Gå til innhold

hva synes du om disse guttenavna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke pent.

Skrevet
Ikke pent.

Jeg liker uvanlige navn og er ikke fan av de typiske topp 10-navna. Johan het faktisk oldefaren min.

Skrevet

Slike navn synes jeg høres fryktelig streber ut. Som om man prøver å gi ungen et navn som som høres ut til å tilhøre en fornem familie, men så sitter man egentlig i en stygg treroms.

Johan er helt ok for seg selv. Men kombinasjonen funker ikke for meg.

Gjest Gjest_Curry_*
Skrevet

Jeg synes begge navnene er fine, men ikke sammen. Holder en knapp på Johan!

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Johan Cornelius høres bedre ut :)

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, stakkers gutt:( Men Johan er fint det.

Gjest Gjest_navn_*
Skrevet
Johan Cornelius høres bedre ut :)

Enig

Skrevet

Enig med det de over sier, det er nok finest med en av navnene og ikke sammen.. :) Tenkte jeg skulle si hva jeg synes ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Cornelius?? NEIIIII, liker ikke!

Johan er fint, men ikke som mellomnavn.

Gjest Gjest
Skrevet
Slike navn synes jeg høres fryktelig streber ut. Som om man prøver å gi ungen et navn som som høres ut til å tilhøre en fornem familie, men så sitter man egentlig i en stygg treroms.

Johan må da være noe av det minst streberske som fins av navn. Får skikkelig gode norske bondevibber av det navnet. Synes dog ikke det blir så pent når det uttales JOhann, men JoHANN høres bedre ut. Selv om det siste sikkert er mest strebersk ;)

Synes Johannes er finere da....

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Synes ikke de to navnene passet å sette sammen. Foruten at de passet dårlig sammen synes jeg de er tunge å uttale - og det enten man har Johan først eller sist.

Skrevet

Johan synes jeg er fint, emn liker verken Cornelius eller kombinasjonen Cornelius Johan.

Skrevet

Hva syns dere om Yo-Han?

Eller Han Solo?

Gjest pilern
Skrevet

Cornelius vrelsjevik var da ikke strebersK!? Han var kommunist!

Kan jo kalle ham for Paradise-Petter Pilberg, så kan du værra sikker på at han trasher partyet med skumpa all day long!

Skrevet

Jeg liker Cornelius, veldig godt.. men sammen? Nei.

Skrevet

Jeg liker Cornelius, men ungen kan bli kalt Corny på skolen siden det er et "offentlig" forkortning av det :gjeiper:

Men jeg liker fx Arman, Adrian, Arian... lufter bare tanker. :)

Skrevet
Johan synes jeg er fint, emn liker verken Cornelius eller kombinasjonen Cornelius Johan.

Enig :)

Gjest Gjest_Pisces_*
Skrevet
Men jeg liker fx Arman, Adrian, Arian... lufter bare tanker. :)

Arian? Whaat? Kall han like gjerne Adolf H.

Gjest Gjest_Aries_*
Skrevet

Ikke spør andre om hva de synes om hva du kunne tenke deg å kalle barnet ditt, du vil få så mange irrelevante meninger og bli skuffet over at ikke "alle" liker navnet like godt som deg.

Spør mannen din, en god venn, familie - folk som betyr noe for deg. Synsere på KG har ikke så mye konstruktivt å komme med.

Synes forresten det er fine navn og selv om jeg ikke er en tilhenger av dobbeltnavn selv så tenker jeg at man sjelden bruker begge navn til daglig, så om folk ikke liker kombinasjonen av navn så spiller vel ikke det noen rolle?

Cornelius vrelsjevik var da ikke strebersK!? Han var kommunist!

Cornelis Vreeswijk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...