Gå til innhold

Hvilken film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et ungt, nyforlovet par er på vei hjem til hans foreldre, som ikke vet noe om henne. Forlovelsen skal være en overraskelse. De plukker opp en haiker, ei jente. Haikeren får prøve forlovelsesringen til jenta. Så kolliderer de, og det unge paret dør, og haikeren havner på sykehus. Foreldrene til gutten tror at haikeren er forloveden til sønnen, og lar henne flytte inn på gården. Og så begynner moroa.

Noen som vet hva denne filmen heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men den hørtes kjekk ut!

Skrevet

yupp. Mrs Winterbourne, med Brandon Fraser og Ricki Lake:))

Skrevet

Takk for tipset, men det er ikke den. Men det var jammen ganske like historier. Kanskje jeg burde se den også :)

Skrevet

Ikke den heller. Det er forresten ikke en togulykke, men en bilulykke som dreper det unge paret. Jeg husker bare bruddstykker av resten av filmen. Men hovedpersonen blir godt likt på gården og får mye tillit som hun utnytter til beste for seg selv. Hun har en fortid og noe snusk på seg som jeg ikke husker noe av, men som hun holder på avstand. Typisk kald og beregnende, men med et vinnende vesen som alle liker.

Gjest Gjest
Skrevet

Husker du noe fra hvilket tiår den er fra? Noen kjente skuespillere at all? Tv-film?

Skrevet

Jeg husker ikke navnet på noen av skuespillerne. Det eneste jeg husker er at hovedpersonen hadde mørkt hår. Og jeg innbiller meg at filmen er fra 80-90-tallet, men den kan kanskje være eldre. Jeg så den på tv.

Tusen takk for alle forslag så langt! Kom gjerne med flere! :)

Skrevet

Det kunne minne litt om "Mens du sov" (med Sandra Bullock, Bill Pullmann og Peter Gallagher, hvis jeg ikke husker helt feil... Har ikke sett den siden jeg var 11, men så den på Platekompaniet og minnene strømmet på, gitt!).

I den var det i alle fall en kar (Gallagher) som havnet i koma, og godeste Bullock ble selvsagt hodestups forelsket og spilte bare med når legene og familien hans antok at hun var forloveden hans. Dessverre kan jeg ikke huske noe om noen gård, så det er godt mulig jeg er langt ute på viddene.

PS.: Nå leste jeg gjennom tråden en gang til, og ser jo at det er flere ting som ikke henger på greip. Fyren døde jo ikke, så... Akk, ja. Jeg poster forslaget likevel siden du tydeligvis har sansen for denne slags historier:)

Skrevet

Takk for det :)

Jeg har sett Mens du sov et par ganger, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...