Rosenrød Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Har lyst til å laste ned noen thrillere i kveld. Noen som har gode forslag til filmer? Jeg er så dårlig på filmtitler...
Twink Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Har lyst til å laste ned noen thrillere i kveld. Noen som har gode forslag til filmer? Jeg er så dårlig på filmtitler... Hvordan typer liker du da? Har noen venner som kaller alt fra skrekk til action til krim for thrillere, så om du sier litt om hva slags andre filmer du liker kan jeg sikkert hjelpe deg med å foreslå noen!
Rosenrød Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Hmmm, er ikke så glad i type actionthrillere, mer sånn thrillere fra hverdagen er min greie. Kommer selvfølgelig ikke på en eneste en akkurat nå, er så dårlig med filmnavn! Krim, psykologisk thriller, type onsdagsfilmen som gikk på TVNorge før (flaut å si det, nesten....) er ting jeg liker.
Twink Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Hmmm, er ikke så glad i type actionthrillere, mer sånn thrillere fra hverdagen er min greie. Kommer selvfølgelig ikke på en eneste en akkurat nå, er så dårlig med filmnavn! Krim, psykologisk thriller, type onsdagsfilmen som gikk på TVNorge før (flaut å si det, nesten....) er ting jeg liker. Ok, her er noen jeg synes er bra ihvertfall: -The butterfly effect (Ashton Kutcher, handler om hvor mye de små tingene man gjør i livet påvirker resten av livet) -Requiem for a dream (Ikke akkurat thriller men er så bra så måtte ta den med, handler om dopmisbruk, veldig sterk film) -Apocalypto (heller ikke typisk thriller men en av de sterkeste filmene jeg noensinne har sett) -Taking lives (med Angelina Jolie, typisk krimthriller) -Murder by numbers (krim/psykologisk thriller) -Lucky number slevin (psykologisk thriller) -Memento (har ikke sett den enda men skal visst være samme type film som ovenfor) -Seven (krim, handler om de syv dødssyndene) Disse synes ihvertfall jeg var bra, og som jeg kommer på i farta!
Rosenrød Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 Åååååå, tuuuusen takk! Noen av dem har jeg sett allerede, men flere skl lastes ned! Kvelden er reddet;-)
Twink Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Åååååå, tuuuusen takk! Noen av dem har jeg sett allerede, men flere skl lastes ned! Kvelden er reddet;-) Bare hyggelig! Ellers så er det jo utrolig mye bra tv-serier som også kan kjøpes/lastes ned hvis det er interessant. Noe kan sees online på nettet og. De jeg har hatt dilla på det siste året er House, Nip/Tuck, Numbers, Bones og Lost. Dexter skal visst også være veldig bra, den er neste på listen!
Gjest gjest_jente Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 forslag: Perfect stranger (med bl.a. Halle Berry) den sjette sansen (bruce willis) Bare de jeg kom på i farta..
Rosenrød Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2009 Takk alle sammen, bare kjekt å få flere titler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå