså glemme en spesifikk ting. Dersom du klarer å gjøre akkurat det han påpeker, så vil det altså bety at ting er helt avsluttet. Hvis du ikke husker det, hvordan kan det ta taes, men hvis du ikke klarer å glemme det inviterer han deg på en meget diskre måte og grille hanm senere. Håper dette var oppklarende.
Silmarill Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Tolker det som at han ikke vil noe mer enn vennskap! Hadde vært enklere å gi et mer konkret svar om du sa litt mer om forhistorien (ikke skriv langt da )
Gjest Stig Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Tolker det som at han ikke vil noe mer enn vennskap! Hadde vært enklere å gi et mer konkret svar om du sa litt mer om forhistorien (ikke skriv langt da ) Veldig enig med denne skriveren. Har du kanskje gnålt, mast om alt mulig når det gjelder dere?Da er han drittlei å sier at han ikke orker mere pes! Skriv mer om hva som er årsaken så er det enklere for oss å svare.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Hei alle sammen. Takk for svar.. Nei, jeg har ikke mast. Han har mast på å ses lenge, jeg har holdt igjen. Ikke fordi jeg ikke har følelser, tvert i mot. Fordi jeg har passet meg litt, fordi jeg vil ha litt mer enn det vi har hatt. Har kjent ham i mange år nå, og vi har gått mange runder med hverandre. Vi snakket nå om å se om vi kunne ha noe mer.. Han har spurt så mye om å ses i det siste, jeg sa omsider ja, men så ble det meldinger frem og tilbake om "oss" og alt. Så endte det med dette. Ja, jeg vet jeg burde spurt ham om dette. Men jeg vil jo ikke mase, og lar det "ligge så lenge" jeg og. Tenkte kanskje han mente at vi legger det bort for en stund jeg, når han skriver vi lar det ligge..
CeeCee Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 Hadde han ville vært sammen med deg, så hadde du ikke vært alene i kveld... Dere har kjent hverandre i flere år uten at det har blitt noe seriøst, så da forstår jeg ikke hvorfor du fortsatt vil ha ham?
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Når han skriver "vi lar det bare ligge. Orker ikke mer stress akkurat nå" vil dere tolke dette som at ting er helt avsluttet, eller at vi legger det bort akkurat nå og ser senere? Du er ei umulig kjerring han ikke takler å diskutere med fordi du er urimelig tverr, vanskelig og velger å tolke alt i verste mening. Forøvrig bør du han få fred fra deg og få muligheten til å finne ei som er litt lettere å ha med å gjøre.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 Han har spurt så mye om å ses i det siste, jeg sa omsider ja, men så ble det meldinger frem og tilbake om "oss" og alt. Så endte det med dette. Han har villet ha deg, du har vært kjerring og ødelagt alt.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #12 Skrevet 24. juli 2009 Hadde han ville vært sammen med deg, så hadde du ikke vært alene i kveld... Dere har kjent hverandre i flere år uten at det har blitt noe seriøst, så da forstår jeg ikke hvorfor du fortsatt vil ha ham? Ikke nødvendigvis. Har tilsvarende historie å vise til. Etter uendelig mye tid investert over mange mange måneder så gadd jeg ikke lenger. Jeg kunne gitt opp alt for å få dele livet mitt med den jenta. Men så lenge hun nekter å komme ut fra nøle/avvise modus så gidder jeg ikke. Noe sier meg at det er det samme som gjelder for TS. Er typen hennes Mann så er dette kjørt for evig. En lar seg ikke herse med!
Gjest Gjest_damen_* Skrevet 25. juli 2009 #13 Skrevet 25. juli 2009 Jeg tolker det dithen at du (uten å ha villet det) har presset han for mye og sannsynligvis ville ha svar på noe han ikke vil/er klar for å svare på. Ved å gjøre dette har du pushet han vekk og han synes det er lettere å ikke måtte forholde seg til deg. Du må bare gi han tid og se om han kommer tilbake (hvis du gidder)
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Jeg tenker kanskje at det ikke nødvendigvis er bare du som har pressa han inn i et hjørne som gjør at han vil la det ligge, men at du OG han begge er kilden til dette. Hvis det er som du skriver at dere har diskutert lenge så vil det jo si at dere aldri har kommet til noen enighet - og da er det forståelig at iallefall en av partene til slutt bare setter ned foten og sier at; vi lar det bare ligge, orker ikke mer nå. Det er jo ganske slitsomt å kverne rundt det samme om og om igjen, - iallefall hvis man vet hva man egentlig vil og så får man ikke den responsen man vil fra motparten osv... Så det er et tegn om at; hvis du ikke bestemmer deg snart så er det over og ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå