SuperGjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Frisøren til min søster sa at hun kunne sove med hårkur over natten da hun har veldig slitt og bleket hår som trenger mye pleie. Stemmer dette? Kan man gå med hårkur i håret i 8-10 timer uten at det skader håret?
Gjest wish Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Er ikke skadelig! Men vanligvis slutter en kur å trekke inn i håret etter 5-15 min hvis ikke annet er opplyst på flaska.Så vil heller anbefale å kjøpe en nattkur som er beregnet til å sove med.Den virker i 6-8 timer. Voile Nuit fra Kerastase kan anbefales:) Hilsen frisør
Quirky Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Er ikke helt sikker på at det ikke er skadelig, mener å ha hørt og lest flere ganger at proteinkurer ikke skal sitte i mer enn 10-15 minutter. Fuktighetsskur kan du ha i så lenge du vil.
yggdrasil Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Har du protein-kur for lenge i håret kan du oppleve at håret knekker. Det gjør iallefall mitt, og jeg unngår produkt med proteiner så godt jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå